Miten Marjo jaksaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kateeksikäy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kateeksikäy

Vieras
Mistä ihmeestä tuolla Marjolla riittää energiaa?
Siis tuossa pöhkössä supermarjo ja tytöt ohjelmassa.
Itse olen yrittänyt viimeisen vuoden tiputtaa raskauskiloja (joita muuten tuli 20 hih) siinä onnistumatta, joten käy kyllä kateeksi, kun ko. marjo on noin reipas ja energinen, että jaksaa melkein suoraan synnytyslaitokselta lähteä lenkille.

Itse olin ihan horroksessa pari ekaa kuukautta lapsen syntymän jälkeen, eikä ollut mitään toivoa, että olisin lenkille lähtenyt.

Toiset on semmosia. Lähdin 3 tunnin lenkille (tosin montaakaan kilsaa ei tullut käveltyä vaan enempi vaunuihi nojaten) heti sairaalasta kotiuduttua molempien lasten syntymän jälkeen. Esikoisesta hemoglobiini oli 80 ja vauhti ei päätä huimannut.

Toiset on semmosia. Lähdin 3 tunnin lenkille (tosin montaakaan kilsaa ei tullut käveltyä vaan enempi vaunuihi nojaten) heti sairaalasta kotiuduttua molempien lasten syntymän jälkeen. Esikoisesta hemoglobiini oli 80 ja vauhti ei päätä huimannut.

Ei apua, miten toiset jaksaa. Itselläni oli myös hemoglobiini reilusti alle sadan, mutta olinkin kyllä sitten itse niin aneeminen, että en juuri kotoa mihinkään liikkunut moneen viikkoon.

Alkuperäinen kirjoittaja kateeksikäy;26101101:
Ei apua, miten toiset jaksaa. Itselläni oli myös hemoglobiini reilusti alle sadan, mutta olinkin kyllä sitten itse niin aneeminen, että en juuri kotoa mihinkään liikkunut moneen viikkoon.

Mie istuin heinäkuun auringossa, vauva vaunuissa. Mulla oli aika paljon juotavaa mukana ja hörppäsin alituiseen. :)

Yhteistyössä