Näin minäkin asian näkisin.No voi samperi.Tonaisy oli tahallinen , mutta murtuma oli vahinko.
Näin minäkin asian näkisin.
Etenkin, jos vielä leikkivätkin tönimällä...joskus voi sitten tulla tällainen vahinko.
Luu murtui. Se on tosi ikävä juttu, eikä varmaan ollut tönäisijän tarkoitus kuitenkaan. Jos asiaa on koulussa käsitelty & anteeksipyynnöt saatu, niin antaisin olla. Ja jos kyse taas on jostain toisia alituiseen pahoinpitelevästä lapsihirviöstä niin koulun olisi korkea aika siirtää sellainen muualle.
Mutä sä ap ajattelet että tapahtuisi?
Tuhansien eurojen vahingonkorvaukset? Julkinen anteeksipyyntö? Terapiaa lapsellesi?
Koulun vakuutuksen mukaan pitää viedä kunnalliselle puolelle. Jos yksityiselle haluaa hoidettavaksi, niin maksut menee omasta/oman vakuutusyhtiön kukkarosta. Viime vuonna taisi tulla uudet ohjeistukset. miten toimia, jos jotain sattuu koulussa tai koulumatkalla. Jotain papereita pitää myös täytellä.No koulun vakuutuksenhan täytyy korvata kulut sekä todennäköisesti tulla jotain kipu/särkykorvausta.
Mitenkäs tämä vakavampi asia sitten hoidetaan?Alkuperäinen kirjoittaja riiviöiden äiti;26106183:Ja tahallisesta tönäisystä jos tulee luunmurtuma niin ei se pelkällä anteeksipyynnöllä kuittaannu, on kyllä vakavampi asia.
Itse tein rikosilmoituksen pahoinpitelystäMitenkäs tämä vakavampi asia sitten hoidetaan?
Kysyinkin että miten TÄMÄ asia hoidetaan? Kyseesä ilmeisestikin enempi vahinko kuin pahoinpitely.Alkuperäinen kirjoittaja riiviöiden äiti;26106416:Itse tein rikosilmoituksen pahoinpitelystä
Onhan niitä erityiskouluja erityis(en hankalille)tapauksille.Alkuperäinen kirjoittaja riiviöiden äiti;26106183:Jonkun toisen koulun ja luokkalaisten riesoiksi? Puuttua pitää, vaikka palaveri kera oppilashuoltoryhmän ja soskujen, mutta koulunvaihto ei asiaa paranna.
No minulla on erityisopetuksessa oleva kiltti lapsi joka ei ansaitse luokkakaverikseen häirikköä siksi että häirikkölapsen koulun opettajat eivät osaa hoitaa hommiaan.Onhan niitä erityiskouluja erityis(en hankalille)tapauksille.
Onneksi oman lapsen luokalta siirrettiin muita hakannut ja kiusannut lapsi pois, eikä lässytetty, taputettu päähän ja ajateltu että koulunvaihto ei asiaa paranna. Erityisluokissa on erityiset resurssit erityistapauksille, ns. normaalilasten ei tarvitse kenenkään terapiavälineenä joutua toimimaan.