Kerrotteko kouluikäisille tyttärillenne että pitää varoa muslimeja, kerrotteko näistä raiskauksista?

  • Viestiketjun aloittaja olen kertonut
  • Ensimmäinen viesti
Minulla ei ole lapsia, mutta kyllä suhtaudun hyvin ennakkoluuloisesti näihin Suomessa asuviin tummiin miehiin. Ja ihan itse ovat kyseiset ryhmät maineensa aiheuttaneet. En osaa samalla tavalla pelätä ruotsalaisen tai norjalaisen näköisiä miehiä. Minua suoraan sanoen on alkanut etoa Afrikasta ja Lähi-idästä kotoisin olevat miehet tuolla katukuvassa. Koko ajan vaan miettii, että mikä ihme heissä on vialla, koska raiskaavat niin usein. Ei se normaalia ole, että Suomessa on pari prosenttia ulkomaalaisia ja Lähi-idästä ja Afrikasta kotoisin olevia on vielä huomattavasti vähemmän kuin pari prosenttia, ja silti noilta alueilta kotoisin olevien nimet koristavat jatkuvasti raiskausuutisia.

Kyllä pelottaa tämä nykymeno.
hyvä pointti muuten tuo, että siitä parin prosentin ulkomaalaismäärästä enemmistö on muistaakseni venäläisiä, ruotsalaisia jne. joten noiden Lähi-itä-afrikkamiesten osuus on vielä pienempi ja raiskaustilastoissa yliedustettuina suhteellistaen KAIKKIIN maahanmuuttajiin. Näin ollen vielä suurempi osuus kaikista täällä olevista LIA-miehistä raiskaa. Varmaan 100% ...

Olipas sekavasti kirjoitettu, no toivottavasti pointti käy ilmi.
 
...ja sellaisen kanssa suunnittelet avioliittoa & lapsia. Miten uskallat?
En minä missään vaiheessa ole väittänyt, että kaikki Afrikasta tai Lähi-idästä kotoisin olevat olisivat raiskaajia. =)
He eivät vain sovi suuressa määrin tällaiseen kulttuuriin kuin Suomi, tai Norja, Ruotsi, Iso-Britannia, Ranska, Saksa jne. Ei erilaista kulttuuria voi tuoda täysin toisenlaiseen kulttuuriin. Kun ihmisiä tulee liian isoja määriä täysin toisenlaisesta kulttuurista toiseen, niin ongelmia alkaa syntyä. Luulisi sinunkin huomanneen saman asian. Taisit itsekin vältellä tiettyjä Turun alueita.
 
eikö sitä sais häädettyä, jos on vuokralla, niin eikse ole aika helppoa. en tiedä siis, mutta kuvittelisin, jos käyttäytyy asiattomasti JA väkivaltaisesti..
On se vuokralla, mutta ei oo saatu häädettyä. Minä oon neuvonut valittamaan joka ikisestä "väärään aikaan" kuuluvasta rapsahduksestakin isännöitsijälle, ja soittamaan poliisit jokaisesta lapsiin tai aikuisnaapureihinkin kohdistuvasta ärähdyksestä tai pahasta sanasta. Eiköhän se sieltä joskus ulos saada...tai sitten kuolee, kun saa turpiin juoppolalli-miesystävältään (kun hakkaamisen ääniä kuuluu, niin EIVÄT aio jatkossa soittaa poliisia apuun :saint: ).
 
??
hyvä pointti muuten tuo, että siitä parin prosentin ulkomaalaismäärästä enemmistö on muistaakseni venäläisiä, ruotsalaisia jne. joten noiden Lähi-itä-afrikkamiesten osuus on vielä pienempi ja raiskaustilastoissa yliedustettuina suhteellistaen KAIKKIIN maahanmuuttajiin. Näin ollen vielä suurempi osuus kaikista täällä olevista LIA-miehistä raiskaa. Varmaan 100% ...

Olipas sekavasti kirjoitettu, no toivottavasti pointti käy ilmi.
Oli todellakin sekavaa..."varmaan 100%.." mitä?
 
??
En minä missään vaiheessa ole väittänyt, että kaikki Afrikasta tai Lähi-idästä kotoisin olevat olisivat raiskaajia. =)
He eivät vain sovi suuressa määrin tällaiseen kulttuuriin kuin Suomi, tai Norja, Ruotsi, Iso-Britannia, Ranska, Saksa jne. Ei erilaista kulttuuria voi tuoda täysin toisenlaiseen kulttuuriin. Kun ihmisiä tulee liian isoja määriä täysin toisenlaisesta kulttuurista toiseen, niin ongelmia alkaa syntyä. Luulisi sinunkin huomanneen saman asian. Taisit itsekin vältellä tiettyjä Turun alueita.
Sanoit pelkääväsi kaikkia, joten miten se sun oma miehesi on sitten sen parempi kuin muutkaan? :D
 
  • Tykkää
Reactions: Anatolia
En minä missään vaiheessa ole väittänyt, että kaikki Afrikasta tai Lähi-idästä kotoisin olevat olisivat raiskaajia. =)
He eivät vain sovi suuressa määrin tällaiseen kulttuuriin kuin Suomi, tai Norja, Ruotsi, Iso-Britannia, Ranska, Saksa jne. Ei erilaista kulttuuria voi tuoda täysin toisenlaiseen kulttuuriin. Kun ihmisiä tulee liian isoja määriä täysin toisenlaisesta kulttuurista toiseen, niin ongelmia alkaa syntyä. Luulisi sinunkin huomanneen saman asian. Taisit itsekin vältellä tiettyjä Turun alueita.
Enkä mä väittänyt, että sä olisit väittänyt kaikkien olevan raiskaajia.

Ihmettelen vaan, miten voit edes ajatella avioliittoa & perhettä sellaisen miehen kanssa, jonka ulkonäkö/tausta etoo ja pelottaa. Jos minä pelkäisin esim. somaleja, ja pitäisin heitä etovan näköisinä (saako sanoa että vähän pidänkin? No, sanoin jo) niin en todellakaan voisi kuvitellakaan meneväni naimisiin somalin kanssa.
 
Oli todellakin sekavaa..."varmaan 100%.." mitä?
siis,,, odotas. Tulikohan mulle itelle ajatuskatko.

Suomessa on ulkomaalaisia pari prosenttia väestöstä. Siis tässä on KAIKKI ulkomaalaiset, myös länsimaiset, aasialaiset jne. Kuinkakohan suuri osuus näistä on lähi-itä-afrikkalaisia? Ei varmaan kuin joku, jos heitetään 0,1-0,2%? Raiskaustilastoissa esim. Espoossa 70% oli maahanmuuttajien tekemiä ja koko maassakin yli puolet. Mietin vaan, että jos noita LIA-miehiä on tosi vähän täällä, niin tilastojen valossa heistä suurin osa syyllistyy raiskauksiin...
 
Sanoit pelkääväsi kaikkia, joten miten se sun oma miehesi on sitten sen parempi kuin muutkaan? :D
Minä pelkään tuntemattomia miehiä jos olen yksin jossain syrjäisemmässä kävelemässä ja tulee vaikka lauma somalimiehiä vastaan. Kyllä on nuo JATKUVAT raiskausuutiset saaneet sen aikaan, etten voi enää mitenkään huolettomasti asiaan suhtautua. Valitettavaa tietenkin niille kunnollisille miehille, mutta kyllä nämä jatkuvat ulkomaalaisten järkyttävän suuret rikosmäärät aiheuttavat sen, että suojatakseen oman turvallisuuden, täytyy olla tietyissä tilanteissa hyvin ennakkoluuloinen.
 
"vieras"
hyvä pointti muuten tuo, että siitä parin prosentin ulkomaalaismäärästä enemmistö on muistaakseni venäläisiä, ruotsalaisia jne. joten noiden Lähi-itä-afrikkamiesten osuus on vielä pienempi ja raiskaustilastoissa yliedustettuina suhteellistaen KAIKKIIN maahanmuuttajiin. Näin ollen vielä suurempi osuus kaikista täällä olevista LIA-miehistä raiskaa. Varmaan 100% ...

Olipas sekavasti kirjoitettu, no toivottavasti pointti käy ilmi.
Eikös siellä raiskaustilastojen kärjessä ole nimenomaan venäläiset, virolaiset ja ruotsalaiset?
 
Minä pelkään tuntemattomia miehiä jos olen yksin jossain syrjäisemmässä kävelemässä ja tulee vaikka lauma somalimiehiä vastaan.

Kukapa ei tuossa tilanteessa pelkäisi, tai kokisi tilannetta vähintäänkin epämiellyttävänä.

Mutta kun puhuit katukuvasta, niin sain sen käsityksen että pelkäät tyyliin keskellä kirkasta päivääkin, vilkkaalla julkisella paikalla, kun somali kävelee vastaan :D
 
Enkä mä väittänyt, että sä olisit väittänyt kaikkien olevan raiskaajia.

Ihmettelen vaan, miten voit edes ajatella avioliittoa & perhettä sellaisen miehen kanssa, jonka ulkonäkö/tausta etoo ja pelottaa. Jos minä pelkäisin esim. somaleja, ja pitäisin heitä etovan näköisinä (saako sanoa että vähän pidänkin? No, sanoin jo) niin en todellakaan voisi kuvitellakaan meneväni naimisiin somalin kanssa.
Minua etoo nähdä heitä (varsinkin jos ovat useampi henkilö kerrallaan ja ylimielisesti käyttäytyen) täällä Suomessa, kun ovat täällä syyllistyneet niin moniin raiskauksiin. Itse olen miettinyt sitä onko heillä joku "raiskausgeeni" vai onko lukuisat raiskaukset eri asioiden seurausta. Onko mahdollista, että Suomen kulttuuri/tavat altistaa tietyt henkilöt näistä kulttuureista raiskaamaan? Vai onko kyse siitä, että he kokevat itsensä syrjityiksi ja kostavat tämän raiskaamalla yleensä juuri kantasuomalaisia? Nyt kun mietin asiaa, niin enpä muista raiskausta, jossa olisi raiskattu somalityttö!
 
siis,,, odotas. Tulikohan mulle itelle ajatuskatko.

Suomessa on ulkomaalaisia pari prosenttia väestöstä. Siis tässä on KAIKKI ulkomaalaiset, myös länsimaiset, aasialaiset jne. Kuinkakohan suuri osuus näistä on lähi-itä-afrikkalaisia? Ei varmaan kuin joku, jos heitetään 0,1-0,2%? Raiskaustilastoissa esim. Espoossa 70% oli maahanmuuttajien tekemiä ja koko maassakin yli puolet. Mietin vaan, että jos noita LIA-miehiä on tosi vähän täällä, niin tilastojen valossa heistä suurin osa syyllistyy raiskauksiin...
Mä oon tilastoasioissa vähän huono, mutta elän siinä käsityksessä että tilastoja nostaa myös se, että yksi ja sama ukkeli voi raiskata vaikka viisi eri naista. Kuten uutisten perusteella usein kai raiskaakin. Mistä päästäänkin siihen, että miksei niitä voisi karkottaa heti ekan kerran jälkeen...(tietty pitää ensin saada kiinni).
 
Kukapa ei tuossa tilanteessa pelkäisi, tai kokisi tilannetta vähintäänkin epämiellyttävänä.

Mutta kun puhuit katukuvasta, niin sain sen käsityksen että pelkäät tyyliin keskellä kirkasta päivääkin, vilkkaalla julkisella paikalla, kun somali kävelee vastaan :D
En pelkää keskellä päivää. =) Ellen ole jossain syrjäisellä seudulla yksin. Muuten pidän kyllä mm. somalimiesten ulkonäöstä. Somalit ovat mielestäni yksi Afrikan kauneimpia kansoja, etiopialaiset tosin mielestäni vielä kauniimpia jos keskimääräisesti asiaa ajattelee. Mutta minua vaan inhottaa nähdä mm. somaleja, kun aina ensimmäisenä miettii, että miksi heistä on syyllistynyt niin moni rikoksiin.
 
Minua etoo nähdä heitä (varsinkin jos ovat useampi henkilö kerrallaan ja ylimielisesti käyttäytyen) täällä Suomessa, kun ovat täällä syyllistyneet niin moniin raiskauksiin. Itse olen miettinyt sitä onko heillä joku "raiskausgeeni" vai onko lukuisat raiskaukset eri asioiden seurausta. Onko mahdollista, että Suomen kulttuuri/tavat altistaa tietyt henkilöt näistä kulttuureista raiskaamaan? Vai onko kyse siitä, että he kokevat itsensä syrjityiksi ja kostavat tämän raiskaamalla yleensä juuri kantasuomalaisia? Nyt kun mietin asiaa, niin enpä muista raiskausta, jossa olisi raiskattu somalityttö!
Mä luulen, että taustalla on tiettyjen yksilöiden pahuus. Sellainen ärsyttävä herraskansa-asenne mikä on joillain vähemmistöillä (myös esim. romaneilla esiintyy sitä). Että me saadaan tehdä mitä tahansa ja te ette sille mitään voi.

Väärinkäsitykset/kulttuurierot ei voi olla taustalla ainakaan Suomessa kasvaneiden kohdalla. Pitäisihän niiden jo tietää.

Sitten mulla on myös ihan oma (?) teoria liittyen joukkoraiskauksiin. Tietyissä kulttuureissahan homous on ehdoton tabu. Sellaista ei kertakaikkiaan vaan voi olla. Nämä miehet sitten porukassa pökkivät jotain naista, vaikka todellisuudessa haluaisivat pökkiä toisiaan...

Ja kun ihmisen normaali seksuaalisuus tukahdutetaan, niin sekin voi olla yksi syy. Kun seksiä ei vaan mukamas sovi ennen naimisiinmenoa harrastaa.
 
En pelkää keskellä päivää. =) Ellen ole jossain syrjäisellä seudulla yksin. Muuten pidän kyllä mm. somalimiesten ulkonäöstä. Somalit ovat mielestäni yksi Afrikan kauneimpia kansoja, etiopialaiset tosin mielestäni vielä kauniimpia jos keskimääräisesti asiaa ajattelee. Mutta minua vaan inhottaa nähdä mm. somaleja, kun aina ensimmäisenä miettii, että miksi heistä on syyllistynyt niin moni rikoksiin.
Mun mielestä somalinaiset ja etiopialaisnaiset on yleisesti ottaen kaunispiirteisiä :)

Mutta ne samat piirteet miehillä on mun mielestä...no, vähemmän viehättäviä :snotty:

Ja se haju/tuoksu on kamala :ashamed:. Etenkin näin raskausaikana se on vaan jotain tosi etovaa. Se mikälie hajuste tai mauste tai voide mitä somalit tuppaa käyttämään.
 
Viimeksi muokattu:
Mä luulen, että taustalla on tiettyjen yksilöiden pahuus. Sellainen ärsyttävä herraskansa-asenne mikä on joillain vähemmistöillä (myös esim. romaneilla esiintyy sitä). Että me saadaan tehdä mitä tahansa ja te ette sille mitään voi.

Väärinkäsitykset/kulttuurierot ei voi olla taustalla ainakaan Suomessa kasvaneiden kohdalla. Pitäisihän niiden jo tietää.

Sitten mulla on myös ihan oma (?) teoria liittyen joukkoraiskauksiin. Tietyissä kulttuureissahan homous on ehdoton tabu. Sellaista ei kertakaikkiaan vaan voi olla. Nämä miehet sitten porukassa pökkivät jotain naista, vaikka todellisuudessa haluaisivat pökkiä toisiaan...

Ja kun ihmisen normaali seksuaalisuus tukahdutetaan, niin sekin voi olla yksi syy. Kun seksiä ei vaan mukamas sovi ennen naimisiinmenoa harrastaa.
Mä luin joskus jostain lehdestä muistaakseni, että tietyissä Afrikan maissa raiskaus on enemmänkin sääntö kuin poikkeus ja noin joka neljäs mies on raiskannut.
Lisäksi vielä jotkut heimot uskovat, että neitsyeen raiskaus parantaa HIV:in ja siitä johtuen raiskataan yhä nuorempia ja nuorempia tyttöjä -jopa vauvoja.

Eli jotkut kulttuurit taitavat oikeasti olla "mätiä".
 
??
Minua etoo nähdä heitä (varsinkin jos ovat useampi henkilö kerrallaan ja ylimielisesti käyttäytyen) täällä Suomessa, kun ovat täällä syyllistyneet niin moniin raiskauksiin. Itse olen miettinyt sitä onko heillä joku "raiskausgeeni" vai onko lukuisat raiskaukset eri asioiden seurausta. Onko mahdollista, että Suomen kulttuuri/tavat altistaa tietyt henkilöt näistä kulttuureista raiskaamaan? Vai onko kyse siitä, että he kokevat itsensä syrjityiksi ja kostavat tämän raiskaamalla yleensä juuri kantasuomalaisia? Nyt kun mietin asiaa, niin enpä muista raiskausta, jossa olisi raiskattu somalityttö!
Eli sinua siis etoisi myös oma miehesi jos hän kulkisi Suomessa kaverijoukkonsa kanssa? :D
 
[QUOTE="Tytön äiti";26117787]Kaikista vieraista varoitan mutta etenkin somaleista ja tummista ihmisistä, eli mitä todennäköisimmin muslimeista ja raiskaajista.

Kun ne koulukaveritkin voi näköjään raiskata.[/QUOTE]


Juu ne kaikki tummat ihmisethän on raiskaajia jne. Olisi aika kummallista, jos omia lapsia tummista ihmisistä "varottaisin", kun ovat itsekin puoliksi tummaihoisia. Ja ihan brittiläinen on mieheni.

Todella kurjaa, kun tietämättömät kertovat kotona lapsilleen, että niitä ja niitä ihmisiä pitää varoa. Rasistista. Törkeää. Ja kaikki tummaihoisetkaan ei ole muslimeja.

Ihan voi lapsiaan opettaa varovaisuuteen katsomatta ihonväriä. Lapsille tulee opettaa olemaan varovaisia vieraiden ihmisten suhteen ja opettaa heitä, että ei saa lähteä heidän matkaan.
 
Lunatic
Niin ja sä toki tunnistat samantien onko näkemäsi mies somali vai esim etiopialainen? Samanlailla kun erotat ruotsalaisen norjalaisesta ;)

Mites muuten nää suomalaiset muslimit, kai te heistäkin varoitatte?

Äitini muuten mua aikoinaan varoitteli ulkomaalaisista miehistä, mutta kas kummaa mieheni on turkkilainen ja äitini on hyvin onnellinen meidän puolesta ;)
Kyllä mä ainakin tunnistan somalin muista mustista. Niillä on ihan omanlaisensa piirteet.
 

Yhteistyössä