onko tilausajoissa vai ajaako jotain tiettyä linjaa?Linja-auton kuljettaja
Mä en tunne kuin hulluja ketkä on puolustusvoimilla töissä ja nekin on jo tappanut itsensäAlkuperäinen kirjoittaja öööööööh;26095488:Olenkohan ihan kauheen vanhanaikainen kun pidän vähän naurettavana jos miehellä on ammattina joku toimistosihteeri tms. muu aika naismainen homma...
Kertoo mun mielestä aika paljon siitä miehestä, jos nyhjää tuommosissa töissä. MIES sen olla pittää. Mulla siis mies on puolustusvoimilla upseerinhommissa.
Ajaa kaupunki liikenteessä(millon mitäkin reittiä ) ei pitkän matkan autojaonko tilausajoissa vai ajaako jotain tiettyä linjaa?
Ok. Mä olen monesti miettinut bussilla kulkiessani,että onkohan kuinka puuduttavaa ajaa samaa reittiä tunnista, päivästä....toiseen? Itsestäni ei sellaiseen homman olisi Jos hymyssä suin sen homman tekee niin on hatun noston arvoinen hommaAjaa kaupunki liikenteessä(millon mitäkin reittiä ) ei pitkän matkan autoja
Pk seudulla
Kyllä se kuulemma välillä päässä tuntuu ku samaa rundia tekee mut kyl se siitä tykkääOk. Mä olen monesti miettinut bussilla kulkiessani,että onkohan kuinka puuduttavaa ajaa samaa reittiä tunnista, päivästä....tosieen? Itsestäni ei sellaiseen homman olisi Jos hyvyssä suin sen homman tekee niin on hatun nostin arvoinen homma
No olet. Mitä sitten oot mieltä naisista, jotka on töissä miesvaltaisella alalla?Alkuperäinen kirjoittaja öööööööh;26095488:Olenkohan ihan kauheen vanhanaikainen kun pidän vähän naurettavana jos miehellä on ammattina joku toimistosihteeri tms. muu aika naismainen homma...
Kertoo mun mielestä aika paljon siitä miehestä, jos nyhjää tuommosissa töissä. MIES sen olla pittää. Mulla siis mies on puolustusvoimilla upseerinhommissa.