Mies toivoo minusta posliinia, itse en halua

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Puska"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Millaisia alushousuja käytät? Voisin luulla että keinokuituisia/stringejä/muuten vaan hiostavia ja/tai tiukkoja. Kun sinulla on karvoja = vehkeet ovat ilmavammin. Kun karvat ajaa pois, pikkuhousut hiostavat = valkovuoto lisääntyy = yrität "hoitaa" ongelmaa ph-suojilla jotka hauduttavat vehkeitä vielä enemmän = tulehduskierre valmis. Mitään bakteerejahan ei ulkopuolelta vehkeisiin pääse kun kuitenkin housut ovat jalassa, enintään isomman hädän yhteydessä jos pyyhit/puhdistat alapääsi huonosti. Eli vuoto/hiivaongelma liittynee selkeästi siihen että karvat tekevät alapäästäsi "ilmavamman", ei suinkaan siihen että ne blokkaisivat jotain mystisiä bakteereja.

Sinuna kokeilisin vielä ajella, ja samalla vaihtaa alushousut väljiin puuvillaisiin. Ei myöskään mitään pillifarkkuja siihen päälle, vaan niin että alapää saa hengittää. Ja yöksi ehdottomasti ei mitään housuja vaan ilmahoitoa ;).

[QUOTE="vieras";26269314]Mun mielestä ois reiluinta, että yrittäisit olla miehelle mieliksi niin varmaan nauttisitte molemmat enemmän?[/QUOTE]

Toki toki miehelle reiluinta, entä naiselle? Olisiko sinulla ehkä väärä sanavalinta tuossa?

Ja mies hyväkäs näkee asian kompromissikysymyksenä. No, jos sinä taas haluaisit ruoskia miestä sata kertaa ja mies ei halua ruoskaa lainkaan, niin pitäisikö hänen kompromissin nimeen ottaa viisikymmentä?

Millaisia alushousuja käytät? Voisin luulla että keinokuituisia/stringejä/muuten vaan hiostavia ja/tai tiukkoja. Kun sinulla on karvoja = vehkeet ovat ilmavammin. Kun karvat ajaa pois, pikkuhousut hiostavat = valkovuoto lisääntyy = yrität "hoitaa" ongelmaa ph-suojilla jotka hauduttavat vehkeitä vielä enemmän = tulehduskierre valmis. Mitään bakteerejahan ei ulkopuolelta vehkeisiin pääse kun kuitenkin housut ovat jalassa, enintään isomman hädän yhteydessä jos pyyhit/puhdistat alapääsi huonosti. Eli vuoto/hiivaongelma liittynee selkeästi siihen että karvat tekevät alapäästäsi "ilmavamman", ei suinkaan siihen että ne blokkaisivat jotain mystisiä bakteereja.

Sinuna kokeilisin vielä ajella, ja samalla vaihtaa alushousut väljiin puuvillaisiin. Ei myöskään mitään pillifarkkuja siihen päälle, vaan niin että alapää saa hengittää. Ja yöksi ehdottomasti ei mitään housuja vaan ilmahoitoa ;).

Puuvillaisia ovat suurimmaksi osaksi, hipstereitä. Stringejä en ole koskaan oppinut käyttämään. Eivät ole liian tiukkoja ja ihonmyötäisiä. Hameita käytän paljon, eli ei ole tiukkoja housujakaan.
Ilmavuushan se nimenomaan onkin tässä se avainsana, eihän sitä tarvitse mikään Einstein olla ymmärtääkseen, mistä kaikki johtuu. Mua ei huvita enää kertaakaan kokeilla, iskeekö hirveä hiivatulehdus jälleen kerran heittäydyttyäni posliiniksi, intressit karvattomuuteen ovat muutenkin alun alkaenkin lähteneet täysin miehestä, eivät minusta.

Toki toki miehelle reiluinta, entä naiselle? Olisiko sinulla ehkä väärä sanavalinta tuossa?

Ja mies hyväkäs näkee asian kompromissikysymyksenä. No, jos sinä taas haluaisit ruoskia miestä sata kertaa ja mies ei halua ruoskaa lainkaan, niin pitäisikö hänen kompromissin nimeen ottaa viisikymmentä?

Niin että jos jokin asia on tosi tärkeä toiselle puolisolle, niin varmaan toinen on reilu ja sitten tehdään niin. Vastaavasti tälle rouvalle voi olla tärkeää jokin asia ja mies jos on kiva ja reilu niin tekee sitten vastaavasti niin. Puolin ja toisin ollaan mieliksi toiselle niin kaikilla on hyvä mieli,.

Sinäänsä ois kiva jos oikeasti saisit miehen mukaan sokeroitavaksi! Voisitte mennä yhessä, hauska yhteinen harrastus :laugh: Ehkä hänkin lakkaa valittamasta kun tajuaa että hän joutuu kans poistamaan karvansa joka kerta kun valittaa :D

[QUOTE="vieras";26269926]Niin että jos jokin asia on tosi tärkeä toiselle puolisolle, niin varmaan toinen on reilu ja sitten tehdään niin. Vastaavasti tälle rouvalle voi olla tärkeää jokin asia ja mies jos on kiva ja reilu niin tekee sitten vastaavasti niin. Puolin ja toisin ollaan mieliksi toiselle niin kaikilla on hyvä mieli,.[/QUOTE]

Mieti onko mies sulle reilu ja kiva jos tuollaista vaatii?

Jos miehelle ei karvainen pillu kelpaa, jätä ja hae kunnon mies. Saat paremman elämän.

[QUOTE="Vieras";26269938]Mieti onko mies sulle reilu ja kiva jos tuollaista vaatii?

Jos miehelle ei karvainen pillu kelpaa, jätä ja hae kunnon mies. Saat paremman elämän.[/QUOTE]

Niin minun mies ei vaadi tällaista.

Mutta mikä minä olen arvostelemaan, mikä toiselle on tärkeää. Varmaan tämä on miehelle tärkeä, jos tähän asiaan aina palataan. Silloin itse ihan tosissani yrittäisin tehdä asialle jotain, jotta toisella olisi parempi olla. Menisin siihen laserointiin, jolla karvoitus poistetaan pysyvästi. Sitten varmasti mieskin haluaisi puolestaan olla minulle reilu ja ystävällinen jossain asiassa, joka minulle on tärkeä.

[QUOTE="vieras";26269926]Niin että jos jokin asia on tosi tärkeä toiselle puolisolle, niin varmaan toinen on reilu ja sitten tehdään niin. Vastaavasti tälle rouvalle voi olla tärkeää jokin asia ja mies jos on kiva ja reilu niin tekee sitten vastaavasti niin. Puolin ja toisin ollaan mieliksi toiselle niin kaikilla on hyvä mieli,.[/QUOTE]

Jossakin menee se raja, kuinka paljon on valmis tekemään toiselle mieliksi.

Minua surettaa ja vituttaa miehen asenteessa se, ettei näe mun hyvinvointini ja terveyteni menevän yli hänen henkilökohtaisen mielihalunsa. Jos minä sattuisin tykkäämään vaikkapa valkoisesta persereiästä miehelläni ja hän kävisi sitä valkaisemassa saaden ikäviä oireita, kerta toisensa jälkeen, arvatkaa tulisiko enää mieleenkään vaatia rakasta ihmistä tekemään itselleen niin ainoastaan minua miellyttääkseen?

[QUOTE="vieras";26269956]Niin minun mies ei vaadi tällaista.

Mutta mikä minä olen arvostelemaan, mikä toiselle on tärkeää. Varmaan tämä on miehelle tärkeä, jos tähän asiaan aina palataan. Silloin itse ihan tosissani yrittäisin tehdä asialle jotain, jotta toisella olisi parempi olla. Menisin siihen laserointiin, jolla karvoitus poistetaan pysyvästi. Sitten varmasti mieskin haluaisi puolestaan olla minulle reilu ja ystävällinen jossain asiassa, joka minulle on tärkeä.[/QUOTE]

No näköjään olet vaikka mitä arvostelemaan ap:tä epäreiluksi ja suhdekyvyttömäksi. Mutta mulla on sulle uutisia. Tässä suhteessa yksi on valmis vaatimaan asioita välittämättä niiden hinnasta toiselle ja kiistäen myös tämän kokemusten todellisuuden. Jos tällaisessa asetelmassa toinen suostuisikin miellyttämään, hän tuskin saisi itselleen tärkeissä asioissa tahtoaan läpi hyvityksenä. En ole vielä tavannut ihmistä, joka olisi itsekäs vain joissain asioissa.

Sitä paitsi asia on tärkeä ap:llekin

Anaaliseksinkin kohdalla miehelle oli kova paikka joutua "nöyrtymään" ja asiasta käytiin pitkä vääntö, kun en enää kerran kokeiltuani halunnut yrittää uudelleen. Minä olin kuulemma silloinkin itsekäs, kun ajattelin vain itseäni enkä lainkaan häntä. Nyt olen jälleen itsekäs paska ja keksin tekosyitä, ettei minun tarvitsisi olla hänelle mieliksi.

Jep. Kasvatin pitkät hiukset ja värjäsin ne, koska mies tykkää. Uusin vaatevarastoni, koska mies tykkää vähän värikkäämmästä. Suostuin kokeilemaan anaaliseksiä, vaikkei kiinnostanut pätkääkään, yritin kiinnostua siitä hänen mielikseen. Opettelin ylipäätään haluamaan seksiä useammin, koska mies on paljon viriilimpi. Olen koettanut olla karvaton hänen mielikseen.
Kyllä minä tuon kirjoitettuani kuulostan oikealta riemuidiootilta... :/

Eikö nainen voi aivan yhtä hyvin perustella miehelleen, että pitää itseään naisellisempana ja eroottisempana aikuisella pillulla karvojen kanssa? Mies pitää juuri päinvastoin joten kumpi on oikeassa? Mies sanoo, että nauttisi seksistä enemmän posliinin kanssa ja nainen (minäkin) nauttisi enemmän luomuna. Mitä tehdään?

[QUOTE="Puska";26269958]Jossakin menee se raja, kuinka paljon on valmis tekemään toiselle mieliksi.

Minua surettaa ja vituttaa miehen asenteessa se, ettei näe mun hyvinvointini ja terveyteni menevän yli hänen henkilökohtaisen mielihalunsa. Jos minä sattuisin tykkäämään vaikkapa valkoisesta persereiästä miehelläni ja hän kävisi sitä valkaisemassa saaden ikäviä oireita, kerta toisensa jälkeen, arvatkaa tulisiko enää mieleenkään vaatia rakasta ihmistä tekemään itselleen niin ainoastaan minua miellyttääkseen?[/QUOTE]

Jos mun poikaystäväni alkais esittää tollasia vaatimuksia, osoittaisin hälle ovea hyvin nopeasti.

Olet nyt jo tehnyt niin paljon miestäsi miellyttääksesi, että enempää hän ei voi sinulta mitenkään edellyttää. Tai omasta mielestään ilmeisesti voi, mutta näin ulkopuolisen näkökulmasta hän on ylittänyt fiksun käytöksen rajat jo kauan sitten.

Jos mies ei hyväksy sinua sellaisena kuin olet, heivaa äijä mäkeen ja etsi itsellesi mies, joka arvostaa sinua omana itsenäsi.

En kans tajua mikä villitys on ajaa värkki karvattomaksi? Mitä siitä hyötyy, ei mitään. Paljon kivempihan se kauniiden karvojen koristamana kuin sellaisena kuivana nahkaläystäkkeenä, ehkä jopa näppyläinen ja sänkinen

Mulle ei kans sopinut karvattomuus, valkovuotoa tuli lotisemalla ja kokoaikainen tunne oli että alapäässä ei nyt oo kaikki ihan hyvin. Karvat kunniaan, naiset!

[QUOTE="Puska";26269679]Mieluiten kuulemma kaikki pois, mutta sellainen melkeinposliinikin riittää. Tärkeintä olisi, ettei häpyhuulilla ole lainkaan karvoja.
Minä olen kuulemma itsekäs, kun en ole valmis tekemään jotakin seksielämän eteen. Hän luopui jo persepanosta, kun se sattui minua ja se oli kuulemma suuri uhraus häneltä, olisi kuulemma nyt minun aika tulla puolitiehen vastaan tässä karva-asiassa.
Oikeasti :'([/QUOTE]

Ja tällaisen sairaan ihmisen kanssa olet koska..?

Yhteistyössä