Olen juonut klo 13 alkaen. Yks likööripullo jo tyhjennetty. Osaatko suositella mitä ostaisin lisää? Onko kysyttävää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Minna"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Minna"

Vieras
Totesin että nyt kun saan olla vuorokauden yksin ja ei ole muutakaan tekemistä, niin moon rentouttanut itseni. Juonut hyvää likööriä limun kanssa, ja kattellut telkkua. Mut nyt tuo likööri loppui. osaatteko suositella mitä ostaisin lisää?

(Ja ei hätää, asun 2 korttelin päässä Alkosta, eli ei tule rattijuopumusyytteitä, ellei jalankulkijoita päätetä sakottaa :) )

[QUOTE="Minna";26112807]Totesin että nyt kun saan olla vuorokauden yksin ja ei ole muutakaan tekemistä, niin moon rentouttanut itseni. Juonut hyvää likööriä limun kanssa, ja kattellut telkkua. Mut nyt tuo likööri loppui. osaatteko suositella mitä ostaisin lisää?

(Ja ei hätää, asun 2 korttelin päässä Alkosta, eli ei tule rattijuopumusyytteitä, ellei jalankulkijoita päätetä sakottaa :) )[/QUOTE]

Jallupullohan (yhden tähden, tietty) se on perinteisesti tapana tuollaisissa tilanteissa ostaa. Itsekin varmaan tänä iltana sellaisen tissuttelen, kun muu perhe häipyy anoppilaan. :)

Deekupuheista jo valmiiksi sen verran, että alkoholia viimeksi kolmisen kuukautta sitten.

[QUOTE="vieras";26112815]Käsidesi, sitähän te deekut vedätte...[/QUOTE]

Mistä päättelet että olen deeku? Olen vakituisessa työssä ja vastuullinen perheenäiti, mutta en lasten nähden juo lainkaan alkoholia (jos ei lasketa saunasiideriä). Mutta haluaisin tietää miten perustelet väittämäsi siitä mikä tekee minusta deekun?

[QUOTE="aapee";26112853]Mistä päättelet että olen deeku? Olen vakituisessa työssä ja vastuullinen perheenäiti, mutta en lasten nähden juo lainkaan alkoholia (jos ei lasketa saunasiideriä). Mutta haluaisin tietää miten perustelet väittämäsi siitä mikä tekee minusta deekun?[/QUOTE]

No koska täällä ei saa juoda alkoholia. Etkö tiennyt? Nyt olet alkoholisti ja ennen kaikkea huono äiti.

Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;26112849:
Jallupullohan (yhden tähden, tietty) se on perinteisesti tapana tuollaisissa tilanteissa ostaa. Itsekin varmaan tänä iltana sellaisen tissuttelen, kun muu perhe häipyy anoppilaan. :)

Deekupuheista jo valmiiksi sen verran, että alkoholia viimeksi kolmisen kuukautta sitten.

Jallua en ole koskaan edes maistanut, nyt voisi olla korkea aika. Sitä voisin laittaa ostoslistalle.

Musta tissuttelu ei ole paha asia, kunhan sitä ei tee joka viikko. Itse aina varmistan ettei kukaan 99% varmuudella tule tarvitsemaan minua, ainakaan ajokuntoisena.

• Tykkää
Reactions: Isämies
[QUOTE="Minna";26112876]Jallua en ole koskaan edes maistanut, nyt voisi olla korkea aika. Sitä voisin laittaa ostoslistalle.
[/QUOTE]

Kerro sitten, mitä pidit! Voit halutessasi sekoittaa vaikka cokikseen (ei light!) ja pudottaa pari jäätä sekaan.

ostaisin pullon (tai parikin) punkkua kai gancia asti -kuoharia (vai mitens se kirjoitettiinkaan). Tai mustikkashotti ainekset! UUU! Joo! Niin mä tekisin!!! Mustikkalikööriä, mustikkakiisseliä ja vaikka tölkkikermavaahtoo! Nams.

Kerron tosiaan mitä tykkäsin jallusta. Voisin ostaa alkuun jonkun pikkupullon siitä ja juoda kokiksen kera. :)
Gancia Astia voisi käydä ostamassa kanssa.

Ja nyt oon juonut Pisang Ambom pullon likööriä Pommacin kanssa. On hyvä (ja makea) yhdistelmä. :)

[QUOTE="alma";26112890]Mitä likööriä voi juoda pullollisen? Ja vielä limun kanssa? Voi ällötys, mitä sokerilitkua![/QUOTE]

Kyllä voisin juoda esim. Dooleyslikööriä koko pullon! On niin hyvää. (Pienempi Dooleyspullo sisältää "jopa" 3,5dl)

Kunnolla tullut juotua ja juhlittua viimeksi viimevuoden Lokakuussa, kirkasta en ole juonut vuosiin mutta jostain syystä välähdellyt ajatuksissa sellainen vanha tuttavuus kuin Jack Daniel's.. Saunan jälkhen terassilla vois lasillisen tehdä ja nauttia sitä illan viileydessä :)

Nyt kaupasta on tultu. Ostin mini jallupullon ja juon nyt jallukolaa. Ihan ok makuista, paljaaltaan tuo jallu ei kyllä alas menisi. Ostin myös sitä Gancia astia ja yhden uutuuslonkeron. Niin ja pitsaa :)

Yhteistyössä