CHEF!!! Nyt tarvin sun (ja muiden kirppistelijöiden) apua :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "äiti"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

"äiti"

Vieras
Kun sä kierrät noita kirppikisä ahkerasti ja tiedät millä hintaa mikäkin kulkee niin jaksaisitko autta mua hinnoittelemaan tiettyjä ihan perusjuttuja?

Paljonko on kohtuullista pyytää
-lasten perus pitkähihaisista t-paidoista
-lasten lyhythihaisista paidoista
-lasten kirjoista
-lasten housut/farkut

olettaen, että kaikki on hyväkuntoisia ja tahrattomia? Ei mitään hirmu merkkituotteita, ihan vaan h&m, esprit, lindex jne.

Sit vielä mulla ois parit tyttöjen todella hyväkuntoiset lenkkarit, toiset adidas superstar koko 19 tai 20 ja toiset puman järjettömän ihanat koossa 22 niin osaisitko antaa suuntaa paljonko noille kantsis laittaa hintaa?

En tahdo rikastua näillä mutta haluan kuitenki saada sen minkä niistä "kuuluu" saada. Eli en myöskään ilmatteeks haluais antaa.

Kiitos aivan kauheesti jos jaksat nähdä vaivaa :)

-lasten perus pitkähihaisista t-paidoista 1 - 2 euroa, riippuu ihan kuosista, merkistä, kunnosta, joissakin erikoistapauksissa 3 - 4 euroa
-lasten lyhythihaisista paidoista 0,50 - 1,50 euroa, erityustapauksissa 2 - 3 euroa
-lasten kirjoista 0,50 - 2,00 euroa, joissakin erityistapauksissa n. 5 euroa
-lasten housut/farkut college-housut 2,00 euroa, farkut 3 - 5 euroa tapauksesta riippuen.

Kengät 5 - 10 euroa?

Tuollaisella hintapolitiikalla olen vaatteita myynyt ja hyvin on mennyt kaupaksi :).

Riepun hinnat on juurikin ne, joilla itse myyn ja jonka mielelläni itse myös maksan :)

Kenkien kohdalla olisin tosin sanonut vain sen 5€, mutta saattaa niistä enempikin saada.

Kiitos chef myös sulle :)

Entäpä esim. ihan täysin priimakunnossa oleva mauri kunnaksen kirja kummallisuuksien käsikirja. Siis sitä ei meillä oo koskaan edes luettu?

[QUOTE="a p";26108542]Kiitos chef myös sulle :)

Entäpä esim. ihan täysin priimakunnossa oleva mauri kunnaksen kirja kummallisuuksien käsikirja. Siis sitä ei meillä oo koskaan edes luettu?[/QUOTE]

Kunnasta näkyy ihan uudenveroisena myynnissä 8-10 eurolla. Mutta ne on olleet kyllä jo melko pitkään myynnissä...ei siis noilla hinnoin mene.

Vitosella ostaisin, 8 eurolla en.

Kannattaa miettiä mitä itse olisi valmis maksamaan ja haluaako tavarasta päästä eroon vai säilöä nurkissa. Itse myyn TODELLA halvalla kaikki aina pois, koska en jaksa säilöä niitä pieniä vaatteita enää missään ja taas uudelleen koittaa myöhemmin. Ehei.

[QUOTE="Abc";26108619]Kannattaa miettiä mitä itse olisi valmis maksamaan ja haluaako tavarasta päästä eroon vai säilöä nurkissa. Itse myyn TODELLA halvalla kaikki aina pois, koska en jaksa säilöä niitä pieniä vaatteita enää missään ja taas uudelleen koittaa myöhemmin. Ehei.[/QUOTE]

Mä yleensä heitä suoraan roskiin jos haluan vaan päästä tavarasta eroon. En jaksa nähdä vaivaa, että laitan ihan pilkkahinnalla myyntiin, helpompi heittää vaan menemään. Nyt on kumminki tilanne se, että on sen verran hyvää tavaraa ja rahaa tarvitaan joten laitan myyntiin sillä ajatuksella, että ois kiva saada näistä kohtuullisesti.

Yhteistyössä