Sanokaa että elämä voittaa!

  • Viestiketjun aloittaja Laulava Lomittaja
  • Ensimmäinen viesti
Laulava Lomittaja
Voittaako??Milloin??

Laitin ukon kävelemään...oli hypänny vieraissa.Ja tämäö ko nainen laitti mulle viestin kaikesta siitä mitä tapahtu,mistä keskusteltu jne...Ja nyt mä oon turta!
 
Saraldo
Kyllä nainen on naiselle susi! Että kehtaa vielä mällätä tuollaisella! Yök :x. Usko pois, sua varten on olemassa joku paaaljon parempi mies tuolla jossain odottamassa. Sure aikas, mutta älä hautaudu kotiin vaan menet pää pystyssä eteenpäin ja silmät ja sydän avoinna!
 
Aika parantaa, on varmaan ärsyttävimipiä lauseita toisten suusta, silloin kun on tullut oikein satuteuksi ja kolauteutuksi, on rikki ja sielu säröillä. Siltikin sen sanon. Aika parantaa ja elämä voittaa.:hug:
Valoa ja ilon, toivon ja onnenpilkahduksia tulevalle kesällesi.:hug:
 
Voi ei :( Voimia. Koita jaksaa pieni hetki kerraallaan, niin jonain päivänä huomaat että olo on parempi.

Mutta et olisi voinut tehdä itsellesi parempaa palvelusta, kuin arvostaa itseäsi. Eheytyminen alkaa tästä pisteestä, kun mätä on elämästä poistettu.

Pää pystyyn ja rinta rottingille!
 
Laulava Lomittaja
[QUOTE="vieras";26241764]Joku päivä huomaat, että aurinko paistaa jälleen. Mutta sitä ennen, tuntuu pahalta ja varsin kauan. Riipuu tietysti, kuinka kauan olitte yhdessä...[/QUOTE]

Ihan tuli vuosipäivän kunniaksi...Hyvää vuosipäivää vaan,.,,
 

Yhteistyössä