"Se mies on ihan mukava mut se muija on kauhee kyylä eikä ne kakaratkaan ihan normaaleja oo'

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Olipa kiva kuulla kun naapurit puhui meistä. Ollaan justiin muutettu kuun alussa tänne rivariin. Naapurit ei ilmeisesti huomanneet että olin pihalla ja kuulin. Tuli tosi kurja olo. :(

[QUOTE="vieras";26106962]Olipa kiva kuulla kun naapurit puhui meistä. Ollaan justiin muutettu kuun alussa tänne rivariin. Naapurit ei ilmeisesti huomanneet että olin pihalla ja kuulin. Tuli tosi kurja olo. :([/QUOTE]
Ei mua vois vähempää kiinnostaa mitä muut musta puhuu. Enkä usko että just teistä puhuivat. Saahan ihmisillä ola mielipiteitä.

[QUOTE="hih";26107691]Sussa on jotain kadehtimisen aihetta jos nyt jo puhuvat takanapäin vaikka et ole edes tutustunut.[/QUOTE]

Tai sitten ap menee pitkin seiniä, luimistellen, naapureitaan aran pienen eläimen lailla tuijottaen, mitään sanomatta - ja sujahtaa kotikoloonsa jos joku uskaltautuu ottamaan katsekontaktia tai sanomaan "hei" :xmas:

No joo, tuskinpa kuitenkaan :D. Ne naapurit on ehkä "hieman" sisäänpäin lämpeäviä. Mä kävisin hymyssä suin tervehtimässä ja esittäytymässä :)

...tai sitten ne puhui jostain yhteisestä tuttavastaan, eikä ollenkaan ap:stä.

[QUOTE="vieras";26106962]Olipa kiva kuulla kun naapurit puhui meistä. Ollaan justiin muutettu kuun alussa tänne rivariin. Naapurit ei ilmeisesti huomanneet että olin pihalla ja kuulin. Tuli tosi kurja olo. :([/QUOTE]

Kysymys kuuluukin, ovatko he oikeassa?

Mä olisin varmaan nauranut itseni tärviölle :D

Mun huumorintaju on kiero, myös itseäni koskevissa asioissa. Ja sitten minussa on vielä sellainenkin vika, ettei piirun vertaa kiinnosta mitä jotkut musta ajattelee.

Tiedätkö, mulla on ihan samat piirteet itsessäni :) . Minä en moisesta olisi välittänyt vähääkään, olisin saattanut ihan pokkana mennä sanomaan, ettei nimeni ole "Kyylä" vaan ihan xxxx vaan- tämähän vaikuttaakin mukavalta paikalta asua - ja olisin hymyillyt oikein leveästi ja aurinkoisesti päälle:)

• Tykkää
Reactions: Joxu ja Anatolia
Anna mä arvaan, jotain kateellisia elähtäneitä koti muijia, jotka on unohtanu huolehtia itestään. Sitten vihreenä kateudesta kuiskitaan että, mies on mukava juu, mutta se muija on ihan hirvee. Ne kokee sut uhkana ja kateellisia.

Toi tilanne omalla kohalla olis aika huvittava :D. Sitten ''osuisinkin'' pihalle kulemaan tollaset puheet, voisin kyllä revetä nauruun ja siinä olis taas lisää aihetta kuiskia. Naapurin akka kyylää ja sala kuuntelee, kehtaa muija vielä yksinään naureskella :D.

Yhteistyössä