perjantaina varma Eestiin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tulin just Virosta, ja autolla ajoin Tallinnasta Tarttoon. Kyl tiet on ihan ajettavassa kunnossa,
huonommassakin ovat olleet. Muistathan, että siellä on pikkasen eri liikennesääntöjä kuin täällä...
:)

niin huvittava seurata, miten suomalaiset naiset ovat täynnä pelkästään viha ja vittuilee jatkuvasti:) en puhuu kaikista, mutta suurin osa, voi että miten lapsellista ja hyi että mikä kasvatus

Jotenkin koomista, että nainen joka hetkuttaa persettä rahasta ja esiintyy julkisissa, perhe-elämään keskittyneessä keskustelupalstan valokuvissa alusvaatteissa, moittii toisia huonosta kasvatuksesta ja käytöksestä. Jep jep.

Tulin just Virosta, ja autolla ajoin Tallinnasta Tarttoon. Kyl tiet on ihan ajettavassa kunnossa,
huonommassakin ovat olleet. Muistathan, että siellä on pikkasen eri liikennesääntöjä kuin täällä...
:)
Mä olin ajannut miehen kanssa Tallinnasta Pärnuun viike kesällä ja arvaa mitä hän ei ees muista oliko huono tie:laugh: ja mä istuin shampanjapullon kaa autossa:D olimme menossa yhteen konserttiin

[QUOTE="vieras";26170577]Etkös sä ollut raskaana kesällä?[/QUOTE]

no tuli taas virhe, se oli 5s kuuakus, eli kevät, mutta sää oli niin lämmin että mulle se oli sama kuin kesää

Kyselet, että millä autolla? Otat auton pihasta ja lähdet. Ei kai se sen kummempaa ole. Jos on kuoppainen tie niin ajelet hitaammin ja varovaisemmin. Harva pystyy valitsemaan, että MILLÄ autolla lähtee, kun pihassa on vain se yksi auto. Voi pyhä yksinkertaisuus taas jälleen kerran.

• Tykkää
Reactions: TrueBlood
Kyselet, että millä autolla? Otat auton pihasta ja lähdet. Ei kai se sen kummempaa ole. Jos on kuoppainen tie niin ajelet hitaammin ja varovaisemmin. Harva pystyy valitsemaan, että MILLÄ autolla lähtee, kun pihassa on vain se yksi auto. Voi pyhä yksinkertaisuus taas jälleen kerran.

Eikös niitä autoja olut 12 vain 14? Kai niistä on edes yksi maasturi ja sillä voi mennä vähän heikompia teitä pitkin. Eikö olisi helpompi mennä helikopterilla ja loppumatka vaikka limolla?

Yhteistyössä