Ä
"äiti"
Vieras
Kun sä kierrät noita kirppikisä ahkerasti ja tiedät millä hintaa mikäkin kulkee niin jaksaisitko autta mua hinnoittelemaan tiettyjä ihan perusjuttuja?
Paljonko on kohtuullista pyytää
-lasten perus pitkähihaisista t-paidoista
-lasten lyhythihaisista paidoista
-lasten kirjoista
-lasten housut/farkut
olettaen, että kaikki on hyväkuntoisia ja tahrattomia? Ei mitään hirmu merkkituotteita, ihan vaan h&m, esprit, lindex jne.
Sit vielä mulla ois parit tyttöjen todella hyväkuntoiset lenkkarit, toiset adidas superstar koko 19 tai 20 ja toiset puman järjettömän ihanat koossa 22 niin osaisitko antaa suuntaa paljonko noille kantsis laittaa hintaa?
En tahdo rikastua näillä mutta haluan kuitenki saada sen minkä niistä "kuuluu" saada. Eli en myöskään ilmatteeks haluais antaa.
Kiitos aivan kauheesti jos jaksat nähdä vaivaa
Paljonko on kohtuullista pyytää
-lasten perus pitkähihaisista t-paidoista
-lasten lyhythihaisista paidoista
-lasten kirjoista
-lasten housut/farkut
olettaen, että kaikki on hyväkuntoisia ja tahrattomia? Ei mitään hirmu merkkituotteita, ihan vaan h&m, esprit, lindex jne.
Sit vielä mulla ois parit tyttöjen todella hyväkuntoiset lenkkarit, toiset adidas superstar koko 19 tai 20 ja toiset puman järjettömän ihanat koossa 22 niin osaisitko antaa suuntaa paljonko noille kantsis laittaa hintaa?
En tahdo rikastua näillä mutta haluan kuitenki saada sen minkä niistä "kuuluu" saada. Eli en myöskään ilmatteeks haluais antaa.
Kiitos aivan kauheesti jos jaksat nähdä vaivaa