Tättärää... hyvin nukuttu yö takana, ja hain marketista mättöä, kalleinta, mutta rahaa on..

Huonosti nukuttu yö takana. Nuorempi lapsi heräs neljännen kerran 4:15 aamulla ja oli sitä mieltä, että ei me enää nukuta. Istuin sen kans sitten olohuoneessa viiteen, et se nukahti uudelleen. Nukahdin sitten ite kuudelta ja tää samainen yökiekuja heräs sitten puoliseiska|O

Kävin ostaan marketista mättöä ja energiajuoman samalla kun vein vanhemman lapsen kerhoon.

Mun mielestä noi ärrän mainokset on sikäli pönttöjä, kun se setä sanoo että "katotaan perheen kanssa vanhoja dioja", toinen sanoo "sillälailla.." Kyllä mä mieluummin katsoisin perheen kanssa dioja kun möllöttäisin yksin kattomassa töllöä. :rolleyes:

Väsyttää ihan SIKANA.

Meillä 5-kuinen yökukkuja talossa... ja aamunvirkku, kun äiti taas on aamuntorkku. Nyt on käyty jo neuvolassa, keitetty uudet kahvit, pesty pullot ja siivoiltu kun vauva aamupäiväunilla. Kohta pitäs lähtä hakemaan eskarilainen tarhasta..

juu niin hienoa kuin vaan voi olla kun on 2 lasta + mies ja itse sairaana. kaiken kruunaa sen kun loppu perheestä saa tän saman flunssan. viikonloppua odotellessa. :kieh:

Yhteistyössä