Äitienpäivänä juomisesta..

• Viestiketjun aloittaja "mum"
  • Ensimmäinen viesti
"mum"
Onko täällä ketään muuta joka "kehtaa tunnustaa", että on juonut vaikka on äitienpäivä? :) Mulla oli silti ihana äitienpäivä ja oltiin miehen ja lasten kans ulkona piha hommissa ja syötiin täytekakkua yms. mut teki mieli vähän ottaa ja rentoutua...

Nolo hän, joka ei osaa rentoutua muuten kuin kittaamalla alkoholia.

(Ja saa sanoa nipoksi ihan vapaasti.)

Itse nautin ystävän kanssa lasillisen kuoharia ennen leffaan menoa. Mullakin raja menee todellakin siinä lasillisessa.

"vieras"
Mun mies lähti kuuden jälkeen mummonsa luo lapsemme ja vanhempiensa kanssa. Itse jäin siivoilemaan kun saa kerrankin tehdä rauhassa ilman että 1-vuotias roikkuu lahkeessa ja vetää imurin johtoa seinästä, ja sekoittelin itselleni siinä lomassa pari drinkkiä. Mies ja lapsi tulivat jo kotiin, lapsi meni suoraan yöunille. Meilläkin on ollut mukava päivä ja ollaan touhuttu yhdessä, ja ajattelin että nyt saan kerrankin ottaa vähän, kun yleensä mies juo sen saunakaljan ja mä olen mehulinjalla :) En koe että mulla olisi mitään "tunnustettavaa" :D

"Mum"
Nolo hän, joka ei osaa rentoutua muuten kuin kittaamalla alkoholia.

(Ja saa sanoa nipoksi ihan vapaasti.)

Itse nautin ystävän kanssa lasillisen kuoharia ennen leffaan menoa. Mullakin raja menee todellakin siinä lasillisessa.
Hmmm..no taidat vastailla ketjuun kuin ketjuun hieman "tympeästi" :) Toki omat mielipiteensä saa olla kaikilla ei pahalla..mut mun tapa "rentoutua" ja en tarkota sillä mitään hirmu kännejä...

sama raja
[QUOTE="Mum";26259734]Et vaikka lapset nukkumassa? =)[/QUOTE]

Mulla on sama raja, ei se lasten nukkuminen mitään auta. Mun pitää olla "lastenhoitokunnossa" oli mukulat hereillä tai unessa, koska kas, he voivat joskus herätä.

[QUOTE="Mum";26259734]Et vaikka lapset nukkumassa? =)[/QUOTE]

Vastaan minäkin. En, vaikka lapsi olisi nukkumassa. Koen olevani siltikin vastuussa hänestä, jos kotona olen.

Onneksi osaan rentoutua muillakin keinoilla niin että alkoholittomuus ei ole minulle mikään ongelma.

Lasillinen viiniä on melko väljä käsitys. Kotona voit holvata sen lasin vaikka piripintaan ja vinkkulasiin mahtuu.. Ravintolassa se on joko 12 16 tai 24 cl..Mun mielestä 24 on jo melko paljon ja itse olisin hutikassa siitä...

Ei ap varmaan mitään lärvejä vetänyt. Ei ole mun asiani tuomita jos isä on ollut huolehtimassa lapsesta, eikä tosiaan olla siinä kunnossa että käytös muuttuu radikaalisti (lapsi pelkää,tms).

Kiva että oli kiva päivä :)

nauskis
[QUOTE="Mum";26259753]Hmmm..no taidat vastailla ketjuun kuin ketjuun hieman "tympeästi" :) Toki omat mielipiteensä saa olla kaikilla ei pahalla..mut mun tapa "rentoutua" ja en tarkota sillä mitään hirmu kännejä...[/QUOTE]

Samaa mieltä olen Rieputarallaasta; vain hän ja hänen tekemisensä ja mielipiteensä ovat oikeita ja ainoita..

Yhteistyössä