Rieputarallaa: miksi et karkottaisi raiskaavia ulkomaalaisia?

  • Viestiketjun aloittaja ???
  • Ensimmäinen viesti
tota
Miksi yleistät?

EI Läheskään kaikki ole ulkomaalaisia, ja ihan on näitä supisuomalaisia kuspäitä, jotka tekevät sitä usein, mutta niistä ei lehdissä kerrota.. Suojellaan suomalaisia ja Ulkomaalaisia taas syrjitään!!!

Onhan tuo niin nähty!

Surullista.. suomi on hyvinvointivaltio ja paskat!!!!
 
"pop"
Minä en oo rieputarallaa, mutta siinä vaiheessa jos päätetään ulkoistaa raiskausongelma, se on tehtävä huolella. Minusta vois olla tosi kivaa lähettää kaikki kriminaalit taustaan katsomatta täältä jonnekin hiivattiin, paitsi et ne siellä hiivatissa ei varmaan pitäis siitä, ja voi tulla pitkät välimatkat käydä kattomassa jotakuta tuttua jos sellai sattuis käymään, ja mitäs jos joku päättäis joskus et me ollaan se hiivatti kun ei meillä siihen lopulta paljon sanomista ois ja yksikään oikeusvaltio ei voi toimia niin aivan päivänselvistä syistä, ja tuota, niin, ei se tainnut olla hyvä idea ensinkään... kuten ei sekään et eriarvoistetaan mamut you moron.
 
- - -
[QUOTE="pop";26189187]Minä en oo rieputarallaa, mutta siinä vaiheessa jos päätetään ulkoistaa raiskausongelma, se on tehtävä huolella. Minusta vois olla tosi kivaa lähettää kaikki kriminaalit taustaan katsomatta täältä jonnekin hiivattiin, paitsi et ne siellä hiivatissa ei varmaan pitäis siitä, ja voi tulla pitkät välimatkat käydä kattomassa jotakuta tuttua jos sellai sattuis käymään, ja mitäs jos joku päättäis joskus et me ollaan se hiivatti kun ei meillä siihen lopulta paljon sanomista ois ja yksikään oikeusvaltio ei voi toimia niin aivan päivänselvistä syistä, ja tuota, niin, ei se tainnut olla hyvä idea ensinkään... kuten ei sekään et eriarvoistetaan mamut you moron.[/QUOTE]

Missä sienissä tämä on kirjoitettu? Mä haluan samoja...
 
Khimaira
raiskaajista 2/3 on suomalaisia, siis yli puolet, mitän niille tehdään?
Onko vähän eri asia sen maastakarkottamisen kannalta..?

Onko teille ihan sama että maahan tulee muualta ihmisiä jotka tekevät täällä pelkkiä rikoksia hankkimatta edes elantoaan itse?

Kouluissakaan ei uskalleta puuttua huivipäisten maahanmuuttajalasten kiusaamiseen ettei vaan syytetä rasisteiksi :kieh:
 
Tilastoa
no se että mamut tekevät 1/3 rikoksista on ihan sairaan paljon...kaikkien luulisi sen ymmärtävän??? ei tänne kai rikollisten tule antaa jäädä...
Mamut tekevät 1/3 ilmoitetuista n. 500 raiskauksesta. Ilmoittamatta jää kuitenkin n. 14000 joista yli puolet tehdään parisuhteessa.
Mikä suomalaisia naisia vaivaa kun näistä ihan tavallisten suomalaisten miesten raiskauksista ei ilmoiteta?
kaiken lisäksi poliisin arvion mukaan 20% ilmoitetetuista raiskauksista on aiheetta tehtyjä. Poliisin mukaan näillä ilmoituksilla siloitellaan omia tarinoita ja tekoja.
 
Tilastoa
Kysymys koski nimenomaan raiskaavia ulkomaalaisia, ja mtä täällä taas puhutaan? :D
Johtunee siitä, että aina kun puhutaan ulkomaalaisten tekemistä raiskauksista, joku kertoo kuinka paljon he niitä tekevät verrattuna suomalaisiin. Tässä tulee aina se ero että puhutaanko ilmoitetuista vai tehdyistä raiskauksista/rikoksista.
Miksi muuten aina pitääkin alkaa vertaamaan eri ryhmien tekemiä rikoosten määriä? Olisiko tietyt poliittiset piirit tyytyväisiä, jos ihan tavallisten suomalaisten raiskauksista tehtäisiin enemmän ilmoituksia? Silloinhan tuo ikävä suhdeluku paranisi.
 
näin
Onko vähän eri asia sen maastakarkottamisen kannalta..?

Onko teille ihan sama että maahan tulee muualta ihmisiä jotka tekevät täällä pelkkiä rikoksia hankkimatta edes elantoaan itse?

Kouluissakaan ei uskalleta puuttua huivipäisten maahanmuuttajalasten kiusaamiseen ettei vaan syytetä rasisteiksi :kieh:

Minä puutuin ja sain osakseni somali-isän huudot: "Olet paska opettaja"
 
  • Tykkää
Reactions: Tepadj
Jos logiikka on se, että ihan sama, kunhan eivät raiskaa suomalaisia, niin mennään metsään ja pahasti. Ei suomalainen nainen ole sen arvokkaampi kuin irakilainen tai somalialainenkaan nainen.

Mun mielestä ihmisen pitää saada rangaistus rikoksestaan ja (tai) asianmukaista hoitoa ongelmaansa. Ei ongelma sillä ratkea, että heitetään tyyppi mäkeen Suomesta.
 
Ja toisekseen: sama kohtelu kaikille ihmisille taustasta riippumatta. Jos ulkomaalaiset karkotetaan, niin sama kohtelu pitäisi olla suomalaisille rikollisille. Minne siis kaikki raiskaajat karkotettaisiin? Ahvenanmaalleko perussuomalaisen aivopierun mukaisesti?
 
Khimaira
Ja toisekseen: sama kohtelu kaikille ihmisille taustasta riippumatta. Jos ulkomaalaiset karkotetaan, niin sama kohtelu pitäisi olla suomalaisille rikollisille. Minne siis kaikki raiskaajat karkotettaisiin? Ahvenanmaalleko perussuomalaisen aivopierun mukaisesti?
Siinä olen sun kanssa samaa mieltä että jokaisen raiskaajan saisi tunkea jonnekin ( ehkä ei ihan sinne ahvenamaalle :saint: )- ja jokainen raiskaaja saisi saada vankilatuomion.
 
"..."
Ja toisekseen: sama kohtelu kaikille ihmisille taustasta riippumatta. Jos ulkomaalaiset karkotetaan, niin sama kohtelu pitäisi olla suomalaisille rikollisille. Minne siis kaikki raiskaajat karkotettaisiin? Ahvenanmaalleko perussuomalaisen aivopierun mukaisesti?
Eikö olisi parempi jos jokainen maa hoitaisi oman kansalaisensa rikokset? Suomessa suomalaiset ja Afrikassa afrikkalaiset jne.. Ja porttikielto maahan jossa on rikoksen tehnyt. Eihän se suomalainenkaa jannu saa enää Pääsiäissaarille mennä, kun otti patsaasta palan irti? Miksi Suomessa tehty raiskaus olisi sallitumpi rikos?
 
1L
[QUOTE="...";26199856]Eikö olisi parempi jos jokainen maa hoitaisi oman kansalaisensa rikokset? Suomessa suomalaiset ja Afrikassa afrikkalaiset jne.. Ja porttikielto maahan jossa on rikoksen tehnyt. Eihän se suomalainenkaa jannu saa enää Pääsiäissaarille mennä, kun otti patsaasta palan irti? Miksi Suomessa tehty raiskaus olisi sallitumpi rikos?[/QUOTE]

Minusta olisi kyllä ihan hyvä, että esim. suomalaiset pedofiilit saisivat jäädä mätänemään esim. Thaimaan vankiloihin vuosikausiksi kiinni jäätyään. Tapauskohtaisesti näitä juttuja voitaisiin katsoa. Suomessa tuomiot ovat useimmiten ihan mitättömiä, sehän tässä mättää ja pahasti.
 
[QUOTE="...";26199856]Eikö olisi parempi jos jokainen maa hoitaisi oman kansalaisensa rikokset? Suomessa suomalaiset ja Afrikassa afrikkalaiset jne.. Ja porttikielto maahan jossa on rikoksen tehnyt. Eihän se suomalainenkaa jannu saa enää Pääsiäissaarille mennä, kun otti patsaasta palan irti? Miksi Suomessa tehty raiskaus olisi sallitumpi rikos?[/QUOTE]

Aloitetaanko nyt vaikka siitä, että Afrikka ei ole mikään valtio. Palataan sitten asiaan, kun sulla on perustiedot hallussa :D.
 
  • Tykkää
Reactions: Bonaire
7thHeaven
Ja toisekseen: sama kohtelu kaikille ihmisille taustasta riippumatta. Jos ulkomaalaiset karkotetaan, niin sama kohtelu pitäisi olla suomalaisille rikollisille. Minne siis kaikki raiskaajat karkotettaisiin? Ahvenanmaalleko perussuomalaisen aivopierun mukaisesti?
Muutoin olen kanssasi samaa mieltä, mutta mun mielestä suomalaisia ja ulkomaalaisia ei tossa karkottamisasiassa voi verrata. Yhtään väheksymättä suomalaisten tekemiä raiskauksia, niin heille kuitenkin pitäisi saada vain 100x kovemmat tuomiot. Ulkomaalaiset pitäisi lähettää pois koko maasta takaisintulokiellon kera, ei ole oikein opettaa että tänne voi tulla riekkumaan miten lystää, raiskata ja silti hyysäys joko Suomen hotellivankilassa tai muualla jatkuu.
Samoin jos suomalainen raiskaa jonkun vaikka Amerikassa, pitää hänet passittaa takaisin kotimaahan tuomin/sakkojen siivittämänä.
 
Muutoin olen kanssasi samaa mieltä, mutta mun mielestä suomalaisia ja ulkomaalaisia ei tossa karkottamisasiassa voi verrata. Yhtään väheksymättä suomalaisten tekemiä raiskauksia, niin heille kuitenkin pitäisi saada vain 100x kovemmat tuomiot. Ulkomaalaiset pitäisi lähettää pois koko maasta takaisintulokiellon kera, ei ole oikein opettaa että tänne voi tulla riekkumaan miten lystää, raiskata ja silti hyysäys joko Suomen hotellivankilassa tai muualla jatkuu.
Samoin jos suomalainen raiskaa jonkun vaikka Amerikassa, pitää hänet passittaa takaisin kotimaahan tuomin/sakkojen siivittämänä.

Kuinka moni ulkomaalainen todistetusti tulee tänne vain raiskaamistarkoituksessa?
 
7thHeaven
Kuinka moni ulkomaalainen todistetusti tulee tänne vain raiskaamistarkoituksessa?
Eipä varmaan kukaan tule tänne sillä mielellä, että hohhoh käydäänpäs raiskaamassa tuolla Suomen kaduilla. Tai suomalainen lähde maailmalle sillä mielellä. Mutta eikös noita tekoja, oli ne seksuaalista väkivaltaa tai muita rikoksia, ole aika iisiä uusia kun tuomiot ei ole lähes mitään ja saa tallailla katuja entiseen malliin. Osa näistä voitaisiin estää sillä että lähetetään ulkopuoliset takaisin sinne mistä ovat tulleetkin.
 

Yhteistyössä