Apua, mikä kriisi mulla on itseni kanssa..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja klklklklklkl
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

klklklklklkl

Vieras
Ei toi oma mies kiinnosta yhtään. Huomioin muut miehet ihan eri tavoin kuin ennen. Parin kilon laihis päällä, tekee mieli laittautua ja lähteä yksin liikenteeseen. Kaikenmoista turhuutta olen miettinyt, ripsipidennyksiin aika varattuna jne. Tekeekö kevät ja muuten hyvä fiilis kepposiaan vai mitä tää on..?

No kyllähän 10 yhteistä vuotta ja 3 lasta vähän jarruttaa..

Kyllä mullakin on ihana mies, 8 vuotta takana ja 3 yhteistä lasta.
Mutta mulla on myös sellai vaihe nyt ettei oma ukkokulta kiinnosta yhtään missään mielessä. Oon laittanu kynnet, kulmat ja ripset kevätkuosiin ja ostellu ihania vaatteita, flirttaillut muille miehille. Ja musta on, ah niin ihanaa, käydä tanssimassa ja maistelemessa vähän siideriä tyttöporukalla. Ja se kun joku ihana mies flirttailee tai yrittää jotain, tulee niin hyvä tunne!
Mutta mitään en ikimaailmassa kenenkään muun kanssa tekis, en edes pussais tms. Rakastan kuitenkin niin syvästi omaa miestäni vaikka nyt on vähän hiljaiseloa ollut.. Aina saa katella muita ;) (mutta koskea ei saa, vaikka miten haluais)
Kai tää nyt on joku pieni kriisi itseni kanssa mutta odotan sen menevän ohi.

Toki saa laittautua ja käydä ulkona, käynkin :) Ihan joka päivä laittaudun ihan omaksi iloksi, mutta aiemmin en ole juuri "hömpötyksistä" piitannut. Nyt on alkanut vaan vähän eri tapaan kiinnittää huomiota ulkonäköön ja etenkin niihin muihin miehiin, plääh. Jotenkin niiden mielenkiinto imartelee kovasti.
Mies kohtelee hyvin, on kiltti ja ihana, mutta myös tuttu ja turvallinen :P Jospa me vaan tarvitaan joku miniloma ihan kahdestaan..

Yhteistyössä