Miten toivoisit tukevan ihmisen pukeutuvan?

• Viestiketjun aloittaja "Tuulia"
  • Ensimmäinen viesti
"Tuulia"
Varmaan jokaiselle on ihan sama, mitä joku toinen pukee päälleen.
Mutta jos ajatellaan palstaremillä "normaali ylipainoinen", eli n 10-20kg ylipainoinen, niin miten pitäisi pukeutua, että näyttää parhaimmalta?
Millaisia vaatteita käyttää ne tukevat, joista ei ne liikakilot heti paista?

"vieras"
Ei noin vähäisellä ylipainolla tarvitse pukeutua mitenkään erityisesti. Toki on ihmisiä, joilla se paino korostetusti kerääntyy vatsaan eniten, niin silloin voi olla ongelmaa.

cv
1. Hyvät alusvaatteet tekevät kropalle ihmeitä!!
2. Ryhti
3. Korut! Isomman tytön ei kannata käyttää mitään siroja pikkukorviksia jne. Eli näyttävät korvikset, pitkä kaulakorut jne sopivat mun mielestä erityisen hyvin vähän kookkaammille
4. Tyyli ja naisellisuus.
5. Korot

"Millaisia vaatteita käyttää ne tukevat, joista ei ne liikakilot heti paista?"
Sopivan kokoisia. :D

Muoks: ilmeisesti tämä oli yksi ketju josta joku veti herneen nekkuun mm tästä kommentista ja haluan nyt tarkentaa kun hymiö ei tosikoille riitä, että vähän huumoria c'moon! Missä itseluottamus ja huumorintaju? ;)

Viimeksi muokattu:
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja cv;2621432. Ryhti 3. Korut! Isomman tytön ei kannata käyttää mitään siroja pikkukorviksia jne. Eli näyttävät korvikset:
Ei mieluummin. Tämä on juuri sitä samaa lihavien tyyliä kuin halatit, kun on jotkut kummalliset myllynkivet roikkumassa korvissa ja kaulalla. Kohtuu kaikessa.

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja cv;2621432. Ryhti 3. Korut! Isomman tytön ei kannata käyttää mitään siroja pikkukorviksia jne. Eli näyttävät korvikset:
Ei mieluummin. Tämä on juuri sitä samaa lihavien tyyliä kuin halatit, kun on jotkut kummalliset myllynkivet roikkumassa korvissa ja kaulalla. Kohtuu kaikessa.

Mun mielestä saumalliset leggarit/trikoot näyttävät jotenkin epämiellyttäviltä kaikkien päällä.
Saumattomat leggarit kyllä sopii ihan kaiken kokoisille, jos ovat oikeaa koko ja niitä ei käytetä housuina.

Sopivan kokoisia vaatteita. Mun mielestä on 2 asiaa "nykymuodissa" mitkä ei sovi naiselle jolla on vähän ylipainoa, ovat tissienkannatteluvyö ja tiukat topit joita pidetään kolme päällekäin eri pituisina. Ja legginsit ei sovi kellekään yli 14 vuotiaalle.

"12345"
Sopivan kokoisia vaatteita. Mun mielestä on 2 asiaa "nykymuodissa" mitkä ei sovi naiselle jolla on vähän ylipainoa, ovat tissienkannatteluvyö ja tiukat topit joita pidetään kolme päällekäin eri pituisina. Ja legginsit ei sovi kellekään yli 14 vuotiaalle.
Miksei tissivyö sovi? Mä käytän useinkin tissivyötä. Eli leveähköä vyötä kapeimmassa kohdassa. Mulla on liki 20kg liikaa painoa, mutta vyötärö on hoikka ja maha aika litteä ja ylipäätään keskivartalo melko kiinteä. Haluan aina korostaa vyötäröä ja sitä kapeinta kohtaa, koska näytän paljon hoikemmalle silloin.

Tarkoititko ehkä sitten niitä mahakkaita? Tissivyö ei toki sovi, jos on löysä massukka.

bhjb
kaikki saa kyllä pukeutuu sinäänsä miten tykkää, mutta näin ylipainoisena mä ainakin katon vaatteissa että läskit ei pursuile joka paikasta ja toivoisin että muutkin tekis näin koska ihan järkyttävää katsottavaa noi läskit tuolla liian tiukoissa paidoissa allit roikkuen ja leggareitten läpi paistaa selluliitti

[QUOTE="12345";26214568]Miksei tissivyö sovi? Mä käytän useinkin tissivyötä. Eli leveähköä vyötä kapeimmassa kohdassa. Mulla on liki 20kg liikaa painoa, mutta vyötärö on hoikka ja maha aika litteä ja ylipäätään keskivartalo melko kiinteä. Haluan aina korostaa vyötäröä ja sitä kapeinta kohtaa, koska näytän paljon hoikemmalle silloin. [/QUOTE]

Mun mielestä tissienkannatteluvyö korostaa juuri leveetä takapuolta ja sitä ylipainoisuutta muutenkin, koska kellään "normaalipainoisella" ei kapein kohta ole tissien alla..

mitähänhuttua
fffff
Onhan näitä esimerkkejä.

More To Love!

first class ticket

bunnymode

Ynnämuita. Mielestäni he isokokoisina pukeutuvat kauniisti, ja nimenomaan oman kokonsa huomioon ottaen. Liian tiukat vaatteet eivät pue ketään, olipa laiha tai lihava. Myöskään säkkimäiset vaatteet eivät pue, istuvuus on tärkeä asia isompikokoistenkin pukeutumisessa.

Tässä ketjussa nyt oli kyse ns. "normaali ylipainoisten" pukeutumisesta. Niistä joilla on max 20kg ylipainoia. Noiden blogien bloggaajilla taitaa pienimmälläkin olla liikapainoa ainakin 35kg.

"12345"
Mun mielestä tissienkannatteluvyö korostaa juuri leveetä takapuolta ja sitä ylipainoisuutta muutenkin, koska kellään "normaalipainoisella" ei kapein kohta ole tissien alla..
Mä näytän kyllä hoikimmalle silloin, kun korostan vyötäröä ja kaikkein kapeinta kohtaa. Mulle sopii esim. kynähameetkin tosi hyvin. Olet kyllä varmaan oikeassa siinä, että suurimmalle osalle ylipainoisista vyö ei sovi. Mulle sopii, koska näytän paljon hoikkemalta ja paremmalta, kun tuon kapeinta kohtaa esiin. Mulla myös on niin tasaisesti jakaantunut kilot.
Pylly mulla ei koskaan näy, koska mulla on aina mekko, hame tai pitkä paita:)

"öööö"
toi bunnymode on ainut noista, joka vielä on ihan kohtuullisen kokoinen. Kahden muun blogin edustajat ovat kyllä aivan todella todella lihavia.

Eikä noista kukaan kyllä osaa juurikaan pukeutua.

Yhteistyössä