Mikä ärsyttää?

Se, että ihmiset tuomitsee toiset tuntematta ja syrjii sanattomasti oman perheen sisällä. Se suorastaan kuvottaa! Kun tietää, ettei ole ansainnut sellaista käytöstä vaan päinvastoin jos ihmiset tuntisivat niin tilanteen pitäisi olla päinvastainen! Vittu.

kohtalontoveri
Alkuperäinen kirjoittaja ArjestaSelviytyjä;26187489:
Vastaan vänkkäävä näsäviisas ekaluokkalainen :kieh:
Täällä sama, mutta jostain syystä se ei varsinaisesti ärsytä. Vänkkää ja vänkkää, mun on pakko purra huulta kun se on jotenkin loppujen lopuksi niin hassua :)

niin pettynyt
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä;26187542:
:LOL: En tajunnut yhteyttä, mutta mulla onkin aivot jo narikassa. Työt & perhe on väsyttävä yhdistelmä joskus.
Tyhmä sitten varmaan oletkin, kun modena vielä jaksat kirjoitellakin. Yleensä modet eivät kirjoittele, vaan keskittyvät työhönsä, josta saavat nimellisen korvauksen. Sillähän hyvin elääkin.
Jos teet modelointia vapaa-ajalla, ei sinulla paljon jää aikaa perheellesi.
Ja bannia napsahtaa!

Juurihoidettu hammas lohkesi miljoonatta kertaa ja on hangannut kielen kipeäksi :$ Kaiken lisäksi se hammas poistetaan, kun sitä ei saa enää korjattua kunnolla. Samoin toisella puolella oleva hammas, jota ei saatu juurihoidettua. Pitäis varata aika hammaslääkärille, mutta ei kiinnosta pätkääkään. :kieh:

Oma järjenköyhyys: olen vakavamielinen ja tehtävälleni vannoutunut itseni nakertaja. Teen tyhjäksi kaiken minkä saavutan. Niin ja oma keskittymiskyvyttömyys. Ajatus ei pysy mukana, ajatus harhailee, en jaksa lukea enkä keskittyä ellen ole koko ajan liikkeessä fyysisesti, en pysty kirjoittamaan mitään palstan ylittävää. Olen niin ärsyttävä ihminen, että voisin antaa itselleni selkään.

Sukulaiset. Jotka ovat ihania, mutta välillä niiiiiiin usein kylässä. Ja heistä erään kommentit: "eikö se äiti päästä lasta nukkumaan ollenkaan.." (kun 1,5v sanoi pöydässä että väsyttää, jota sanoo usein vain koska on keksinyt sen sanan) "Olet tehnyt hiekkakakun, ei se äiti ehdi sitä nyt yhtään katsomaan kun on niin kovin kiireinen..." (kun lapset tekivät sadannen hiekkakakun ja itse haravoin pihaa) "on siinä nyt naarmu poskessa, minä kun juuri pääsin sanomasta että kaatuu vielä.. " jne jne.

Sukulaiset. Jotka ovat ihania, mutta välillä niiiiiiin usein kylässä. Ja heistä erään kommentit: "eikö se äiti päästä lasta nukkumaan ollenkaan.." (kun 1,5v sanoi pöydässä että väsyttää, jota sanoo usein vain koska on keksinyt sen sanan) "Olet tehnyt hiekkakakun, ei se äiti ehdi sitä nyt yhtään katsomaan kun on niin kovin kiireinen..." (kun lapset tekivät sadannen hiekkakakun ja itse haravoin pihaa) "on siinä nyt naarmu poskessa, minä kun juuri pääsin sanomasta että kaatuu vielä.. " jne jne.
SympatiaaSympatiaaSympatiaa :heart: :heart: :heart:

• Tykkää
Reactions: Dongxi
Tikkari, joka ensin maistui niin ihanalle mansikalle, mutta lopussa sieltä sisältä paljastuikin ihan kamala ällöhapan sitruunajauhoyllätys...|O Hyyyyyyyyyyyh! Monen tunnin jäkeenki vielä paha, hapan maku suussa...:x
Pitäis saada joku direktiivi, joka määräisi varoitustarrat tuollasiin tikkareihin....

(näitä elämän suuria tragedioita... onneksi syön tikkaria vain ehkä kerran viidessä vuodessa, ni ei kovin usein pääse tällasta kamaluutta tapahtumaan..)

"äitix2"
mies, lapsen nukuttaminen joka ei taasen tunnu tuottavan tulosta, ikuinen lasten sairastelu, yh-putki miehen lähtiessä reissuun, sotkuisuus, samana toistuvat kotityöt, oma vanha työpaikka, lapsen uhma/raivokohtaukset, tekemättömät hommat, ihmisten arvostelu, univelat...

Perjantaina tuli toinen hylkäävä päätös mistä nyt sitten seuraavaksi valitetaan.
:hug: Voi hitsi. Minua harmittaa puolestanne todella paljon. En tiedä millä perusteilla ovat evänneet ne, mutta kannattaa erityisesti nyt vääntää oikein solmulle ne perusteet, perustella niin maan perusteellisesti lisää ja syöttää niille koko pino takaisin... Vaikka luultavasti niin on tehtykin jo. Pelottaa, että ehkä tästä on tullut heille enemmän periaatteellinen asia. Toivottavasti saatte sen paikan.

Juurihoidettu hammas lohkesi miljoonatta kertaa ja on hangannut kielen kipeäksi :$ Kaiken lisäksi se hammas poistetaan, kun sitä ei saa enää korjattua kunnolla. Samoin toisella puolella oleva hammas, jota ei saatu juurihoidettua. Pitäis varata aika hammaslääkärille, mutta ei kiinnosta pätkääkään. :kieh:
Mulle laitettiin hankalan 2x juurihoidetun ja 100x paikatun hampaan päälle semmoinen kruunu. Siis juuri jätettiin ja sinne tungettiin joku vahvike sisään, hammas hiottiin muuten melkein kokonaan pois. Kaikki ikenen ulkopuolella näkyvä on sitä keinotekoista.

Olisikohan sulle moinen mahdollista?

Mulle laitettiin hankalan 2x juurihoidetun ja 100x paikatun hampaan päälle semmoinen kruunu. Siis juuri jätettiin ja sinne tungettiin joku vahvike sisään, hammas hiottiin muuten melkein kokonaan pois. Kaikki ikenen ulkopuolella näkyvä on sitä keinotekoista.

Olisikohan sulle moinen mahdollista?
Hammasläkäri puhui kyllä tuosta mahdollisuudesta, mutta niitä ei laiteta, kun poistettavat hampaat on ihan takimmaiset poskihampaat. Eli eivät näy ja syömäänkin pystyy vielä, kun toiset poskihampaat on edelleen tallella.

mömmö
Mua ärsyttää se, että miehen pojan työsopimusta ei yhtäkkiä enää jatketa, vaikka toisin oli "luvattu". Eli jää työttömäksi 1.6 lähtien.
Sekä muutoin tämä "oman" perheen taloudellinen ahtaus.

Yhteistyössä