Miten eroon miehestä, joka kohtelee törkeästi (mutta on silti niin ihana)?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihastunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ihastunut

Vieras
Olen ihastunut yhteen mieheen, joka varmaankin realistisesti ajatellet pitää mua ns. leikkikalunaan - välillä näemme (ja harrastamme seksiä) ja välillä hän ei taas vastaa ollenkaan viesteihin, kiinnitä huomiota tms. Kuitenkin hän osaa halutessaan olla niin mielettömän ihana, että aina lankean häneen.

Miten olette päässeet eroon tällaisesta miehestä, vinkkejä?! Siis miten pysyä erossa, olla itse ottamatta yhteyttä ja kieltäytyä miehen mahdollisista ehdotuksista? Mistä löytää motivaatio ja järkevyys (ja muistaa vielä pitää järki päässä esim. humalassakin)??

Alkuperäinen kirjoittaja DFJLAÖ;26186575:
helpommin sanottu kuin tehty...

Näinpä juuri :/
Lisäksi kun asumme samassa kaupungissa (ja meillä on jonkun verran yhteisiä tuttuja), satunnaisia live-törmäämisiäkin on mahdotonta välttää kokonaan...

Voit vaikka visioida miten teidän mahdolliset tulevat lapsenne kokisivat moisen narsistisesti käyttäytyvän isän ja miten paljon pahaa mieltä hänestä sinulle ja lapsille aiheutuisi.

Ja itse voisit yrittää jotenkin voimautua vaikka harrastusten kautta ja haluta itsellesi parempaa seuraa.

Itselläni oli tuollainen exä, joten ymmärrän hyvin...Uusi piina on omalla kohdalla toiminut parhaiten, eli aloita suhde uuden paremman miehen kanssa ja tajuat mikä mulkku tuo edellinen oli ja menetät kiinnostuksesi.

[QUOTE="vieras";26187798]Itselläni oli tuollainen exä, joten ymmärrän hyvin...Uusi piina on omalla kohdalla toiminut parhaiten, eli aloita suhde uuden paremman miehen kanssa ja tajuat mikä mulkku tuo edellinen oli ja menetät kiinnostuksesi.[/QUOTE]

Kaikista m*lkuin on minun mielestäni se, joka ryhtyy seurustelemaan toisen kanssa vain unohtaakseen sen "mielettömän ihanan", jolle ei kelvannut... Siinä on kohta iso läjä onnettomia ihmiskohtaloita.

voi kun kuulostaa tutulta,just tekstailin miehen kans johon olen ihastunut ja se pitää mua vaan pelinappulana.Me tosin ollaan oltu vaan kerran sängyssä mut muuten juteltu liven,.soiteltu/tekstailtu sillon tällöin .Ymmärrän sun tilantees täysin,mäkin vaan vastaan sen soittoihin jatekstareihin,juttelen kadulla ja kaupassa sen kanssa ja moikkailaan kun nähdään silti pitäs juosta karkuun mutta kun ei pysty niin ei pysty! Mä olen niin sekasin koko tyypistä et en mä osaa pistää pistettä tälle,kerran se melkeen onnistu kun 3kk siitä ei kuulunut mitään mut sit se soitti ja sen jälkeen nyt ollaan taas oltu yhteyksissä.Ei olla kyllä treffattu tarkotuksella et mitä nyt muuten törmätty.
Yritän ajatella et se on liian vanha mulle,sillä on jo lapsia eli tuskin haluaa lisää ja mä haluan ja sitä miten mä sit loppujen lopuks satutan vaan itseäni.Toisaalta olis helpompi olla sen kans vapaasti kuin suhteessa kenenkään kanssa kun kuitenkin suhteessakin mua vaan taas satutettaisiin.

Eli sinulle joka käytit nimitystä kaikista mulkuin...Niin en kyllä itse harrasta laastarisuhteita. Vaan kirjoitan siitä kun pidempi aika eron jälkeen aloin tapailemaan paljon kunnollisempaa ja empaattisempaa miestä ihan tosi mielellä. Niin se sai näkemään tuon niin "ihanan" exän ihan toisessa valossa ja pyyhki viimeisetkin lämpimät tunteet pois. Eli en siis suosittele leikkimään kenenkään tunteilla, vaan tapailemaan uusia miehiä ihan oikeaan suhteeseen tähdäten. Ja parhaassa tapauksessa seuraa rakastuminen ja jotain vakavampaakin.

Eli sinulle joka käytit nimitystä kaikista mulkuin...Niin en kyllä itse harrasta laastarisuhteita. Vaan kirjoitan siitä kun pidempi aika eron jälkeen aloin tapailemaan paljon kunnollisempaa ja empaattisempaa miestä ihan tosi mielellä. Niin se sai näkemään tuon niin "ihanan" exän ihan toisessa valossa ja pyyhki viimeisetkin lämpimät tunteet pois. Eli en siis suosittele leikkimään kenenkään tunteilla, vaan tapailemaan uusia miehiä ihan oikeaan suhteeseen tähdäten. Ja parhaassa tapauksessa seuraa rakastuminen ja jotain vakavampaakin.

Hyvä jos sinulla on mennyt noin. Minä taas olen ryhtynyt laastarisuhteeseen unohtaakseni m*lkun. Ei unohtunut, vaikka mies oli kaikin puolin kiltti ja kunnollinen. Mutta hienoa jälkeä sain aikaan, kun kulissit lopulta kaatuivat.

En suosittele kenellekään.

Ei mikään mitä sulle sanotaan saa sua miestä "jättämään", se hetki tulee kun olet tarpeeksi lyönyt päätäsi seinään ja uskot itse ansaitsevasi parempaa. Vielä et usko...

Ei mikään mitä sulle sanotaan saa sua miestä "jättämään", se hetki tulee kun olet tarpeeksi lyönyt päätäsi seinään ja uskot itse ansaitsevasi parempaa. Vielä et usko...

tää taitaa olla ihan totta,mulle sanottu kans jos jonkinlaista et en menis satuttaan itteeni tahallisesti mut silti tuntuu et jos kutsu käy ni kärppänä olen paikalla,edes vielä sen yhen kerran.Mä kyllä tiedän et ansaitsen parempaa ja mua parempaa ei mies voisi saada joten miksi antaisin itseni tuollaselle pleijerille mutta en ole sit vaan hakannu päätäni tarpeeksi siihen seinään...

Yhteistyössä