Pitääkö mennä susheja hakemaan ravintolasta? Haluan mutta en jaksa

  • Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
Venakko Milanna
|O, haluan niin paljon vaikka eilen kävin syömässä näitä ja oikeasti joka toinen päivää syön niitä, jostain syystä en halua mitään muuta. Mikä himo tää oikein on? 4 vkoa jo synnytyksestä ja en halua mitään muuta, kun susheja, gravilohta ja juoda en voi muuta kun vihreä teetä. Tuleeko minusta japanilainen? Apua...
 
Venakko Milanna
[QUOTE="vieras";26099708]https://www.gastronautti.fi/ravintolat/Turku/142[/QUOTE]

mutta onko siellä susheja? Sekä miten mä saan ne mitä haluan, kun mä ostan aina yks iso annos joku party....bla bla... ja en halua 2t sushet sinne, yks se missä joku keltainen juttu:X
 
Venakko Milanna
[QUOTE="vieras";26099738]No ei tule nyt suoraan tuo linkki, mutta tilaa Gastronautin kautta Sushigalleriasta.[/QUOTE]

Kiitos, mä nyt googletan, mikä se paikka on se sushigalleria, onko se sama mistä tykkään vai ei
 
Venakko Milanna
Mua inhottaa raa'at asiat. Sushissa käsittääkseni on raakaa kalaa, en tiedä saisinko alas sellaista. :D
Mutta kaala on just hyvää:D. Liha on:x vaikka voin mä mediumikin syödä punaviinin kanssa esimerkiksi.

Niin en mee hakemaan tänään, en jaksa väsyttää, enkä tiedä mikä paikka se sushigalleria, ehkä kamalat sushit siellä. Mutta huomenna aamulla menen kun esikoinen kouluun menee, niin haen, vaikka 3-4ks päiväks:D namm
 
"vieras"
Mutta kaala on just hyvää:D. Liha on:x vaikka voin mä mediumikin syödä punaviinin kanssa esimerkiksi.

Niin en mee hakemaan tänään, en jaksa väsyttää, enkä tiedä mikä paikka se sushigalleria, ehkä kamalat sushit siellä. Mutta huomenna aamulla menen kun esikoinen kouluun menee, niin haen, vaikka 3-4ks päiväks:D namm
Yöks, meinasitko oikeasti säilyttää sushit 4 päivää :O ? Ei ne kyllä kovin hyviä siinä vaiheessa ole, pahimmassa tapauksessa seurauksena ruokamyrkytys...
 
Venakko Milanna
[QUOTE="vieras";26100116]Yöks, meinasitko oikeasti säilyttää sushit 4 päivää :O ? Ei ne kyllä kovin hyviä siinä vaiheessa ole, pahimmassa tapauksessa seurauksena ruokamyrkytys...[/QUOTE]
no joo ehkä huono idea:D mutta kerran oikeasti ostin susheja ja söin 3päivää, mutta muistakseni ne oli jo pahoja kun oli 3s päivää
 

Yhteistyössä