koira
Voi apua ku tänne oli tullu paljo kommenttia.. Mä en missään tapauksessa vihaa koiraani, enkä pidä sitä oksettavana. Kirjoitin tänne kun tuo asia oli tapahtunut ja olin vielä kiukus. En anna koiraani pois sen takia kun joskus nuolee naamaa, en vaan tykkää siitä kun en anna sen nuolla omaakaan naamaa tai käsiä. Tuolla koiralla on vaan se tyyli et ku käännän selkäni sekunniksi niin samantien on siivoamas vauvan naamaa, ja mua ei TODELLAKAAN haittaisi jos ne olis pieniä sieviä pusuja poskelle mutta tuo on aivan ekstaasis ku pääsee nuolemaan ja tukkii vauvan suuhun.. Se mua häirittee ku nuolee sen suuta. Vaipat on nostettu nyt sellaiseen paikkaan ettei pääse niihin, mutta niinkuin ekassa viestissä kysyinkin että olisko tuohon jotain koulutusvinkkejä että saisin vähennettyä tuota sen touhua?
Raskasta kun vauva ihan selkeästi tykkää koirasta ja naureskelee sille, ja mäkin koiraani rakastan vaikka se tuollainen pässi välillä onkin.
Raskasta kun vauva ihan selkeästi tykkää koirasta ja naureskelee sille, ja mäkin koiraani rakastan vaikka se tuollainen pässi välillä onkin.