Jaahas..Ellos tekee näköjään samaa kuin H&M

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "pettynyt"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"pettynyt"

Vieras
Tuli mainoskirje jonka mukana lehtinen, mallilla päällä pusero ja housut, merkkiä "LA REDOUTE" selasin koko nettikuvaston ja ei löydy moista.

Sama juttu oli kun oliko se nyt H&M kevätkuvasto jossa muistaakseni kannessa ihana vaate mutta sitä ei löytynyt sitten mistään (en tiedä löysikö joku lopulta mutta mää luovutin) arrgg suututtaa

Ja niillä ei oo ees sähköpostia mihin voi laittaa palautettaa!!!

Mä en oo aikoihin tilannut kummastakaan kun elloksen nettisivut yhteen aikaan aina pätkivät niin pahasti etten jaksanut säätää tilauksen kanssa, ja hm lähettää vaatteita monessa eri lähetyksessä, kiva saada esim. keväällä tilatut bikinit elokuussa... :D Pitäköön renttunsa.

Mutta hyvänen aika sentään. SOITA! kun niillä kerran on asiakaspalvelu kuitenkin luurin päässä.

Vai oletko niitä ihmisiä jotka kammoksuu soittaa ja kysyä asiaa. Mielummin mustamaalaa firmaa ennenkuin otaa asioista selvää..

Kannattaa katsoa, lukeeko siellä jossakin pienellä präntillä, koska ovat myynnissä. Tähän ainakin H&M:llä olen sortunut, että mainostaa huomattavasti ennen kuin on missään myynnissä..

Mutta hyvänen aika sentään. SOITA! kun niillä kerran on asiakaspalvelu kuitenkin luurin päässä.

Vai oletko niitä ihmisiä jotka kammoksuu soittaa ja kysyä asiaa. Mielummin mustamaalaa firmaa ennenkuin otaa asioista selvää..

Tota niin. Mitä mustamaalaamista tossa nyt oli? MAINOSkatalogin kannessa mainostetaan vaatteita, joita ei sitten katalogista voikaan tilata. Onhan se perseestä ja ihme touhua, miksi sinne pitäisi soittelemaan ruveta?

Tota niin. Mitä mustamaalaamista tossa nyt oli? MAINOSkatalogin kannessa mainostetaan vaatteita, joita ei sitten katalogista voikaan tilata. Onhan se perseestä ja ihme touhua, miksi sinne pitäisi soittelemaan ruveta?

Jos haluaa kyseisen tuotteen ja ei löydä sitä niin kyllä minä ainakin soittaisin ja kysyisin miten tuotteen voi tilata.
En tulisi tänne tai mihinkään muuallekaan keskustelupalstalle vinkumaan kun ei löydy ja kuten sinäkin "onhan se perseestä ja ihme touhua"..
Mitäs jos ap nyt ei vaan ole löytänyt kyseisiä siitä huolimatta että on nettikuvaston selannut läpi.

Kyseisellä tuotemerkillä kun tulee kuitenkin 1148 hakutulosta..

Kyllä, olen juuri niitä ihmisiä jotka olettavat heti että ostajan pitäisi itse osata keksiä mistä/miten ja milloin myyjä mainostamiaan tuotteitaan myy. Ja en, en jaksa alkaa soittamaan koska ennemin laitan sähköpostia.

Jos haluaa kyseisen tuotteen ja ei löydä sitä niin kyllä minä ainakin soittaisin ja kysyisin miten tuotteen voi tilata.
En tulisi tänne tai mihinkään muuallekaan keskustelupalstalle vinkumaan kun ei löydy ja kuten sinäkin "onhan se perseestä ja ihme touhua"..
Mitäs jos ap nyt ei vaan ole löytänyt kyseisiä siitä huolimatta että on nettikuvaston selannut läpi.

Niin tulee mutta hakutuksia voi pienetää valitsemalla esimerkiksi housut

http://www.google.fi/imgres?q=la+redoute+2012&hl=fi&biw=1152&bih=593&tbm=isch&tbnid=0eIbP51V8ZKnGM:&imgrefurl=http://colour--love.blogspot.com/2012/02/la-doute-womens-spring-lookbook-2012.html&docid=NyKbFCDU2GZVhM&imgurl=http://2.bp.blogspot.com/-99w0FyEU7oo/Ty22Jmg9ztI/AAAAAAAAB0Y/k315XZJxznU/s1600/La-Redoute-Trouser-Spring-Summer-2012.jpg&w=356&h=618&ei=7EqVT6-GHcXQ4QTGuOnQDw&zoom=1&iact=hc&vpx=585&vpy=95&dur=109&hovh=296&hovw=170&tx=86&ty=132&sig=106287266821649941492&page=2&tbnh=139&tbnw=80&start=21&ndsp=26&ved=1t:429,r:3,s:21,i:118

tää on lehtisen toisella puolen

Ei näköjään tuo linkki tee mitään mutta tää:

http://colour--love.blogspot.com/2012/02/la-doute-womens-spring-lookbook-2012.html

Tuolta sivulta tuo kuva, valk.jakku,vihr.paita,mustat housut nii tuo kuva on sen lehtisen toisella puolen.

Soittaisitko sinä kalliin puhelun????????? Haloo noilla maksaa ykskin minuutti tosi paljon..

Kertokaa kokeneemmat. Tilasin ellokselta uimapuvun itselleni ja kesävaatteita lapsille. Sähköpostiin tulleessa vahvistuksessa lastenvaatteiden toimitusaika oli muutama arkipäivä. Uimapuku oli merkitty erikseen ja toimistusajankohta oli 10.7. Tuleeko tuo oikeasti vasta sitten ja miksi tuotetta ostaessa asiasta ei ollut mainintaa tai ainakaan itse en sellaista huomannut.

[QUOTE="vieras";26131335]Soittaisitko sinä kalliin puhelun????????? Haloo noilla maksaa ykskin minuutti tosi paljon..[/QUOTE]

Jos todella haluaisin jonkun tuotteen enkä löydä miten sen tilaisin niin todellakin soittaisin.

Yhteistyössä