Mäkin voisin pitkästä aikaa vähän terästäytyä.Jonkun on pakko olla
Mäkin voisin pitkästä aikaa vähän terästäytyä.Jonkun on pakko olla
Sä oot kyllä aika lepsusti ottanut viime aikoina.Mäkin voisin pitkästä aikaa vähän terästäytyä.
No älä! Ja koskee ihan kaikkea. Nyt kyllä otan itseä niskasta kiinni ja alan rähistä.Sä oot kyllä aika lepsusti ottanut viime aikoina.
Lupaat vaan. Et kumminkaan vedä ruoskaa esiin.No älä! Ja koskee ihan kaikkea. Nyt kyllä otan itseä niskasta kiinni ja alan rähistä.
En niin. Mätkin risuilla.Lupaat vaan. Et kumminkaan vedä ruoskaa esiin.
Ihanan ruraalimaista.En niin. Mätkin risuilla.
Olen taas katsonut Walkin deaddia ja Falling skiesia ja olen täynnä eloonjäämistaistelu-ideoita.Ihanan ruraalimaista.
Aina on tilaa yhdelle pallogrillille näin kesän kynnyksellä. Mikä on lempimakkara?päätin rekistöröityä ja luopua suositusta "vieras" nikistäni
eli hyvää ja kaunista päivää arvon ladyt ja herrat, olen astunut keskuuteenne
Joko katsoit kakkoskauden loppuun? TWD:stä siisOlen taas katsonut Walkin deaddia ja Falling skiesia ja olen täynnä eloonjäämistaistelu-ideoita.
Ekan kauden puolessa välissä olen vasta, oli pieni tauko kun näin niin paljon painajaisia Nyt taas jaksaa!Joko katsoit kakkoskauden loppuun? TWD:stä siis
äläs nyt ala omimaan, heti mustumisen kynnyksellä, kavereille kans, jakaminen on kristillistä, vai oliko.hus pois kinastelemasta MUN ketjusta:saint:
Ekan kauden puolessa välissä olen vasta, oli pieni tauko kun näin niin paljon painajaisia Nyt taas jaksaa!
arvaat kyllä.ootko ottanut jo sekkarin esille päätön
jakaminen on aina kristillistääläs nyt ala omimaan, heti mustumisen kynnyksellä, kavereille kans, jakaminen on kristillistä, vai oliko.
Uuujea, peukkua tälle, pitääkö tässä nyt sitten alkaa ilmestymään seurakunnan jumalanpalveluksiin.jakaminen on aina kristillistä
Noooooooo!Hoo eli voin alkaa spoileroimaan sulle kaikkea hauskaa
Tekis niin mieli kyl Hitto. Tänään on vissiin vähän tälläinen päivä sitten.Noooooooo!
Uuujea, peukkua tälle, pitääkö tässä nyt sitten alkaa ilmestymään seurakunnan jumalanpalveluksiin.