3
3 aborttia
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Kolmen kotiäiti;26223303:Miksi haluat tulla puhumaan asiasta tänne?
Minusta täällä saa keskustella kaikennäköisistä asioista.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kolmen kotiäiti;26223303:Miksi haluat tulla puhumaan asiasta tänne?
Mutta ne olivat SUN lapsia.
Ja jos seksiä harrastaa,niin siinä on riskit ja ne on kestettävä.
Ja tiesitkö,että abortti EI ole ehkäisykeino?
Minusta täällä saa keskustella kaikennäköisistä asioista.
Eihän ne mitään LAPSIA olleet. Abortti tehdään, ettei lasta koskaan tule, huom.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kolmen kotiäiti;26223373:No sitten minä kysyn, että miksi sinä haluat keskustella kyseisestä asiasta täällä? Se minua kiinnostaa. Mikset sen sijaan lukisi vaikka muita nettisivuja tai vaikka joisi kahvia sohvannurkassa? Joku syy sille täytyy olla, että teit tuollaisen avauksen.
kaikki 3 on tehty kaavinnalla viikoilla 9-11.
Kyllä näitä on. Tunnen myös henkilön joka on tehnyt suunnilleen saman määrän abortteja. Uskoo, että siellä ei vielä viikolla 12 ole muutakuin jokin solumöykky, että eihän tuo ole homma eikä mikään tuo abortti. Suositteli aborttia jopa mulle, vaikka lapsi oli toivottu eikä aikomustakaan abortoida :O
Älä nai pilkkua.
Tarkoitin sitä,että AP puhuu koko ajan että ex mies sitä ja tätä,mutta oli se ehkäisy myös hänen vastuullaan.
Ja kyllä,ei sitä vauvaa suoraan syliin seksin jälkeen saa,vaan ensin sen pitää siitä alkiosta kehittyä vauvaksi.
Älä nai pilkkua.
Tarkoitin sitä,että AP puhuu koko ajan että ex mies sitä ja tätä,mutta oli se ehkäisy myös hänen vastuullaan.
Ja kyllä,ei sitä vauvaa suoraan syliin seksin jälkeen saa,vaan ensin sen pitää siitä alkiosta kehittyä vauvaksi.
halusin keskustelua aborteista,mietin että täällä voi olla muitakin jotka ovat abortin tai abortteja tehneet.
Alkuperäinen kirjoittaja Kolmen kotiäiti;26223442:Mikset sitten esittänyt asiaa siten, että haluat vertaiskeskustelua abortin tehneiden kanssa. Hyppäsit puskasta kuin joku ihme "advisor", että tulkaa ja kysykää. Minusta aloitus oli kyllä laadittu enemmän niille, jotka eivät abortista tiedä ja ovat ehkä kiinnostuneita.
Mutta kun kerta kysymyksiä halusit, niin minä kysyn nyt. Jos unohdetaan kaikki exäsi haluamiset ja muut, niin mitä itse ajattelet aborteistasi. Onko sinulla huono omatunto?
"Suositteli" :O:O
Mun "solumöykky" rv 12+5 hiero silmiään np ultrassa.
Nuorena tuli elättyä tuollaisessa huonossa ja väkivaltaisessa parisuhteessa,onneksi ei enää.
Eihän ne mitään LAPSIA olleet. Abortti tehdään, ettei lasta koskaan tule, huom.![]()
ei ole huono omatunto. Siihen elämäntilanteeseen ei lapset olisi sopineet.
Ihanko totta?!? Voi jessus! Arvasinkin, että siellä on joku entinen fritsukaula-hutsu ilman minkäänlaista itsesuojeluvaistoa! Elin vähän huonossa ja väkivaltaisessa suhteessa. Saahan mua paiskoa pitkin seiniä, kun on vaan joku, jonka tarjoaa sitten hellyyttä vaikka paljaalla pippelillä.
Ja mitäkö mieltä olen sinusta? Maailma olisi parempi paikka, jos se sinun väkivaltainen exä olisi aikanaan ajanut kännissä rekkaa päin teini-Corollallaan ja kyydissä olisi ollut myös SINÄ!!! Toivottavasti lapsesi otetaan huostaan ja saavat paremman äidin mitä sinä olet. Olet ihmisarvoton paska.
"Ja sitten sitä rekkaa olisi ajanut asiaan millään lailla liittymätön perheenisä jonka lapset jäivät nyt suremaan isiään."
Sanotaan se nyt tässäkin että jos jumalauta pitää itselleen jotain tehdä niin silloin ajetaan vaikka kalliota päin eikä saatana yritetä tappaa viattomia muita ihmisiä siinä samalla!