Kerrotteko kouluikäisille tyttärillenne että pitää varoa muslimeja, kerrotteko näistä raiskauksista?

  • Viestiketjun aloittaja olen kertonut
  • Ensimmäinen viesti
Tiedoksenne
Muistakaa sitten se seikka, että mamuraiskaajista varoittaminen on rikos, kiihoittaminen kansanryhmää vastaan, ja sen perusteella lapsenne voidaan ottaa huostaan ja kasvattaa suvaitsevaisiksi kansalaisiksi, kun ette itse osaa.
 
"Vieras"
En, mutta juuri tänään oli kotona puhetta, että ehkä Suomessakin asiakaspalvelu paranee kun maahanmuuttajia tulee töihin,tänäänkin apteekissa palvelu oli sekä ystävällistä että nopeaa.
 
[QUOTE="vieras";26117950]Varoitan heitä suomalaisista. Niistä juopoista junteista kannattaa pysyä erossa. Niin, ja OP:sta myös.[/QUOTE]

juopot on lähinnä vaaraksi vain toisilleen. Eivät he käy ulkopuolisten, saati lasten kimppuun.
 
Alkuperäinen kirjoittaja kylläkyllä;26118187:
Somalit ovat ainakin poikkeuksetta muslimeja. Helppoa siis.
Niin ja sä toki tunnistat samantien onko näkemäsi mies somali vai esim etiopialainen? Samanlailla kun erotat ruotsalaisen norjalaisesta ;)

Mites muuten nää suomalaiset muslimit, kai te heistäkin varoitatte?

Äitini muuten mua aikoinaan varoitteli ulkomaalaisista miehistä, mutta kas kummaa mieheni on turkkilainen ja äitini on hyvin onnellinen meidän puolesta ;)
 
"vieras"
Olen kyllä varoittanut, että osalla ihmisistä on todella erilaiset arvot kuin meillä esim. naisten oikeuksien suhteen, ettei kannata olla liian sinisilmäinen. Näihin lasken ei-maallistuneet muslimit ja erilaiset kotimaiset lahkomme.
 
"vieras"
[QUOTE="Vieras";26118215]En, mutta juuri tänään oli kotona puhetta, että ehkä Suomessakin asiakaspalvelu paranee kun maahanmuuttajia tulee töihin,tänäänkin apteekissa palvelu oli sekä ystävällistä että nopeaa.[/QUOTE]

Siinä on vain se ongelma, että ensin mamut pitäisi saada töihin. Eräänkin mamuryhmän, jätetään mainitsematta etnisyys ettei kukaan vaan kiihoitu liikaa, työllisyysprosentti on 13, eli 87 prosenttia EI tee töitä. Siinä sitä riittää haastetta kerrakseen...
 
Mä en usko että mun kanssani kasvavasta ihmisestä tulee kovin hyväuskoinen, mutta eiköhän sitä erikseen jossain vaiheessa tule varoiteltua tuntemattomista.
Ja voi olla, että "varoittelen" tietyistä kulttuureista tulevista ihmisistä, mutta suoraan muslimeita en kyllä aio yleistää ja sellanen kieltämättä olisi aika huvittavaa.
Islaminuskoisia on kuitenkin niin paljon maailmassa, ja heihin mahtuu aika lailla ns.tapamuslimeita jotka ovat yhtä harmittomia uskontonsa suhteen kuin tapakristityt, ateistit jne.

Muoks. eiköhän lapsi myös itse osaa ainakin jossain määrin arvioida kenen kanssa liikkuu.
 
Viimeksi muokattu:
Niin ja sä toki tunnistat samantien onko näkemäsi mies somali vai esim etiopialainen? Samanlailla kun erotat ruotsalaisen norjalaisesta ;)

Mites muuten nää suomalaiset muslimit, kai te heistäkin varoitatte?

Äitini muuten mua aikoinaan varoitteli ulkomaalaisista miehistä, mutta kas kummaa mieheni on turkkilainen ja äitini on hyvin onnellinen meidän puolesta ;)
Somalin kyllä tunnistaa helposti.
 
[QUOTE="vieras";26118446]Siinä on vain se ongelma, että ensin mamut pitäisi saada töihin. Eräänkin mamuryhmän, jätetään mainitsematta etnisyys ettei kukaan vaan kiihoitu liikaa, työllisyysprosentti on 13, eli 87 prosenttia EI tee töitä. Siinä sitä riittää haastetta kerrakseen...[/QUOTE]

Entäs jos meidät suomalaisetkin alettais lokeroimaan. Paljonko työttömyysprosentteja saaatais yh-äitien jälkikasvulle? Yh-mammoille? White trasheille? Lähiökasvateille? Pilvenpolttajille? Niille joiden sukujuuret on savossa? Lapissa? Helsingissä? Niille jotka käy säännöllisesti kaksplussalla? Ylipainoisten työttömyysprosentti? Puhevikaisten työttömyysprosentti?
 
"Vieras"
Mites se menikään. Maahanmuuttajia on pari prossaa ja tekevät silti jopa yli puolet raiskauksista. Siitä sitten voi miettiä ketä kannattaa eniten varoa ja ketä ei...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä;26118510:
Entäs jos meidät suomalaisetkin alettais lokeroimaan. Paljonko työttömyysprosentteja saaatais yh-äitien jälkikasvulle? Yh-mammoille? White trasheille? Lähiökasvateille? Pilvenpolttajille? Niille joiden sukujuuret on savossa? Lapissa? Helsingissä? Niille jotka käy säännöllisesti kaksplussalla? Ylipainoisten työttömyysprosentti? Puhevikaisten työttömyysprosentti?
miksi suomalaiset pitäisi spesifioida tarkemmin kuin somalialaiset? Kategoria somalialaiset on vastaavasti suomalaiset.
 
[QUOTE="Vieras";26118527]Mites se menikään. Maahanmuuttajia on pari prossaa ja tekevät silti jopa yli puolet raiskauksista. Siitä sitten voi miettiä ketä kannattaa eniten varoa ja ketä ei...[/QUOTE]

Mutta on silti typerää, että yleistetään kaikki "maahanmuuttajat" tai vielä typerämpää; kaikki ulkomaalaiset. Kaikki Suomen ulkopuolella asuvat ovat "ulkomaalaisia" ja jokainen Suomeen muuttava -aivan sama mistä muuttaa- on maahanmuuttaja.
Se on kyllä valitettava totuus, että pakolaisten keskuudessa on muutama sellainen kulttuuri joiden sopeutuminen Suomeen voi olla aika hankalaa.
Ja nää muutama kulttuuri tulkitsee uskontoaan ällöttävällä tavalla, joten sen seurauksena sitten "sivistyneet" länsimaalaiset leimaa koko islamin (jonka opit ovat muuten hyvin lähellä kristinuskon alkuperäisiä oppeja). :D

Ja noissakin muutamassa arvelluttavassa kulttuurissa naiset ovat aika harmittomia. Noilla puheilla leimaatte myös naiset, jotka ovat usein uhreja ja maahan tallattuja jo muutenkin.
 
Minulla ei ole lapsia, mutta kyllä suhtaudun hyvin ennakkoluuloisesti näihin Suomessa asuviin tummiin miehiin. Ja ihan itse ovat kyseiset ryhmät maineensa aiheuttaneet. En osaa samalla tavalla pelätä ruotsalaisen tai norjalaisen näköisiä miehiä. Minua suoraan sanoen on alkanut etoa Afrikasta ja Lähi-idästä kotoisin olevat miehet tuolla katukuvassa. Koko ajan vaan miettii, että mikä ihme heissä on vialla, koska raiskaavat niin usein. Ei se normaalia ole, että Suomessa on pari prosenttia ulkomaalaisia ja Lähi-idästä ja Afrikasta kotoisin olevia on vielä huomattavasti vähemmän kuin pari prosenttia, ja silti noilta alueilta kotoisin olevien nimet koristavat jatkuvasti raiskausuutisia.

Kyllä pelottaa tämä nykymeno.
 
??
Minulla ei ole lapsia, mutta kyllä suhtaudun hyvin ennakkoluuloisesti näihin Suomessa asuviin tummiin miehiin. Ja ihan itse ovat kyseiset ryhmät maineensa aiheuttaneet. En osaa samalla tavalla pelätä ruotsalaisen tai norjalaisen näköisiä miehiä. Minua suoraan sanoen on alkanut etoa Afrikasta ja Lähi-idästä kotoisin olevat miehet tuolla katukuvassa. Koko ajan vaan miettii, että mikä ihme heissä on vialla, koska raiskaavat niin usein. Ei se normaalia ole, että Suomessa on pari prosenttia ulkomaalaisia ja Lähi-idästä ja Afrikasta kotoisin olevia on vielä huomattavasti vähemmän kuin pari prosenttia, ja silti noilta alueilta kotoisin olevien nimet koristavat jatkuvasti raiskausuutisia.

Kyllä pelottaa tämä nykymeno.
Alkoiko omakin miehesi kuvottamaan ja tuli ero??
 

Yhteistyössä