A
Apua kaipaava
Vieras
Miten te olette saaneet miehenne mukaan kodin askareisiin? Asumme kahden, mutta myös meidän pienessä taloudessa tarvitsee imuroida,tiskata, pestä pyykit jne. Mä olen arkisin töissä 7-14 ja mies vuoroviikoin ilta tai aamuvuorossa 8-16 tai 10-18. Iltavuoroviikolla hän ei aamusin jaksa viedä roskia saati sitten JOSKUS tyhjentää astioita koneesta, aina mua odottaa myös likaiset pyykit korissa. Mä pääsen tiestysti aikasemmin töistä kun hän ja ihan mieluusti teen suurimman osan kotiöistä, mutta joskus olisi mukava että jos mies jotain tekee ja pyydän häntä tyhjentämään vaikka tiskikoneen, hän vetoo siihen että on väsynyt iltavuoronsa jälkeen ja tyhjentää aamulla ennen töihin menoa. Seuraavana päivänä kun tulen itse kotiin, puhtaat löytyvät koneesta ja likaisia kertynyt vaan tiskipöydälle. Puhtaat pyykit roikkuvat vaikka viikon kuivumassa jos en itse niitä vie pois. Mies ei laske pyykkien pesemistä kotityöksi, koska konehan ne pesee. Niimpä niin.
Aamuvuoroviikolla hän sentään ehkä kerran viikkoon voi sen tiskikoneen tyhjentää/täyttää.
Olen asiasta sanonut kiltisti että pieni apu silloin tällöin, esim vaikka että laittais ne likaiset astiat sinne koneeseen, tai veisi roskat auttaisi kivasti kun tulen itse kotiin töistä. Mutta en vaan jaksa enää sanoa.
Mies on muuten ihana ja kaikkea, mutta miten saisin hänet mukaan pieniin askareisiin?
Aamuvuoroviikolla hän sentään ehkä kerran viikkoon voi sen tiskikoneen tyhjentää/täyttää.
Olen asiasta sanonut kiltisti että pieni apu silloin tällöin, esim vaikka että laittais ne likaiset astiat sinne koneeseen, tai veisi roskat auttaisi kivasti kun tulen itse kotiin töistä. Mutta en vaan jaksa enää sanoa.
Mies on muuten ihana ja kaikkea, mutta miten saisin hänet mukaan pieniin askareisiin?