Diandra ei osaa espanjan kieltä ja nähnyt isovanhempansa viimeksi vauvana

Status
Viestiketju on suljettu.
Mistäköhän tuonkin keksit? Jäätelöä kyllä syön, kiitos kysymästä. En käy soitto- enkä laulutunneilla, koska en tykkää niistä. Samoin ne osaa maalata. En käy konserteissa tai elokuvissa, koska en tykkää ja ei ole minun makuuni tarjolla niitä. Tanssimaan en menisi vaikka maksettaisi. :x Hiukset saan leikattua kotonakin. Lisäksi itse harrastan liikuntaa itsenäisesti, en missään ohjatussa kuntosalissa. Miksi minun pitäisi värjätä hiukseni jos olen tyytyväinen hiusteni väriin? :O
Eli mitä sinä TEET?
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle;26234174:
Eli mitä sinä TEET?
Hän matkustaa! Onhan se nyt jo kuultu! Kaikkien muidenkin pitää matkustaa! Vaikkei haluaisikaan mennä maailman toiselle puolelle tuntemattomien sukulaisten luokse, niin silti pitää mennä, koska Akaatti tietää!
 
Blue, kyllä sun nyt kannattaa ottaa Akaatin talousneuvoista vaarin! Kun toteutat ehdotetut säästöt voitte kipaista koko sakki vaikka Chilessä noin kymmenen vuoden välein, eikä tunnu missään! (Paitsi että joudutte lopettamaan puhelinten käytön, lehtitilaukset ja vähentämään syömistä)

Ehdottomasti kannattaa! ;)
Eikö teillä siis jää YHTÄÄN ylimääräistä kuukaudessa? Ei edes yhtä satasta? Jos säästätte satasen kuukaudessa, niin vuodessa 1200 euroa ja kymmenessä vuodessa 12000 + korot, joka on jo jonkun verran. Ihan varmasti pääsee käymään Chilessä ja tuo satanen kuussa ei ole edes iso summa säästöön.
 
Blue
Etkö nyt tajua sitä, että teillä asuminen on huomattavasti miellyttävämpää kuin minulla? Siinä on SÄÄSTÖÄ, kyllä se elämänlaatukin maksaa vai asuisitko mieluummin lastesi ja miehesi kanssa kaksiossa?

Ja minä olen ketjuun jo kirjoittanut vaikka kuinka monta kertaa, että minulle jäisi ihan hyvin rahaa myös lasten kanssa, varsinkin jos olisi vielä lasten isäkin mukana.
Voi j*malauta!!!

:LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: Anatolia
Etkö nyt tajua sitä, että teillä asuminen on huomattavasti miellyttävämpää kuin minulla? Siinä on SÄÄSTÖÄ, kyllä se elämänlaatukin maksaa vai asuisitko mieluummin lastesi ja miehesi kanssa kaksiossa?

Ja minä olen ketjuun jo kirjoittanut vaikka kuinka monta kertaa, että minulle jäisi ihan hyvin rahaa myös lasten kanssa, varsinkin jos olisi vielä lasten isäkin mukana.
Asutko sinä siis kaksiossa vai missä? Tätä on varmaan jo kysytty, mutta missä ajattelit asua sitten, kun sinulla on vaikka ne kolme lasta? Siinä samassa asunnossasi samoilla asumiskuluilla?
 
[QUOTE="vieras";26234188]Hän matkustaa! Onhan se nyt jo kuultu! Kaikkien muidenkin pitää matkustaa! Vaikkei haluaisikaan mennä maailman toiselle puolelle tuntemattomien sukulaisten luokse, niin silti pitää mennä, koska Akaatti tietää![/QUOTE]

Ei tarvitse matkustaa!!!!!! Mutta mielestäni on jotenkin outoa sitten harmitella, että on niin huonot välit toisessa maassa asuviin sukulaisiin jos ei koskaan vaivaudu siellä käymään. Ja en nyt tarkoita Diandraa, hän on alaikäinen eikä millään lailla syyllinen siihen, ettei isä ole vienyt perhettään Chileen.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle;26234197:
Asutko sinä siis kaksiossa vai missä? Tätä on varmaan jo kysytty, mutta missä ajattelit asua sitten, kun sinulla on vaikka ne kolme lasta? Siinä samassa asunnossasi samoilla asumiskuluilla?
Ensin piti kyllä hankkia ne lapset sijaissynnyttäjän avulla ja mies suostumaan spermankeruuseen, että ne x kpl lapsia saadaan alulle, mutta nämä pikkuseikat ovat ihan järjestettävissä. Ei se varmaan kovin kallista ole?
 
Eikö teillä siis jää YHTÄÄN ylimääräistä kuukaudessa? Ei edes yhtä satasta? Jos säästätte satasen kuukaudessa, niin vuodessa 1200 euroa ja kymmenessä vuodessa 12000 + korot, joka on jo jonkun verran. Ihan varmasti pääsee käymään Chilessä ja tuo satanen kuussa ei ole edes iso summa säästöön.
Mutta kun siinä kymmenessä vuodessa voi tulla monta muuta rahareikää, johon tuo säästetty summa tarvitaan. Kymmenen vuotta on aika pitkä aika säästää pelkästään yhteen lomamatkaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle;26234197:
Asutko sinä siis kaksiossa vai missä? Tätä on varmaan jo kysytty, mutta missä ajattelit asua sitten, kun sinulla on vaikka ne kolme lasta? Siinä samassa asunnossasi samoilla asumiskuluilla?
Asun siis yksiössä, mutta jos minulla olisi ne lapset, niin saisin kaksion edullisemmin kuin tämän yksiön. Menisin yh-äitinä lasten kanssa niiden asumisjonojen kärkeen. =)
 
"eee"
Mistäköhän tuonkin keksit? Jäätelöä kyllä syön, kiitos kysymästä. En käy soitto- enkä laulutunneilla, koska en tykkää niistä. Samoin ne osaa maalata. En käy konserteissa tai elokuvissa, koska en tykkää ja ei ole minun makuuni tarjolla niitä. Tanssimaan en menisi vaikka maksettaisi. :x Hiukset saan leikattua kotonakin. Lisäksi itse harrastan liikuntaa itsenäisesti, en missään ohjatussa kuntosalissa. Miksi minun pitäisi värjätä hiukseni jos olen tyytyväinen hiusteni väriin? :O
Selvä, sinä et siis tykkää kovinkaan monesta asiasta. Mutta kun tosi moni muu tykkää soittaa jotain soitinta, käydä elokuvissa, teatterissa ja tavata ystäviä kahviloissa, tanssia, värjätä hiuksiaan, meikata ja käydä kuntosalilla. Puhumattakaan siitä, että moni lapsikin tykkää siitä, että on tällaisia harrastuksia. Näistä kaikista voi toki luopua säästääkseen rahaa ja päästäkseen kerran kymmenessä vuodessa Chileen - mutta ymmärrät kai, etteivät kaikki halua luopua näistä elämän iloista?
 
"vieras"
Ei tarvitse matkustaa!!!!!! Mutta mielestäni on jotenkin outoa sitten harmitella, että on niin huonot välit toisessa maassa asuviin sukulaisiin jos ei koskaan vaivaudu siellä käymään. Ja en nyt tarkoita Diandraa, hän on alaikäinen eikä millään lailla syyllinen siihen, ettei isä ole vienyt perhettään Chileen.
No ei ole ainoa outo asia tässä maailmassa ja tässä ketjussa :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle;26234219:
Mutta kun siinä kymmenessä vuodessa voi tulla monta muuta rahareikää, johon tuo säästetty summa tarvitaan. Kymmenen vuotta on aika pitkä aika säästää pelkästään yhteen lomamatkaan.
On pitkä aika, mutta kun joku tuossa valitti, ettei kymmenessäkään vuodessa saa rahaa säästettyä.
 
Ei tarvitse matkustaa!!!!!! Mutta mielestäni on jotenkin outoa sitten harmitella, että on niin huonot välit toisessa maassa asuviin sukulaisiin jos ei koskaan vaivaudu siellä käymään. Ja en nyt tarkoita Diandraa, hän on alaikäinen eikä millään lailla syyllinen siihen, ettei isä ole vienyt perhettään Chileen.
Meinaatko että ne välit paranee huomattavasti, jos kymmenen vuoden säästämisen jälkeen mennään kerran käymään chilessä?
 
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle;26234174:
Eli mitä sinä TEET?
Olen tietokoneella, pelaan liikuntapelejä, syön, käyn kaupoissa, ulkoilen, uin paljon (paitsi en kyllä talvisin, kun en tykkää uimahalleissa käydä), kävelen ja pyöräilisin jos olisi polkupyörä. En tykkää sellaisesta kulttuurista, että aina pitää ostaa jotain.
 
Eikö teillä siis jää YHTÄÄN ylimääräistä kuukaudessa? Ei edes yhtä satasta? Jos säästätte satasen kuukaudessa, niin vuodessa 1200 euroa ja kymmenessä vuodessa 12000 + korot, joka on jo jonkun verran. Ihan varmasti pääsee käymään Chilessä ja tuo satanen kuussa ei ole edes iso summa säästöön.
Meidän talouden rahoista ei ole muistaakseni puhuttu tässä ketjussa mitään?

Pitäiskö vähän hieraista tavalliseen palstatyyliin.. No antaa mennä: MINUN MIEHENI tienaa bruttona n. 4500 €/kk. Ja lapsiakin on tässä taloudessa vain yksi. Plus että ei mullakaan näin insinöörisnaisena ihan paska palkka ole.
=> kieriskelemme illat seteleissä.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä