[QUOTE="poks";26267890]Sä sentään olet ollut rehellinen. Turhan moni vain käyttää tuota selitystä tekosyynä perseensä hautomiseen sohvalla, vaikka kämppä olisi polviin asti roskien vallassa. Moni nainen on yrittänyt saada äijäänsä heräämään lopettamalla siivoamisen, mutta turjake ei ole edes kiinnittänyt huomiota likaisuuteen. Tai sitten reaktiona on alkaa vinoilla naiselle siitä, että tämä ei ole siivonnut.
Jos eletään kahdestaan, mikäs siinä. Sen sijaan kun on lapsia, mun mielestä molemmat vanhemmat osallistuvat ympäristön pitämiseen säällisenä, että niiden lasten on hyvä olla. En minäkään desinfioi lattiaa, ennen kuin laitan sinne vauvan, mutta jos siellä on ämpärillinen puunroskaa, onhan ne otettava pois, ennen kuin pieni tunkee ne suuhunsa ja vetää henkeen. Munkin mieheni tulisi ihan hyvin toimeen roskien kanssa, mutta pienten takia hän joko itse siivoaa ne pois tai todennäköisemmin huikkaa minut imuroimaan sillä välin, kun hän itse tekee takkaan tulen.
Tietyissä olosuhteissa on ihan ok vedota siihen, että "minua ei haittaa", niin meilläkin oli ennen tenavia. Mutta kun niitä on, olisi suotavaa ajatella vähän jotain muutakin kuin omaa napaansa. Mitään yleismallia ei ole olemassakaan, jokainen pari joutuu sopimaan keskenään, mikä on heille se sopiva tapa.
Siivoamalla voi ilahduttaakin. Vaikka oma sietokynnys ei olisi vielä ylittynyt, joskus voi muistaa sitä tarkempaa puolisoakin ja siistiä vaikka keittiön. Mä itse olen joskus siivonnut miehen pajassa, useastikin. Hän arvostaa sitä, sillä on helpompi tehdä töitä, kun rojua ei loju kaikkialla. Laitan paikalleen ne tavarat, joiden paikan tiedän ja loput laitan pöydälle, saa laittaa ne itse. E tarvitse sitten valittaa, ettei mun jäljiltä löydä mitään.

[/QUOTE]
Tässä on tosiaan seki ku lattialla lojuu ties mitä niin tuo nuorempi laittaa ne suuhun... Oli tässä tunkenu jotain muovia suuhun niin että oksensi. Ei mies heränny siihenkään et pitäs siivota