Se kenellä on mun rikkinäinen kamera

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minskii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Minskii

Aktiivinen jäsen
16.08.2008
12 062
2
38
niin toivottavasti saat sen korjattua ja saat sillä aikaiseksi tosi hienoja kuvia. Eihän siinä ole kuin objektiivi virhe, kyllä sillä jotenkin voi kuvia ottaa jos et saa korjattua sitä. Laita ne kuvat ihmeessä facebookkiin!!! Saatanan paska rosvo.

Takuuta on jäljellä vielä kaksi vuotta, ota ihmeessä yv:llä yhteyttä niin annan sulle takuulapun kun/jos saan sen takas.. Tykästyin niin kovasti siihen oranssiin Canonin kameraan, toivottavasti sinä varas pidät myös oranssista! :heart:

No postiluukkuun laitoin, olis kai pitänyt mennä postiin ja lähettää sieltä.. Ens viikolla saan tietää lisää.. Pitäiskö Horatiolle soittaa...

Laitoit postiluukkuun? Vai postilaatikkoon? Kyllä mä lähettäisin kameran ehdottomasti postin kautta, että jäis kuitti siitä, kirjattunakin mieluummin. Posti tuota tuskin korvaa jos et voi todistaa lähetystäs...

Alkuperäinen kirjoittaja ääsiis?;26203588:
Laitoit postiluukkuun? Vai postilaatikkoon? Kyllä mä lähettäisin kameran ehdottomasti postin kautta, että jäis kuitti siitä, kirjattunakin mieluummin. Posti tuota tuskin korvaa jos et voi todistaa lähetystäs...

No siis juuri siihen laatikkoon.. Niin turha rypeä kun on paskat jo housussa. Nyt opin jotain taas :(

[QUOTE="Olivia";26203659]Veikkaisin kyl et Postin työntekijä ollut asialla. Ellet oo kuullut, et kyseiseen lootaan murtauduttu tms.[/QUOTE]

Niin mä veikkaan kanssa. Tyhmä oon kun laitoin postilaatikkoon :mad:

AHaa, se oli siis SUN kamera.
Eräällä toisella nettipalstalla nimittäin kerrottiin, miten oli löytänyt kameran ja siinä oli ollut munan kuvia. Ei siis kananmunan.

Kaikki vähänkin arvokkaampi kannattaa postin kautta lähettää AINA särkyvänä, kirjattuna tai jopa vakuutettuna, koska sille voi postin välillä vähemmän hellässä käsittelyssä tapahtua ihan mitä tahansa sellaista jota ei osaa edes kuvitella.

Yhteistyössä