Taidan hakea tuettua lomaa!!! Me kaivattais vähän ilmasta lomaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja oujee!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

oujee!

Vieras
Ihan ilmatteeks! jess!!!

mun miehellä palkka noin. 3000e
mä oon kotiäitinä himassa lasten kanssa: poika 3v. tyttö 4v. tytär 6v.

Mä haluisin ehdottoasti Kalajoelle lomailemaan, nii vois sit samalla nähdä kavereita ja käydä bilettämässä. :D

[QUOTE="mä";26137428]Mitä kautta ajattelit hakee? Ens kesällekö (2013) meinasit?[/QUOTE]

Ei! ajattelin hakea tälle kesälle. Just juhannuksena olit kavereilla juhlat kalajoella, nii jos sinne pääsis tuetulle lomalle, nii samalla kävis juhlissaki. :D

En m inä ainakaan minnekkään Kalajoelle lähde junttien kanssa juhannusta viettämään. Pattayalle pitäisi päästä talviaikaan. Omalla mökillä ollaan kesällä-

[QUOTE="mä";26137466]Säälittävä yritys...[/QUOTE]

Anteeks mitä!! Väitätkö, että elämme rikkaasti??? Kuule ei toi kolme tonnia paljoa mieltä lohduta, kun ruokaan menee näin isolla perheellä satoja euroja päivässä!! Ja entäs sit vaatteet...tosi kalliita! Haloo??!!!

Ei! ajattelin hakea tälle kesälle. Just juhannuksena olit kavereilla juhlat kalajoella, nii jos sinne pääsis tuetulle lomalle, nii samalla kävis juhlissaki. :D

Oot nyt vähän myöhässä mutta kokeile toki onneasi ensi vuonna. Toivottavasti teillä on lomalle hyvät perusteet miksi juuri TEIDÄN sinne pitäisi päästä. Ja täytyy nyt pudottaa sua vähän sieltä pilvistä leijumasta, tuettu loma ei ole ihan ilmainen. Siitäkin joutuu maksamaan omavastuun, mutta eiköhän teiltä sen verran liikene :)

Anteeks mitä!! Väitätkö, että elämme rikkaasti??? Kuule ei toi kolme tonnia paljoa mieltä lohduta, kun ruokaan menee näin isolla perheellä satoja euroja päivässä!! Ja entäs sit vaatteet...tosi kalliita! Haloo??!!!

Ruokaan menee satoja euroja päivässä? Tuo olisikin hyvä peruste tuetulle lomalle. Voisit kirjoittaa hakemukseen perusteeksi ONGELMIA RAHANKÄYTÖSSÄ. Vai olisiko sittenkin jokin terapia sinulle tarpeellisempi?

Ruokaan menee satoja euroja päivässä? Tuo olisikin hyvä peruste tuetulle lomalle. Voisit kirjoittaa hakemukseen perusteeksi ONGELMIA RAHANKÄYTÖSSÄ. Vai olisiko sittenkin jokin terapia sinulle tarpeellisempi?

Hei lopeta!! Mulla ei oo mitään ongelmaa rahan suhteen. Mies pihistelee taskuissaan rahaa, mutta saadaan me sentään ruoat ostettuu. Mies harrastaa antiikkia, johon se pihistää rahoja...

Hei lopeta!! Mulla ei oo mitään ongelmaa rahan suhteen. Mies pihistelee taskuissaan rahaa, mutta saadaan me sentään ruoat ostettuu. Mies harrastaa antiikkia, johon se pihistää rahoja...

Olette parisuhdeterapian tarpeessa rahankäytön suhteen, ette te tuettua lomaa tarvitse. Jos lomailla haluatte, varmasti rahat löytyvät kunhan ukon rahankäyttö ja ruokaan päivittäin menevät sadat eurot saadaan kuriin.

Edellisen ketjun "jaa" taitaa olla ihan hemmetin kateellinen. On muuten tosi ruma piirre ihmisessä.
Tuetut lomat on nimensä mukaisesti tuettuja, ei ilmaisia.
Mutta aivojen käyttö jos on hakusessa niin minkäs teet.

Kerron omakohtaisen kokemuksen.

Kun hain tuettua lomaa:
- olin työmarkkinatuella itseäni ja kahta pienokaista elättävä yksinhuoltaja eli talous todella tiukilla
- olin kävellyt keppien kanssa hakuhetkellä 4 kk
- meillä ei ollut autoa (eikä ole vieläkään)
- olimme veljen avun varassa, silloin kun hän paikkakunnalla kävi
- lapset olivat (ja ovat yhä) niin pieniä, ettei voinut kahdestaan kauppaan laittaa
- kukaan lääkäreistä ei puhunut mitään siitä, että kotiin olisi voinut saada kotiapua, joten veljen apua ja lasten isätapaamisia lukuunottamatta pyöritin arkea yksin
- kotiapumahdollisuudesta kuulin vasta 2 kk sen jälkeen, kun kepit jäivät pois

Olin todella rikki ja akut aivan tyhjät. Puursin päivästä toiseen vain lasten antaman elämänhalun ja -ilon voimin. Ja silti emme saaneet tuettua lomaa. Eli todella hyvät perusteet täytyy luultavasti olla... Jos saatte loman, kerrothan minullekin mitä laitoit perusteluiksi, jotta osaan seuraavalla kerralla tehdä paremman hakemuksen.

Puun takaa kuultua:

Vaikka lomaa jotenkin ihmeen kautta järjestyisi, tulee siihen omavastuu ja matkakulut itselle maksettavaksi.

Jos loman sattuu saamaan, paikka ja ajankohta eivät välttämättä ole ollenkaan sitä, mitä olisit itse toivonut.

Yhteistyössä