V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Paljonkos korkokatto maksoi ja missä se katto on?
Juu ja korkokatto on vihon viimeinen juttuMe otettiin ja joo halvaksi se ei todellakaan tule! Maksaa ihan sikana ja aika palajon pitäisi korkojen nousta jotta siitä jotain hyötyä olisi...
Mulle tarjottiin tänään veloitukseton kiinteä 5v korko 2,69%, siitä marginaali 1%.
Mun mielestä toi sun saama korko on ihan sikahalpa. Ainakaan me ei saatu mistään pankista alle 1% marginaalia. Normaalitasoon nähden mun mielestä 1%+1,69% on halpa? Toi ei siis ole korkokatto,vaan kiinteä korko.
Ei ole euriboria, vaan kiinteä korko 1,69%+marginaali. Ja tuo kiinteä ei maksa mitään ekstraa, kun ei ole korkokatto, mutta 5v voimassa. Viiden vuoden jälkeen saa sitten seurata mitä kantaa haluaa, esim vaihtaa 6kk euriboriin.
Mä en kyllä tajua että miten hitossa toi teidän korkokatto voi olla noin halpa :O
Alkuperäinen kirjoittaja pankin tätskä;26108428:Korkokatto on ihan rahastusta vaan.
Alkuperäinen kirjoittaja pankin tätskä;26108428:Korkokatto on ihan rahastusta vaan.