Olen tehnyt 3 aborttia.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 3 aborttia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ex-mieheni on jo kuollut ja hänen olisi mielestäni myös pitänyt kantaa vastuu niin paljon vanhempi hän minua oli.

Voi toinen ylläripylläri! Nuori tyttö bylsii itseään "paljon vanhempaa" miestä. Oletko sä aloittanut seksielämäsi jo ennen vitosluokkaa, jolloin perinteisesti kerrotaan, mistä vauvat tulee. Oliko sulle epäselvää, kumpi teistä tulee raskaaksi, jos ehkäisy pettää???

Alkuperäinen kirjoittaja nä määkin;26223825:
Eli olit jo tuon ikäinen? No mihin sä sitten olisit vanhemman miehen vastuunottoa tarvinnut, kun tuohon ikään vetosit? Etkö ollu jo riittävän vanha huolehtimaan itsestäsi.

halusin elää nuoruuttani,ilman lapsia.

Alkuperäinen kirjoittaja vieläkin;26223879:
TAJUSIN TUON. Mutta kun sanoit, että miehenkin olisi pitänyt kantaa ehkäisystä vastuuta, kun oli niin paljon vanhempi. Eli eikö 19-23-v nainen voi huolehtia ehkäisystä ihan itse? Minä ainakin huolehdin jo 18-vuotiaana.

Vai onko suojaamaton seksi yhtä kuin vapaus ja nuoruus? Eikö ehkäisevä nuori voi elää nuoruuttaan?

Toki voi kantaa nainenkin itse ehkäisystään huolta.Minulla vaan aika monet ehkäisyt kokeiltiin eivätkä ne sopineet enkä sterilisaatiota halunnut.

[QUOTE="Maisa";26223886]Kaksi kysymystä:
1. Kaduttaako?
2. Häpeätkö?
Ei sillä että välttämätä pitäisi, mutta kuitenkin...[/QUOTE]

Etkö lukenut jo aiemmin, että ei kaduta tai hävetä. Halusi vaan rohkaista porukata aborttipedille, jos aika ei ole ihan sopiva lapselle. Tulee niitä myöhemminkin!

Etkö lukenut jo aiemmin, että ei kaduta tai hävetä. Halusi vaan rohkaista porukata aborttipedille, jos aika ei ole ihan sopiva lapselle. Tulee niitä myöhemminkin!

Mutta sä et saa koskaan takasin JUST NIITÄ lapsia jotka tapoit. Ei ihmisiä voi vaan tappaa ja ajatella että kyllä niitä uusia tulee. Ihmiset on yksilöitä ja persoonia, eikä mitään poisheitettävää rojua.

[QUOTE="kaisuli";26223977]Et tiedä??? Onko sulle epäselvää, oletko kertonut miehellesi aborteista? Vai kännäätkö paljon ja kerrot silloin asioita, joita et muista jälkikäteen? Älä viitsi olla epärehellinen itsellesi ja muille.[/QUOTE]

Yhdestä olen ainakin kertonut mies tietää että mulla on menneisyyteni eikä ole edes halunnut kysellä. En käytä alkoholia.