Pitäis löytää likalle asu rippijuhliin. Mutta mitä tos ny muutamasta nettikaupasta kattelin niin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HippuTAR
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

HippuTAR

Vieras
taitaa mennä vaikeaksi.
Kerrankin se haluais mekon tai hameen mutta kaikki on joko tätimäisiä, liian paljastavia/lyhyitä, liian juhlavia /arkisia.

Mistähän vois löytää nuorelle sopivia mekkoja/hameita?

Miksi sinä niitä haet. Laita tyttö hakemaan mieluinen. Voi ollakin, että mikään kelpaa, kun äiti ehdottaa. Paras mennä liikkeeseen. Kohta parhaimmillaan juhlamekkovalikoima.

Meidän neiti ei löytänyt mieleistä niin me teetettiin mekko. Oletko katsonut Seppälästä, siellä oli kivan näköisiäkin mekkoja. Gina Tricotillakin oli jossain vaiheissa nuorekkaita ja kivoja mekkoja, ei mitään "lutkamekkoja". HM.ltäkin on pari mekkoa meille tiensä löytänyt. :)

Kun niitä mekkoja pitää olla kevätjuhlissa, joulujuhlissa jne. Ja samaa mekkoa ei voi yläkouluikäinen montaa kertaa pitää peräkkäin :)

[QUOTE="vieras";26134906]Miksi sinä niitä haet. Laita tyttö hakemaan mieluinen. Voi ollakin, että mikään kelpaa, kun äiti ehdottaa. Paras mennä liikkeeseen. Kohta parhaimmillaan juhlamekkovalikoima.[/QUOTE]

No eipä toi ilman mua lähde. Mä sille muutenkin vaatteet kattelen, siis yleensä tilaan jostain läjän ja se sit niistä valkkaa mitkä kelpaa. Likkaa ei niin paljo kiinnosta tuo vaatepuoli että viittis vaivautua tuon enempää.

Ja siis sais kyllä itte ettiä mun puolesta vaan kun ei se halua.

[QUOTE="yrtti";26134922]Meidän neiti ei löytänyt mieleistä niin me teetettiin mekko. Oletko katsonut Seppälästä, siellä oli kivan näköisiäkin mekkoja. Gina Tricotillakin oli jossain vaiheissa nuorekkaita ja kivoja mekkoja, ei mitään "lutkamekkoja". HM.ltäkin on pari mekkoa meille tiensä löytänyt. :)

Kun niitä mekkoja pitää olla kevätjuhlissa, joulujuhlissa jne. Ja samaa mekkoa ei voi yläkouluikäinen montaa kertaa pitää peräkkäin :)[/QUOTE]

Enpä oo noista kattonu, pitää vilkaista.
Likka on pitäny hametta viimeksi neljä vuotta sitten, mekkoa varmaan eka luokan joulujuhlas.

Kinderit
Girandola

Kaksi mun luottomerkkiä juhlavaatteissa. Isojen tyttöjen mekotkaan eivät ole liian aikuismaisia.

Ai niin mutta itse juhlakalulle saattaa olla liian pientä mitoitusta jo 152cm:iin vissiin koot loppuu... :/

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Oletko katsonut nettikaupat? Mä ostin tytölle sellaisen tummahkon harmaan olkaimetoman mekon netistä,mut ku en muista nyt yhtään, että mistä. Juju% Christine on sen merkki :) Olis myytävänä :D

Viimeksi muokattu:
Meillä tyttö löysi Haloselta mieleisen ja minä kävin vaan lompakon kanssa maksamassa. Kätevää. Siellä on mekkoja monenikäiselle, löysin sieltä samalla reissulla itsellenikin juhlamekon varsin kivuttomasti.

Kelpaisko tämä H&M:n mekko? Olisko riittävän juhlava
02JVYU

ehkä mustana vielä juhlavampi
033INS

ei ainakaan olisi hinnalla pilattu, jos käyttö jää vähäiseksi

Long Tattoo -mekko - Mekko > H&R London - Tuotenumero: 218401 - alkaen 49,99 € - EMP postimyynti - Tuotemerkit, bändipaidat, CD-levyt, fanituotteet, rock-vaatteet, katumuoti ja elämäntyyli tykkääkö tämän tyyppisistä? Meillä oli tytöllä rippimekkona vähän tuota tyyliä, lyhempi ja värikkäämpi, mut en löytänyt kuvaa siitä nyt. Undergroundista ostettiin silloin..nyt undergroundin verkkokaupan sivut muutoksen alla joten en kuvaa päässy etsimään..

muoks.. Long Tattoo -mekko - Mekko > H&R London - Tuotenumero: 218401 - alkaen 49,99 € - EMP postimyynti - Tuotemerkit, bändipaidat, CD-levyt, fanituotteet, rock-vaatteet, katumuoti ja elämäntyyli toi vähän lähempänä tytön mekkoa :D

Viimeksi muokattu:
Long Tattoo -mekko - Mekko > H&R London - Tuotenumero: 218401 - alkaen 49,99 € - EMP postimyynti - Tuotemerkit, bändipaidat, CD-levyt, fanituotteet, rock-vaatteet, katumuoti ja elämäntyyli tykkääkö tämän tyyppisistä? Meillä oli tytöllä rippimekkona vähän tuota tyyliä, lyhempi ja värikkäämpi, mut en löytänyt kuvaa siitä nyt. Undergroundista ostettiin silloin..nyt undergroundin verkkokaupan sivut muutoksen alla joten en kuvaa päässy etsimään..

muoks.. Long Tattoo -mekko - Mekko > H&R London - Tuotenumero: 218401 - alkaen 49,99 € - EMP postimyynti - Tuotemerkit, bändipaidat, CD-levyt, fanituotteet, rock-vaatteet, katumuoti ja elämäntyyli toi vähän lähempänä tytön mekkoa :D

Toi näyttäis hyvältä! Tosin likka ei suostu esiintymään olkapäät täysin paljaana joten tohon pitäis keksiä joku huivi tai jotain mutta eiköhän sellasen ny löydä.

Hei. Minkä kokoisia tytöt on? Ja pitäisikö olla mukava mekko? Tarkoitan siis sitä, että kun harvoin käyttää mekkoja, niin pitäisikö sen olla ennen kaikkea kivan tuntuinen päällä? Ei siis näitä makkarankuoria, mitä tässä on ehdotettu paljon :)

Mulla on itsellä nimittäin kranttu 10-vuotias, enkä osaa kuvitellakaan hänen laittavan tuollaista kapeaa hametta tai mekkoa päälle edes vanhempana, vaikka kroppa onkin niihin ihanteellinen. Mukavuus on hänelle se tärkein kriteeri :D

Tuli mieleen... Eikö Suomessa ole rippimekot enää valkoisia? Mä nimittäin asun Tanskassa ja täällä on ihania mekkoja varmaan jokaiseen makuun, mutta rippimekko on kaikilla (tai ainakin melkein kaikilla) valkoinen! Jollain saattaa olla jonkin verran asussa jotain muutakin väriä, mutta valkoinen on varmaan 99%:sti pääväri.

Mä vaan katsoin, kun nuo on jotain tavallisen mekon tyylisiä, nuo teidän linkit :O Koska tuo on muuttunut, että se mekko ei olekaan valkoinen tai vaalea?

[QUOTE="Vieras";26135489]Tuli mieleen... Eikö Suomessa ole rippimekot enää valkoisia? Mä nimittäin asun Tanskassa ja täällä on ihania mekkoja varmaan jokaiseen makuun, mutta rippimekko on kaikilla (tai ainakin melkein kaikilla) valkoinen! Jollain saattaa olla jonkin verran asussa jotain muutakin väriä, mutta valkoinen on varmaan 99%:sti pääväri.

Mä vaan katsoin, kun nuo on jotain tavallisen mekon tyylisiä, nuo teidän linkit :O Koska tuo on muuttunut, että se mekko ei olekaan valkoinen tai vaalea?[/QUOTE]

Rippikoululaiset on kirkossa Alba päällään joten jokaisella on samanlainen valkoinen asu.
Sen jälkeen kotona pidettävässä juhlassa mekko saa olla ihan mitä väriä tahansa.
Paitsi mustaa en ehkä laittaisi

Uusimmat

Yhteistyössä