perjantaina varma Eestiin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Venakko Milanna

Vieras
käy sen kaverin kanssa, sairaalassa, mihin saapu lääkäri joka hoita siitä mun raskaana oleva tuttua ja hänen lasta, ainakin 90% todenäköisyydellä sinne pitää mennä. Jännittä ja on toivo että lapsen kaa kaikki mee hyvin.... mä myös käyn moikamassa mun tuttuja:)... nyt mietin vaan millä autolla kannatta mennä, millä on helpompi liikua siellä vai ihanko sama? Kun en enää muista minkälaiset tiet siellä on, tarkoitan asfaltti, onko se reikiä täynnä vai ei?:O. Voiko urheiluautolla lähteä?

[QUOTE="Tii";26170253]Lähteekö sun vauva mukaan? Mietin vaan kun hössötit siitä raskausaikana monta aloitusta päivässä...[/QUOTE]

no EI, en mä rupee kiusamaan vauva jonkun 1pv takia

tämä tuttu on vielä Suomessa:). Ajattelimme vaan hoita asiat ensiks ja soita kaikki paikat läpi mistä hoidon saa, pyysin että se jää, niin lähdetään täältä yhdessä

Asfaltti riippuu aika pitkälti siitä mihin meinaat mennä siellä. Tallinnassa alettu reikiä paikkaamaan, mutta tämän hetken tietyöt aiheuttaa kaikenlaista kuoppaisuutta. Muuten ok. Pienemmissä kaupungeissa ja syrjemmillä seuduilla, varsinkin etelässä, tiet huonommassa kunnossa. Kyllä siellä pärjää vaikka urheiluautolla, varovainenhan pitää olla kaikenlaisilla menopeleillä joka paikassa. :)

Asfaltti riippuu aika pitkälti siitä mihin meinaat mennä siellä. Tallinnassa alettu reikiä paikkaamaan, mutta tämän hetken tietyöt aiheuttaa kaikenlaista kuoppaisuutta. Muuten ok. Pienemmissä kaupungeissa ja syrjemmillä seuduilla, varsinkin etelässä, tiet huonommassa kunnossa. Kyllä siellä pärjää vaikka urheiluautolla, varovainenhan pitää olla kaikenlaisilla menopeleillä joka paikassa. :)

Mä oikeasti olin 3 kerta viime vuonna, mutta joka kerta kännissä:D eli kävimme vain bailamassa siellä, en kinnitänyt huomiota, minkälaiset tiet siellä on. Tiedän vaan että huonot ja kuulin että ihmisillä herkästi menee autot riikki, siksi mietin, miten urheiluautolla pärjään, kun sillä nyt kevällä ainakin tosi mukava ajaa, mutta en tiedä sitten miten Eestissa

2564893lwwm8b43zn.gif

Nyt tiäkkö narahdit, pitkään olen epäillytkin näitä sun juttujasi täysin tuulesta temmatuiksi. Siis se sun eestiläinen tuttavasi on vielä Suomessa, olette yhdessä lähdössä sinne Eestiin huomenna ja sinä kyselet nyt täältä palstalta etkä siltä tuttavalta että missä kunnossa ne tiet mahtaa siellä olla?

Muahhaa. Loppu sun juttujes lukeminen muuten tähän, täys provo olet koko emäntä. :)

käy sen kaverin kanssa, sairaalassa, mihin saapu lääkäri joka hoita siitä mun raskaana oleva tuttua ja hänen lasta, ainakin 90% todenäköisyydellä sinne pitää mennä. Jännittä ja on toivo että lapsen kaa kaikki mee hyvin.... mä myös käyn moikamassa mun tuttuja:)... nyt mietin vaan millä autolla kannatta mennä, millä on helpompi liikua siellä vai ihanko sama? Kun en enää muista minkälaiset tiet siellä on, tarkoitan asfaltti, onko se reikiä täynnä vai ei?:O. Voiko urheiluautolla lähteä?

Mene hevoskärryillä, niin ne muutkin venakot siellä liikkuu.

Itse olen ajanut siellä tuhansia kilometrejä, eikä auto ole koskaan ollut lähelläkään hajoamista. Isommilla teillä reikiä ei ole ja pienemmillä teillä vauhti ei ole niin päätä huimaava etteikö niitä huomaisi. Miutta...ei mulla tietysti urheiluautoa olekkaan vaan ihan normaali henkilöauto... ;)

Nyt tiäkkö narahdit, pitkään olen epäillytkin näitä sun juttujasi täysin tuulesta temmatuiksi. Siis se sun eestiläinen tuttavasi on vielä Suomessa, olette yhdessä lähdössä sinne Eestiin huomenna ja sinä kyselet nyt täältä palstalta etkä siltä tuttavalta että missä kunnossa ne tiet mahtaa siellä olla?

Muahhaa. Loppu sun juttujes lukeminen muuten tähän, täys provo olet koko emäntä. :)
mä kysyinkin tuttavalla, mutta you know hänellä ei ole ajokorttia ja se ei osaanut mulle sanoa, kun hän ei itsekään kinnitänyt huomiota:whistle:, mutta ei muuta kun epäilee rauhassa, kamala kun olen niin provo:,(

Itse olen ajanut siellä tuhansia kilometrejä, eikä auto ole koskaan ollut lähelläkään hajoamista. Isommilla teillä reikiä ei ole ja pienemmillä teillä vauhti ei ole niin päätä huimaava etteikö niitä huomaisi. Miutta...ei mulla tietysti urheiluautoa olekkaan vaan ihan normaali henkilöauto... ;)

mä olen kans ajannut, mutta en itse:laugh: ja en muista yhtään, tiedän vaan että ne on huonot, mutta missä kunnossa, kun mun kaverit asuu Tallinnan lähellä ja ympärillä, niin varma ajamista riitä:)

niin huvittava seurata, miten suomalaiset naiset ovat täynnä pelkästään viha ja vittuilee jatkuvasti:) en puhuu kaikista, mutta suurin osa, voi että miten lapsellista ja hyi että mikä kasvatus

Yhteistyössä