Ä
"äitee"
Vieras
Hus hus, kone kiinni ja valot pois! Nyt ei enää riekuta siellä, vaan nukkumaan joka maija ja matti! Eikä yhtään vastaan sanomista. Sängyssä ei sitten kuiskutella!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Pidetaanko kadet peiton alla vai paalla?
Mun kello on vasta 18;00, pitaako munkin menna jo nukkumaan, aitee?
Ai, missäs Algoma olet, kun kello on noin vähän? Musta on aina kivaa, jos olet täällä "myöhään", kun en ole itsekään Suomen ajassa.
Kanadassa.Ai, missäs Algoma olet, kun kello on noin vähän? Musta on aina kivaa, jos olet täällä "myöhään", kun en ole itsekään Suomen ajassa.
Kanadassa.
Taalla isojen jarvien pohjois puolella.
Missa kaupungissa?Minulla on sukulainen Kanadassa.Hällä on oma mainostoimisto siellä. Olis kiva joskus päästä visitoimaan siellämain.
Kanadassa.
Taalla isojen jarvien pohjois puolella.
GMT, eli pari tuntia vain aikaeroa, mutta olen muutenkin yökyöpeli.
Ma asun kaupungissa , paitsi taa kaupunkikin on vahan korpea.Oletko kaupungissa vai korvessa? Mulla on ollut pari vuotta hirveä hinku Kanadaan, vaikka en ole siellä koskaan käynyt. Haluan jonnekin keskelle ei-mitään pörräämään huskyen (huskyjen?) kanssa. Vai onko tämä joku typerä klisee, josta kaikki Kanadassa käymättömät haaveilevat![]()
Lontoosta n. tunti pohjoiseen, kyläpahasessa (ainakin täkäläisten mittapuulla). Joo, asumassa. Tuu meille au pairiksi.![]()