OMG, mua pelotta, pelotta ja pelottaaaa! Apua:(

  • Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Meksikossa ei ole mitään sellaista terveydenhoitotuotetta tai terveyspalvelua joka kannattaisi tuoda Suomeen. Kuulosta siltä, että meksikolaiset yrittävät vedättää.
 
ot
No sitä siis lähinnä itse mietin, että eikai kyse ole siitä terapeuttisesta HPV rokotteesta? Sillä itse haluaisin sen myös ottaa tarvittaessa, mutta eikai sitä varten tarvitse lähteä Meksikoon moneksi viikoksi?
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";26115835]Meksikossa ei ole mitään sellaista terveydenhoitotuotetta tai terveyspalvelua joka kannattaisi tuoda Suomeen. Kuulosta siltä, että meksikolaiset yrittävät vedättää.[/QUOTE]

Mistä sinä meksikolaiset terapeuttiset menetelmät niin tarkkaan tiedät:D Länsimaisenlääketieteen piiriin kuuluvasta ei varmaan ole kysymys, kun Milanna ei ole lääkäri. Mutta onhan sitä luontaishoitoja ja terveystuotteita vanhassa kulttuurissa. Milannahan sen taloudellisen riskin ottaa. Ei välttämättä vedätys ollenkaan.
 
Venakko Milanna
[QUOTE="vieras";26115835]Meksikossa ei ole mitään sellaista terveydenhoitotuotetta tai terveyspalvelua joka kannattaisi tuoda Suomeen. Kuulosta siltä, että meksikolaiset yrittävät vedättää.[/QUOTE]

itseasiassa Meksikossa on kuulema terveydenhoito menee paljon etenpäin kuin Suomessa:whistle: tää oli pakko komentoida. Kun tiedän ihmisiä jotka sinne kävivät parantamassa sairauksia ja täällä ei sellaista hoitoa ole
 
Venakko Milanna
On toinen rokote joka on jo myynnissä, mutta ei Suomessa, jos haluat lisää tietoa niin laita yv:). Se toinen rokote, poista kaikki dysplasiat ja eliminoi virus kehosta sekä antaa vastustuskykyä, eli et enää virusta saa. Procervix vast tutkitaan Ranskassa, mutta se Ranskan nainen sanoi että ne aloitavat ens vuonna tai jopa jo tänä vuonna sen tutkia myös Suomessa. Mutta ei se niin tehokas ole kun se toinen rokote joka on jo myynnissä ja nyt se on itseasiassa myynissä jo kahdessa maassa, just noin 1-2vkoa sitten he saivat lupa myydä siitä jo toisessa maassa, toivottavasti se pian on kaikialla:D
 
ot
On toinen rokote joka on jo myynnissä, mutta ei Suomessa, jos haluat lisää tietoa niin laita yv:). Se toinen rokote, poista kaikki dysplasiat ja eliminoi virus kehosta sekä antaa vastustuskykyä, eli et enää virusta saa. Procervix vast tutkitaan Ranskassa, mutta se Ranskan nainen sanoi että ne aloitavat ens vuonna tai jopa jo tänä vuonna sen tutkia myös Suomessa. Mutta ei se niin tehokas ole kun se toinen rokote joka on jo myynnissä ja nyt se on itseasiassa myynissä jo kahdessa maassa, just noin 1-2vkoa sitten he saivat lupa myydä siitä jo toisessa maassa, toivottavasti se pian on kaikialla:D
Ok, hieno kuulla, pitääkin laittaa joku päivä yv, kunhan saan aikaiseksi rekkautua..olen sitä jo tässä muutaman viikon suunnitellut :D
 
Venakko Milanna
Ok, hieno kuulla, pitääkin laittaa joku päivä yv, kunhan saan aikaiseksi rekkautua..olen sitä jo tässä muutaman viikon suunnitellut :D
pistää vaan:), niin voin kertoa ja antaa jopa yhteystiedot mistä sen saat ota, myös hinnoista kertoa. Mulla on myös sen tutkijan joka rokote keksinyt on yhteystiedot:D niin jos apua tarvit voin auttaa jopa. Mulla tuttu kans sen kävi ottamassa ja nyt ei ole mitään:), kuulosta varma aika hienolta, mutta näin se on
 
"Halikatti"
Siis millälailla rokotteet voivat liittyä tähän? Bisnes rokotteilla? Ei ymmärrä!

Mutta pari kilpirauhasen vajaatoiminnan diagnosoinnin ja hoidon osaavaa lääkäriä voisi tuoda tänne meille! Olisi kova kysyntä!
 
Silja.S
Meksikossa ainakin yritetään vähän samankaltaista terveydenhuoltojärjestelmää kuin Suomessa, joskaan se ei ole kaikille ilmainen, köyhimmille vain. Se on ainoa, mitä tiedän Meksikon terveydenhuollosta. Maasta itsestään tiedän, että suomalaiset ovat tehneet Meksikossa bisnestä jo kauan ja ilmeisesti hyvällä menestyksellä. Uskon, että siellä kyllä on bisnesmahdollisuuksia, mutta terveydenhuoltopuolella siellä ollaan vasta kehittymässä. Tuotteetkin ovat niin erilaisia, että vaatii tutkimusta, voitaisiinko sellaisia hyväksyä Suomessa. Tietenkin voi olla jotain vaihtoehtoislääketiedettä tms. Kyllä kiinnostaisi kieltämättä tietää, mitä siellä Meksikossa on niin ihmeellistä =)
 
"vieras"
Tais nyt tänään toisessa ketjussa paljastua, että juuri terapeuttista hpv-rokotetta ilmeisesti Milanna ja miehensä menevät Meksikosta hakemaan. Pitää ottaa useampi piikki, siksi monta viikkoa kuluu.
Milanna ehkä sitten alkaa järjestää matkoja/välittää potilaita Suomesta ja Virosta ko. klinikalle.
 

Yhteistyössä