olipas aamu,tyttö 3v jäi wc:hen lukkoje taakse...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jaikksss
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jaikksss

Vieras
meni aamusti potalla käymään ja väänsi oven lukkoon,eikä sit saanu enää väännettyä auki,neuvoin..sit puukolla yritin sitä auki mut en saanu vääntymään sitä mis lukko kiinni... eikä kukaan vastaa puhelimeen,enkä löytäny meisseliä..onneks tyttö sai sen sit auki..huh..vartti meni mut pitkä vartti ko vessas ties mitä pesuaineita.. ja tyttö oli välil ihan hiljaa eikä vastannu...:O muilla käyny tommosia?

No meillä on lapset opetettu avamaan se lukko myös, heti kun ovat sen hoksanneet. Ja sen saa kyllä ulkopuolelta ihan hyvin myös auki, mut ei ole tarvinnut koskaan avata, ovat kyllä aina kiltisti oven avanneet kun olen pyytänyt. Tosin harvemmin sitä lukitsevatkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Äm-mä;26096213:
Juu.. On pari kertaa vajaa 2,5v laittanut wc:n oven lukkoon, avaa kyllä kun koputtaa ja pyytää avaamaan. Toissapäivänä lukitsi mut parvekkeelle, tuli nopeasti kyllä avaamaan mutta kehtas toiselta puolelta huudella että "kuka siellääää?" :D

Lopeta se röökaaminen, niin ei satu tollasta enää. Muutenkin on vastuutonta jättää taapero oman onnensa nojaan, että äiti saa käydä tupakalla!

no meillä 3v ja 1v lukitsivat minut makuuhuoneeseen... 3v väänsi leikkiavaimella oven lukkoon. lukonpaikalla on läpireikä ja ikinä ei ollut tullut mieleenkään että siinä on toimiva lukko. sisäpuolelta en saanut auki kun ei ollut meisseliä tmv, pengoin kaikki kaapit ja laatikot. onneksi puhelin oli laturissa makarissa niin sain soitettua veljelleni 6km päähän ja kaiken kruunasi se että pakkasta oli -32 astetta ja hänen autonsa ei ollut lämpiämässä....
meinasi olla minulla hätä kun oli ruoka tekeillä levyllä ja pelotti että vanhempi hoksaa lähteä ulos hakemaan apua. mutta onneksi tyytyivät huutelemaan oven takana että äiti ei ole mitään hättää, saat kyllä apua ja yritti avata lukkoa mutta ei onnistunut. 30min piti odotella.

Alkuperäinen kirjoittaja ei voi käsittää;26096271:
Lopeta se röökaaminen, niin ei satu tollasta enää. Muutenkin on vastuutonta jättää taapero oman onnensa nojaan, että äiti saa käydä tupakalla!

Parvekkeella ei tehdäkkään muuta ku polteta tupakkaa. Sitä vartenhan ne on, vai mitä?

Esikoinen kerran jätti mut myös parvekkeelle kun olin nuorempaa nukuttamassa. Meidän partsin ovea ei saa ulkopuolelta auki. Ja esikoinen osas ripan painaa alas, mutta ei nostaa ylös. Kyllä tuli pieni paniikki, talvipakkasilla olin pelkkä yöpaita päällä vauvaa nukuttamassa, ei puhelinta eikä avaimia mukana, ei mitään.
Metallisen lyhdyn rikoin ja raavin oven karmeja, jotta sain lukon kieltä väännettyä ja oven aukaistua.

Olo oli kuin McGyverilla.

• Tykkää
Reactions: Halin
Minä en ole koskaan käsittänyt miksi kodin vessan ovessa on lukko. Tavalliset huushollit ovat sen verran pieniä kooltaan että varmasti huomataan jos joku poistuu paikalta vessaan mennäkseen ja osataan sitten olla ryntäämättä sinne toisen istuessa pöntöllä.

käytän wc:n lukkoa vain kun on vieraita meillä kylässä.. meillä muutenkin 2 vessaa niin eipä siinä kukaan joudu oven takana jyskyttää et ovi auki ku mullaki hätä :D noi lukot näyttää olevan helposti tiirikoitavissa auki jos näin käy,

Toissapäivänä lukitsi mut parvekkeelle, tuli nopeasti kyllä avaamaan mutta kehtas toiselta puolelta huudella että "kuka siellääää?"
:laugh: tällästä tapahtunut hoitolasten kanssa hahaha

Naapurin lapsi laittoi tytön huoneen oven lukkoon, eikä saanut sitä auki. Piti mennä tikkailla pihapuolelta yläkertaan ja onneksi osasi avata ikkunen, että sain avaimen ikkunan kautta oven ulkopuolelle. Sen jälkeen avain on ollut pois ovesta.

Alkuperäinen kirjoittaja hippiäitee;26096391:
Minä en ole koskaan käsittänyt miksi kodin vessan ovessa on lukko. Tavalliset huushollit ovat sen verran pieniä kooltaan että varmasti huomataan jos joku poistuu paikalta vessaan mennäkseen ja osataan sitten olla ryntäämättä sinne toisen istuessa pöntöllä.

Ei meilläkään kotoväen kanssa ole lukossa mut esim vieraiden aikaa lukko on hyvä. Asunto sen mallinen että ei esim olkkarista näe meneekö vieras tai me vessaan vai minne eikä ovenkaan läpi juuri kuulu ääniä. Ei sitten kukaa vahingossa rynni sisään kun joku on asioillaan.

Yhteistyössä