Huvittaako muita se tv-mainos, missä markkinoidaan käsisaippuaa jota ei tarvitse kädellä painaa?

  • Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti
Ajatus on huvittava :D

Mutta mulle kelpaisi joku itseannosteleva saippuapullo kyllä. Sellainen olis kähee :cool:. Pitää hankkia :xmas:

Joskus kaverin kanssa alettiin leikittelemään tällä pöpökammo-ajatuksella. Ääniohjattu wc-pönttö olisi aika kiva esimerkiksi. Kun karjaiset että "ylös!", niin kansi nousee ylös. Kun karjaiset että "mies!", nousee rengas ylös. Ja huutamalla "vedä!", vessa huuhtoutuu. Eikä tarttis mihinkään koskea :saint:
 
  • Tykkää
Reactions: Ä92
ärsyttävää
Meillä samat pumppupullot on vuodesta toiseen, kun ovat niin vahvoja. Hysterian levittäminen pitäisi kieltää lailla, eli sekin antibakteerisen pyykinpesuaineen mainos! Eli enemmän ärsyttää tuollaiset mainokset.

Törmään päivittäin bakteerikammoon sairastuneeseen ihmiseen ja se on tosi rankkaa.
 
No todellakin! Mitä väliä, jos käsiin tulee pöpöjä saippuapurkista, kun ne sit pestään sillä saippualla painamisen jälkeen? :headwall:

Mutta rasittavin mainos aikoihin on radiossa tuleva rengasmainos "ja nyt mä oon sit Villen ja just tän Nooran lapsen kummi ja odottelen täällä, että Ville vaihtaa mulle kesärenkaat" Ja lässynlässynlää! |O |O
 
Viimeksi muokattu:
Joskus kaverin kanssa alettiin leikittelemään tällä pöpökammo-ajatuksella. Ääniohjattu wc-pönttö olisi aika kiva esimerkiksi. Kun karjaiset että "ylös!", niin kansi nousee ylös. Kun karjaiset että "mies!", nousee rengas ylös. Ja huutamalla "vedä!", vessa huuhtoutuu. Eikä tarttis mihinkään koskea :saint:
vielä kun vessan ovenkahvan välttäisi - "sesam aukene!".
evoluutio taitaa mennä siihen suuntaan, että kohta me ei edes tarvita käsiä .helvetin isot äänihuulet vaan tms :D
 
  • Tykkää
Reactions: Anatolia
"piiu"
Juu huvittaa kyllä. Jos ensin painaa pumppupullosta saippuaa käsilleen ja sitten pesee ne kädet, niin mites ne pagdeerit sitten leviää :) Ei kai sitä enää käsien pesun jälkeen sitä pulloa hipelöidä...
 
[QUOTE="piiu";26118264]Juu huvittaa kyllä. Jos ensin painaa pumppupullosta saippuaa käsilleen ja sitten pesee ne kädet, niin mites ne pagdeerit sitten leviää :) Ei kai sitä enää käsien pesun jälkeen sitä pulloa hipelöidä...[/QUOTE]

toisaalta ,ehkä se on joku uusavuttomien pumppupullo. sellasten jotka ei osaa muutenkaan pestä käsiään kuitenskaan,niin välttyvät nyt kuitenkin ehkä sit "paten" pissabakteereilta ja levittävät jakoon vain omia pagdeerejaan.
 
"piutpaut"
No todellakin! Mitä väliä, jos käsiin tulee pöpöjä saippuapurkista, kun ne sit pestään sillä saippualla painamisen jälkeen? :headwall:
Niinpä, todella välkkyä!

Toinen on nämä desinfioivat pesuaineet. Voi jestas, eikö riitä, että pyykin pesee koneessa? Saippua ja vesi on todellakin poistavat lian ja mikrobit riittävässä määrin vaatteista. Ihoallergikot ja muut erityisryhmäläiset ovat toki asia erikseen. Todella likaiset vaatteet ja kestovaipat jne. nyt joka tapauksessa pestään 60 asteessa. Eli en ymmärrä mihin noita desinfioivia pesuaineita tarvitaan, siis ei kai ainakaan normaalit terveet ihmiset tuollaisia osta?!
 
"vieras"
Odotetaan vaan muutama vuosi... Kohta kukaan ei enää itse paina nestesaippuapulloa vaan kaikilla on itseannosteleva saippiapullo.

Vähän samaan tapaan kuin palasaippuat vähenivät muka-epähygieenisyyden takia.
 
[QUOTE="piutpaut";26118281] Eli en ymmärrä mihin noita desinfioivia pesuaineita tarvitaan, siis ei kai ainakaan normaalit terveet ihmiset tuollaisia osta?![/QUOTE]

valitettavan moni "terve ihminen" ostaa just noita antibakteerisia pesuaineita sun muita.
moni pesee itseään pikkuhiljaa sairaaksi ja kuoliaaksi.
aika kaukana luonnollisuudesta eletään monesti, jos puhtain ja luonnollisin tuoksu on se, minkä ( esim. )joku Arielin "omenapuun tuoksu" pullo antaa vaatteille .
pelottavaakin ehkä.
 
  • Tykkää
Reactions: Ä92
"Heh"
Kuka muistaa vielä antibakteeriset tiskiaineet? Ainakin Fairya sai aikoinaan myös sellaisena versiona. Eikös niiden myynti sitten loppunut sen jälkeen, kun väläyteltiin uhkakuvia siitä, että nämä antibakteeriset tiskiaineet voisivat johtaa keittiössä uusien superbakteerien muodostumiseen?
 
Lunatic
Ajatus on huvittava :D

Mutta mulle kelpaisi joku itseannosteleva saippuapullo kyllä. Sellainen olis kähee :cool:. Pitää hankkia :xmas:

Joskus kaverin kanssa alettiin leikittelemään tällä pöpökammo-ajatuksella. Ääniohjattu wc-pönttö olisi aika kiva esimerkiksi. Kun karjaiset että "ylös!", niin kansi nousee ylös. Kun karjaiset että "mies!", nousee rengas ylös. Ja huutamalla "vedä!", vessa huuhtoutuu. Eikä tarttis mihinkään koskea :saint:
Kai siihen pönttöön silti pitäs istua, vai suihkuaisiko kusi automaattisesti pönttöön vain seisomalla? :xmas:
 
Huvittaa. Mainoksessa ei ole huomioitu tehdasolosuhteita, rahtikuljetusta tehtaalta kauppaan, kaupan työntekijöiden räpelöintejä, tuotteen esilläoloa hyllyllä eikä varsinkaan epähygieenisiä kotiinkuljetusolosuhteita.
Joo.
 
Aiheeseen liittyen;

Ostoskeskuksen vessassa on hupaisaa seurata ihmisiä, jotka pesee saippualla käsiään oikein tosissaan, ottaa sitten käsidesipullon laukusta & lotraavat sitä käsiinsä - ja koskevat iloisesti ovenkahvaan lähtiessään vessasta pois :xmas:

Eiks se oo vähän niinku hukkaan heitettyä työtä sitten?
 
"pöh"
Siinä annostelijassa ei kyllä ole mitään järkeä. Ja jos nyt sattuisi haluamaan niitä bakteereja vältellä niin paljon järkevämpi ostos olisi hana josta tulee vettä kun laittaa kädet alle. Kun siihen hanaanhan joutuu muuten koskemaan ennen ja jälkeen käsienpesun.
 
nyt mä keksin!

lakkautetaan kaikki vessat!

siirrytään avannepusseihin!
ajatelkaa miten siistiä ja hygieenistä!ja HELPPOA! ei enää tarvitse kesken shoppailun lähteä etsimään vessaa / maksaa siitä euroa / jonottaa jossakin jalat ristissä!
niitä pusseja vois tuunailla erilaisia - hello kittyä "tuksuille","marimekkoo"- kuosii snobeille, kovilla äijillä ois joku pääkallo ja ja ja... AJATELKAA MIKÄ MARKKINARAKO!
 
  • Tykkää
Reactions: maitovara ja Ä92
[QUOTE="vieras";26118292]Odotetaan vaan muutama vuosi... Kohta kukaan ei enää itse paina nestesaippuapulloa vaan kaikilla on itseannosteleva saippiapullo.

Vähän samaan tapaan kuin palasaippuat vähenivät muka-epähygieenisyyden takia.[/QUOTE]

Itse asiassa minä olen alkanut suosia vanhanajan kunnon palasaippuoita ihan ympäristösyistä => ei tule tarpeetonta muoviroskaa.
 
"joo"
Ja myös se pyykinpesuainemainos, jossa sanotaan että tavallisilla aineilla kun pesee pyykit niin ne näyttävät ehkä puhtailta, mutta silti niihin jää vaarallisia bakteereja. Pitää pestä sillä nimenomaisella antibakteerisella mömmöllä, se tuhoaa bakteerit! Voi kiasus.
 

Yhteistyössä