voitko syödä mitä haluat?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sangria
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Sangria

Vieras
mä oon huomannut nyt kun ikää on reilu 32 niin painoa tulee heti jos pidän taukoa treenaamisesta, nousee oikein kohinalla:snotty: treenannnut oon vuoden verran aika kovaa ja saan painon pidettyä samassa. tosin olen kyllä syönyt lähes kaikkea mitä olen halunnutkin.

Samoja ikiä olen, mutta (imetyksen ansiosta?) voin syödä aika huoletta mitä haluan. Sipsejä, karkkia, limsaa menee arkipäivinäkin. Tosin olen iltapainotteinen syöjä eikä päivän kokonaiskalorimäärä siten nouse niin suureksi mitä iltanaposteluista voisi kuvitella :D

Liikun joka päivä, mutta en varsinaisesti treenaa ollenkaan. Paino on 7kg alle pituudelleni lasketun "ihannepainon".

kyllä voin syödä mitä tahansa, mutta en miten paljon tahansa. Millä tahansa voi lihottaa tai lahduttaa kun syö tarpeeksi paljon tai vähän.
Tämä ei ole muuttunut mihinkään koko ikänäni, tosin olen nyt vasta 37.

Samaa ikäluokkaa kanssa, ja tosiaan voin syödä ihan mitä mieli tekee. Mä rakastan ruokaa ja herkkuja :heart: onneksi ei tarvitse laskea kaloreita.

Rasvat pyörii 15 tietämillä, joten ainakaan vielä ei pyöristymistä ole havaittavissa. Mahtais olla asiat eri tavalla jos ei harrastais liikuntaa.

En enää! 35 kun tuli plakkariin, alkoi vatsaläskiä kertyä. Sitä ennen todella voin syödä mitä halusin. Vieläkin syön, lähes aina, mutta se valitettavasti näkyy. Pakko tässä kai on ruveta pitämään herkuttelupäivät erikseen.

En, enkä ole koskaan voinutkaan. Tuntuu että ruoan ajattelukin lihottaa sen viis kiloa :D Aika vapaasti silti syön, ja sen näkyy... pitäis laihtua 10kg että olisin ihanne painossani, siis pituus miinus 110. Huhhuh.

Juu ei, alle 3-kymppisenä vielä sain syödä mitä ja millon ja kuinka paljon tahansa. Vaan eipä enää. Ajatuskin jostain herkusta saa vatsarepun pönöttämään vielä hiukkasen lisää:mad: Tässä nykyisessä painossa pysyminen (bmi n. 21) vaatii sensortin tahdonlujuutta että välillä tekisi mieli luovuttaa :(

juu, niin vaatii tahdonlujuutta, kohta ei varmaan onnistu enää kun ikää tulee vielä lisää. mä niin kovin haluisin kanssa pysyy näissä mitoissa. mutku perso mikä perso:popcorn:

Kannattaa joskus kokeilla sellaisia rullia .. :ashamed:

Murean kinkun siivun väliin auraa ja italian salaattia / punajuurisalaatti / perunasalaatttia ja eikun ääntä kohti.

Yhteistyössä