Mikä on miehesi ammatti?

  • Viestiketjun aloittaja :-)
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja öööööööh;26095488:
Olenkohan ihan kauheen vanhanaikainen kun pidän vähän naurettavana jos miehellä on ammattina joku toimistosihteeri tms. muu aika naismainen homma... :D

Kertoo mun mielestä aika paljon siitä miehestä, jos nyhjää tuommosissa töissä. MIES sen olla pittää. Mulla siis mies on puolustusvoimilla upseerinhommissa.
Mä en tunne kuin hulluja ketkä on puolustusvoimilla töissä ja nekin on jo tappanut itsensä :D
 
Ajaa kaupunki liikenteessä(millon mitäkin reittiä ) ei pitkän matkan autoja :)
Pk seudulla
Ok. Mä olen monesti miettinut bussilla kulkiessani,että onkohan kuinka puuduttavaa ajaa samaa reittiä tunnista, päivästä....toiseen? Itsestäni ei sellaiseen homman olisi :) Jos hymyssä suin sen homman tekee niin on hatun noston arvoinen homma :)
 
Viimeksi muokattu:
Ok. Mä olen monesti miettinut bussilla kulkiessani,että onkohan kuinka puuduttavaa ajaa samaa reittiä tunnista, päivästä....tosieen? Itsestäni ei sellaiseen homman olisi :) Jos hyvyssä suin sen homman tekee niin on hatun nostin arvoinen homma :)
Kyllä se kuulemma välillä päässä tuntuu ku samaa rundia tekee mut kyl se siitä tykkää :)
Ja tekee juurikin hymyssä suin. Oli asiakas sitten asiakas tai aasiakas niin hyvää huomenta/päivää kuuluu aina suusta ja pyrkii olemaan ystävällinen kaikille.
Ajaa tasasesti ja rauhallisesti eikä kaahaile turhia :D
 
"moooi"
Jotenkin hassua kun monet ei tiedä mikä on miehen työnimike. Tai mitä se duunissa tekee. Kai sitä nyt sen verran vois ottaa selvää, opettelee vaikka ulkoa sitten sen nimikkeen, jos ei muuten ymmärrä mitä se mies tekee.
 
  • Tykkää
Reactions: Rytkäätys
[QUOTE="moooi";26096600]Jotenkin hassua kun monet ei tiedä mikä on miehen työnimike. Tai mitä se duunissa tekee. Kai sitä nyt sen verran vois ottaa selvää, opettelee vaikka ulkoa sitten sen nimikkeen, jos ei muuten ymmärrä mitä se mies tekee.[/QUOTE]

Samaa ihmettelen. Eikö niissä perheissä puhuta työkuvioista mitään? Kysytä miten päivä menny ja oliko mitään erikoista?
 
"vieras"
[QUOTE="123";26096273]Toimitusjohtaja.[/QUOTE]

Onko toimitusjohtajakin ammatti?
Mies on kolmessa firmassa toimitusjohtajana(kin) mutta kyllä kaikkiin papereihin kirjottaa yrittäjä. Kuljetus ja logistiikka alalla.
 
[QUOTE="vieras";26096645]Onko toimitusjohtajakin ammatti?
Mies on kolmessa firmassa toimitusjohtajana(kin) mutta kyllä kaikkiin papereihin kirjottaa yrittäjä. Kuljetus ja logistiikka alalla.[/QUOTE]

Kyllä toimitusjohtaja on ammattinimike. Toimitusjohtaja kun ei välttämättä (eikä läheskään aina) ole yrittäjä itse. Ja jos pystyy hoitamaan KOLMEN yrityksen toimitusjohtajan tehtäviä yhtä aikaa, täytyy kyseessä olla hyvin pienet yritykset.
 
"Eee"
Alkuperäinen kirjoittaja öööööööh;26095488:
Olenkohan ihan kauheen vanhanaikainen kun pidän vähän naurettavana jos miehellä on ammattina joku toimistosihteeri tms. muu aika naismainen homma... :D

Kertoo mun mielestä aika paljon siitä miehestä, jos nyhjää tuommosissa töissä. MIES sen olla pittää. Mulla siis mies on puolustusvoimilla upseerinhommissa.
No olet. Mitä sitten oot mieltä naisista, jotka on töissä miesvaltaisella alalla?
 

Yhteistyössä