Välillä tekis mieli kuristaa oma äiti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Lunatic

Vieras
Kävi tossa, ja koko ajan valitti ja valitti. Lopulta osotti eteisen lattialla olevaa hiekkaa ja motkotti, sanoin että juu juu, tänään juuri aion imuroida, niin tämä vastaa "Sunnuntai ei ole siivouspäivä, olet kuin mustalaiset, nekin roikottaa mattoja sunnuntaisin plaa plaa plaa!"
On alkanut jankuttaa mustalaisista, kun naapuriinsa on nyt muuttanu niitä. Joka toinen sana on "mustalainen".. Se ei saa varmaan öisinkään nukuttua, kun angstailee mustalaisista otsasuonet pullistellen.
Tekis mieli välillä vetää oikein kunnolla sitä marttyyria lättyyn, jos hiljenisi edes hetkeksi valittamasta.

Kiitos että sain avautua. :snotty:

ja viimeks ku se poikkes pikasesti nii olin JUST siivonnu koko huushollin ja en ollu kerinny tota kärpäsenpaskan kokosta pikkueteistä viel imuroimaan, siis tuulikaappia, nii eikö se siitäki tokassu "voisit joskus imuroida"

aaaaaaaaaaaaaarghhh

tuttu tunne.. kun mun äiti tulee meillä käymään, aina löytyy jostain jotai vikaa.. joko on tiskipöydällä pari mukia, ja sit mulkoillaan ku "ei oo tiskattu". jos on yks pirun murunen jossain, ni "ei oo siivottu". :s ja jos ei mistään muualta löydy valittamista, ni sit kattellaan, et "toi tein taulu on vinossa" on se perkele.. >:/

niin tarkottaa :) mut välillä alkaa nakertaan niin lujaa, ku on kamalan vaivan nähny että on siistiä ja ihanan puhdasta ku äiti tulee käymään, ja sit se polkee sen maahan : / mut on äiti silti ihana <3

c020.gif

[QUOTE="...";26169239]niin tarkottaa :) mut välillä alkaa nakertaan niin lujaa, ku on kamalan vaivan nähny että on siistiä ja ihanan puhdasta ku äiti tulee käymään, ja sit se polkee sen maahan : / mut on äiti silti ihana <3[/QUOTE]

Äiti kyllä saa hyvänkin mielen matalaksi alle sekunnissa.

Mun äiti menee aina meille tullessaan heti vessaan ja viipyy siellä vähintään vartin. Sitten se ilmestyy sieltä muina naisina Vimin tuoksuisena ja kuvittelee, että mä en tiedä, että se on hinkannut sitä vessaa. Ja ihan sama, vaikka vessa olis pesty katosta lattiaan minuutti ennen äidin tuloa.

Meidän äiti kun tulee meille, niin eka se menee kirja hyllyn hyllyt silleen sormella pyyhkäisee, ja kattoo tuleeko pölyä.
Sen jälkeen se menee tonkiin mun kukkasia, että olenko mä kastellu ne.

Yhteistyössä