Onko lapsenilapseni päästään vialla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Äiti vain
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

Äiti vain

Vieras
Kun Titanicikin uppoamisesta tuli kuluneeksi sata vuotta, niin kerroin 4-vuotiaalle pojantyttärelleni, että "Tasan 100 vuotta sitten sellainen iso laiva nimeltä Titanic osui jäävuoreen, upposi ja vei mukanaan meren pohjaan yli 1500 ihmistä". Tuttö katsoi minua ihmeissään ja kysyi, että "Itkitkö sinä mummi kovasti kun se tapahtui"?

Alkuperäinen kirjoittaja Äiti vain;26125679:
Kun Titanicikin uppoamisesta tuli kuluneeksi sata vuotta, niin kerroin 4-vuotiaalle pojantyttärelleni, että "Tasan 100 vuotta sitten sellainen iso laiva nimeltä Titanic osui jäävuoreen, upposi ja vei mukanaan meren pohjaan yli 1500 ihmistä". Tuttö katsoi minua ihmeissään ja kysyi, että "Itkitkö sinä mummi kovasti kun se tapahtui"?

Ei nelivuotiaalla riitä ajantaju sataan vuoteen. Eli sinä jäät jäljelle, kuka on päästään vialla, jos ei tuollaista tajua.

Alkuperäinen kirjoittaja Äiti vain;26125806:
koska minä olen vasta 46-vuotias, niin en minä tietenkään ollut edes syntynyt, kun Titanic upposi!

Äiti on päästään vialla jos tuollaisten ajanjaksojen hahmottamista odottaa 4-vuotiaalta, joka juuri ymmärtää huomiseen ja eiliseen asti. Hupsu provo.

Alkuperäinen kirjoittaja häh;26125970:
Häh... 30v isoäiti 4 vuotiaalla. Nyt ei mee mun laskuoppiin mitenkään... siis sekä äiti, että isoäiti saaneet lapsen 13-vuotiaana???

SORI! tarkotin 34. (mutta siinä kolmissa kymmenissä kuitenkin. )

Eipä ollu tuokaan oikein laskettu ja enkä mä tarkkaan edes muista koska niin sanoin, mutta mä olenki surkee päässä laskija :D Joka tapauksessa ihan vi*un sama, pointti oli se, että lapset sanoo mitä mieleen juolahtaa eikä siinä iässä voi pystyä hahmottamaan tuollasia. Naurettavaa on se, että isoäiti ottaa neniinsä noin pahasti täysin typerästä ja turhasta asiasta.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä