Kokenut meedio paikalla!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "madame"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="madame";26138354]Näen, että sinun ja sisaresi välille muodostuu intiimi, jopa seksuaalinen suhde.
Lapsesi tulee saamaan ensi jouluna Legoja lahjaksi![/QUOTE]

Et voi nähdä legoja! Ja yleensä meediot eivät puhu seksistä noin? Aika kokenut meedio! Notta hölyn pölyä! Sinusta kyllä nään että huumorilla vedät mutta se että ketä naurattaa on se! Oot vähän näitä tyyppejä että kerroin hyvän vitsin ja hihhiiiii!
Hei jotkut uskoo ja meedioilla joillakin voi mennä oikein? Horoskoopin voi tehdä kuka tahansa ja se aina osuu jonkun kohdalle oikein! Horoskooppi kauriille: Menet tänään nukkumaan varhain koska et jaksa valvoa kovin pitkään kun olet väsynyt ja huomenna töitä!

[QUOTE="madame";26138482]Näen väkevästi, että juuri nyt joku painaa timppaa hanuriin! Näen, että Timppa nauttii![/QUOTE]

Jos timppa niminen mies joka tykkää miehistä saattaa saada "hanuriin" Tällä hetkellä hanuriin. Periaatteessa olet oikeassa vaikka laitoit tuon pelleilyllä! Suomessa on 5 miljoonaa ihmistä maailmassa
7 miljardia joten todennäköisyys että kyllä!

[QUOTE="kysyn";26139431]jos ja kun olet meedio, niin kerrotko minulle onko äidilläni jotakin asiaa minulle.[/QUOTE]

On aisaa, näen, että sinun pitää hänelle heti soittaa!

[QUOTE="madame";26139449]On aisaa, näen, että sinun pitää hänelle heti soittaa![/QUOTE]

Ei taida "meedio" tietää, miksi ei voi soittaa!

Älä pelleile enempää.

[QUOTE="madame";26139577]Et saa, ja sairautesi syvenee.[/QUOTE]

Ei syvene koska ei tiedetä mikä sairaus! Hei itse en usko 0700 ennustajiin ja ne on "näin minä ennustan sinun tulevaisuutes" Ois mukava soittaa niille mutta ei massia!

Yhteistyössä