Ihmeteltäisiinkö kotipaikkakunnallasi, jos pukisit pinkit sukkahousut?

• Viestiketjun aloittaja Real
  • Ensimmäinen viesti
Real
En nyt tarkoita tuttuja, jotka kummastelisivat mahdollista tyylin muutosta, vaan ihan katukuvassa, olisiko se jotenkin outoa ja saisitko tuijotusta osaksesi? Jos kyllä, niin missä asut?

Onko tämä yleinenkin juttu pikkupaikkakunnilla kenties, että jos kuljet muissa kuin verkkareissa tai farkuissa niin supina käy ;)

rietas
Ei ainakaan tällä pohjoisen pikkupaikkakunnalla ihmeteltäisi, jos nyt ei pelkissä sukkahousuissa olisi liikkeellä :D Melko eriskummallisesti pitäisi pukeutua tullakseen ihmetellyksi -tai sitten en vaan ole kiinnittänyt huomiota muiden katseisiin?

rietas
Jaa, mutta hoksasinpas jokusen ihmisen, jotka varmasti takanapäin puhuisivat tuollaisesta(kin) jotain ikävää. Mutta ne nyt muutenkin jäkättää kaikkea vähänkin tavallisesta poikkeavaa, tai no, jäkättävät kaikesta mistä vaan voi, joten eihän sellaisia kannata laskea :D

En nyt tarkoita tuttuja, jotka kummastelisivat mahdollista tyylin muutosta, vaan ihan katukuvassa, olisiko se jotenkin outoa ja saisitko tuijotusta osaksesi? Jos kyllä, niin missä asut?

Onko tämä yleinenkin juttu pikkupaikkakunnilla kenties, että jos kuljet muissa kuin verkkareissa tai farkuissa niin supina käy ;)
Minä saan laittaa lierihatun tai minihatun jossa valtava sulka tai vaikka täytetty papukaija ilman että kukaan ihmettelee. Sen sijaan jos kulkisin vaaleanpunaisissa sukkahousuissa, moni voisi jähmettyä - se olisi liikaa "tyylittömyyteni" vastaista ja osa kyläläisistä miettisi, mitä minussa on tapahtumassa.
Ei pahalla vaan hyvällä.

Asun pienessä kylässä ruotsinkielisellä pohjanmaalla.
Jotakuinkin kaikki ovat "tuttuja".

:)

Yksi mies
Olen mies, ja pidän sukkahousuista. Olen käyttänyt niitä shortsienkin kanssa. Yllättävän vähän se vastaantulijoita kiinnostaa vaikka kaupungissa liikkuu mies sukkahousuissa. Vaikka laitan mustat 20 den sukkahousut shortsien alle, niin n. joka kolmas vastaantulija edes vilkaisee niitä. Nekin jotka vilkaisee, niin ilmekään ei yleensä muutu. Eli veikkaan ettei kovinkaan moni ihmettele yhtään minkä väriset sukkahousut naisella on.

"Sirkkeli"
[QUOTE="Noo";26170505]Ei täällä Porvoossa ihmeteltäisi.

Vedet valuu silmistä, kun tirskun mielikuvaa itsestäni pinkeissä sukkiksissa.[/QUOTE]

Mun mielestä Porvoossa on hirveän tylsää pukeutumista, joten varmaankin joutuisi silmätikuksi pinkeissä sukkiksissa tähän aikaan vuodesta. Jotenkin muuttunut tylsäksi viime vuosina, vai onko se vaan muuttunut käytännölliseksi säiden takia...

vähän riippuu
Riippuu varmaan siitä, mitä muuta mulla olis päällä. Varmaan katottais pitkään jos muuten olisin pukeutunut niin kuin yleensä ja sitten olis ne pinkit sukkikset, ikää kuitenkin jo 40+.

Kerran kyllä joku katsoi vähan pitkään kun olin menossa autolla naama noessa ja peikkoperuukki päässä, joten kyllä täällä pikkukylässä on totuttu näkeen mut kummallisissakin vaatteissa.

Yhteistyössä