naaprurit meidän pihalla..aarg

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Voi että mua sieppaa.. musta on ihan ok että tyttö tuo kavereitaan meidän pihalle ja leikkivät siinä nätisti...mutta, tänään siinä tönötti tytön kaverin isä meidän terassilla.. Miten sanoa nätisti että älyäisi poistua..onpa tosi mukava kun kesä tulee ja tulee itsekkin oltua enemmän ulkona, en todellakaan kaipaa naapureita meille kutsumattomina istumaan.

Jos sillä oli vaikka jotain asiaa? Mä vaihdan mielellään itse muutaman sanan naapurien kanssa, varsinkin jos lapset ovat kavereita. Ei se naapuri siihen varmaan koko kesäksi ole jäämässä, ap :D

tai sano suoraan että painus omalle puolen... en kaipa seuraa ellen kutsu erikseen ...

meilä naapuri saattaa kävästä kahvila ilman ilmotteluja, samoin saatama kävästä niilä, nytki tuli tuttu kahville ilman ilmotteluja :)

Nämä on hankalia juttuja.... varsinkin jos laspi on sen verran pieni ettei vanhemmat halua ihan yksikseen antaa leikkiä.... meillä oli tämä ongelma viime kesänä kun tyttö halusi naapurin pihalle leikkimään, mutta en voi kolme veetä laittaa yksikseen jonnekin ... varsinkin kun ei oltu sovittu naapurin kanssa että katsoo lapseni perään... jouduin siis päivystämään siinä lähellä ja vähän väliä käydä katsomassa miten leikit sujuu... :/

[QUOTE="vieras";26125067]joo ei ollu..tunnin sillä siinä hommassa kesti..[/QUOTE]

Missä hommassa? Etkö sä mennyt itse ulos ollenkaan, edes kysymään mitä asiaa?

tai sano suoraan että painus omalle puolen... en kaipa seuraa ellen kutsu erikseen ...

meilä naapuri saattaa kävästä kahvila ilman ilmotteluja, samoin saatama kävästä niilä, nytki tuli tuttu kahville ilman ilmotteluja :)

Meilläkin kyllä toimii hyvin naapuri suhteet. Paljon istuksitaan toistemme takapihoilla lasten kanssa... Välillä vain oli "hankalia" tilanteita kun naapuri esim teki "omia töitään" enkä olisi halunnut häiritä.

Joo käväsin ulkona muutamaankin otteeseen.. yritin udella että mikäs on homman nimi,mutta he tässä vaan leikkivät sano naapurin setä :) siis ei oikeesti voi olla tollanen

No kyllä mä sanoisin ihan suoraan, että tää on meidän piha että ekskyysmii ja omille pihoille hus :D

Ja mulla on hyvät välit naapureihin, kesäisin varsinkin hengataan kenen pihassa millonkin, grillaillaan tai kahvitellaan tai vaan rupatellaan niitänäitä. Mutta ei me itseksemme toistemme pihoihin kyllä mennä notkumaan :D

Tämä on riesa meilläkin. Viime kesänä naapurin eukko vietti aikaa meidän pihalla, keinuilla ja kiipeilytelineellä. Poikansa 5v leikki mun pojan kanssa. (on sovittu et jos ovat meillä mä vahdin ja päinvastoin) Toi sitte pikkusiskon keinumaan ja kiipeilemään, hiekkikselle tunniksi. Mä olin sisällä kun nuorin oli kipeänä. Tai sitte tulevat katsomaan kaneja kun ovat pihalla häkissä. Mä en edes ole tän naapurin kanssa mikään kahvikuppikaverikaan. Muutenki mua ärsyttää kun tupataan tohon mun pihalle. En mä jaksa jaapata niiden kanssa mitään

Mulla on vähän se ongelma että en osaa sanoa pahasti..annan ymmärtää että ollaan hyvää pataa, ja sitten itse kärsin siitä. En ikinä kehtaisi mennä lapseni kanssa toisten pihalle kutsumatta.Ahdistaa jo ajatuskin kesästä ja omasta rauhasta...minä siis ap

Yhteistyössä