Onko muita, joiden mielestä HIUSTENPIDENNYKSET, TEKORIPSET, RAKENNEKYNNET

• Viestiketjun aloittaja Truetrue
  • Ensimmäinen viesti
Truetrue
ym. tekopaska on vaan niin noloa ja whitetrashia kuin olla voi? Mulle tulee kamala myötähäpeä kun ajattelen niitä euroja mitä munkin eräs ystävätär on syytänyt näihin todella surkeannäköisiin jatkeisiin ja tekokarvoihin.

MIKSI joku laittaa hiustenpidennyksen tai ripsien pidennyksen? Luuletko, että se näyttää aidolta vai etkö edes välitä miltä se näyttää?

"vieras"
Näyttäähän ne aidoilta, jos ostaa laatua ja hoitaa niitä oikein. Miksi joku niitä käyttää? Vaikka siksi, että tykkää niistä. Tarviiko siihen sen kummallisempaa syytä?

säälittävää
Onhan se aika säälittävää tunkea kaikkea tekoa kun aidotkin voi saada :) Ja minusta säälittävää tunkea satoja euroja johonkin tukkaan ja muuhun tyhmyyteen.

"vieras"
Mä olen kans ihan samaa mieltä! Koskaan ei ole ollu mitään tekohärpäkkeitä kynsissä tai hiuksissa. Saatikka ripsiini ylipäätä väriä ole laittanut sitten nuoruuden.
Ei vaan voi ymmärtää kaikkea. Mut kaikki tyylillään, vaikkei niin tyylikästä oliskaan ;)

räpsyripset
en todellakaan kuvittele ripsien pidennyksien näyttävän aidoilta :D ne näyttävät kauniilta (kun ovat maltilliset) tuovat silmiin pilkettä ja särmää, helpottavat arkea kun ei aina tarvitse meikata jne :) hiustenpidennyksetkin näyttävät hyviltä kunhan ovat laadukkaat. Sotkutakkupallerot näyttävät kuin olisi variksenpesä raatoineen hiuksissa.

Miksi vihastut noin paljon jos ystäväsi haluaa käyttää rahansa ks juttuihin? onko se sulta jotenkin pois vai oletko vain jostain syystä kateellinen ja näin tunnet tarvetta mollata ihmisiä jotka tykkäävät panostaa enemmän ulkonäköönsä?

---
Sanoisin että noin 90% jatkeista ja ripsenpidennyksistä kyllä tunnistaa sellaisiksi. Ihan vaan siitä syystä, että suomalaiset eivät näytä osaavan ottaa maltillisesti tai laadukkaita sellaisia, vaan otetaan ''koko rahan edestä''. No joo, itse olen siinä harvinaisessa ja onnekkaassa asemassa, että mulla on ihan oikeasti parin sentin ripset ja paksu pitkä tukka. Ei onneksi tarvitse laittaa montaa sataa feikkeihin ja sitten aina pelätä että poskilla on puolet ripsistä ja vältellä saunaa. Suihkussakin voin rentoutua ja olla miten päin vain :D

"vieras"
No kaikki eivät ole surkeannäköisiä. Toiset erottavat hyvän ja huonon laadun. White trashilla on yleensä sitä huonoa laatua, josta näkee kilometrin päähän, että on feikkiä ja huonosti tehtyä, mautonta. Toiset taas panostavat laatuun ja tyylikkyyteen. Esim. kaikki rakennekynnet eivät ole kotkankynsiä tai sellaisia neliskanttisia tai muuten vaan kummallisen muotoisia. Monilla on kauniit pitkät hiukset ilman, että niistä näkee että on pidennyksiä. Laatua on niin monenlaista, samoin kuin asiakkaita jotka eivät sen laadun päälle ymmärrä.

"Mius"
No mä otin just ripsienpidennykset ja itse tykkään kyllä paljon. oon äitiyslomalla ja tuntuu että millään ei ehdi aamuisin laittautua ja alkoi ärsyttää oma homssuisuus. Mä voin sanoa että ovat luonnollisen näköiset, näyttää kuin olisin panostanut ripsarin laittoon, eikä tod. oo mitään tuksu -ripset.

Suurin osa myös hiustenpidennyksistä on aidon näköisiä, aika harvoin niitä tunnistaa, kun on kunnolla laitettu. Mulla on tuttavapiirissä nyt 3 laitettu ja kovin luonnolliset on.

Että eri mieltä sinun kanssa, mutta kantaa en voi ystävättäresi jatkoihin ja karvoihin ottaa kun en ole häntä nähnyt. Onhan niitä meinaan paskojakin jos mahd.halvalla vaan yrittää selvitä,

Truetrue
Alkuperäinen kirjoittaja räpsyripset;26092912:
Miksi vihastut noin paljon jos ystäväsi haluaa käyttää rahansa ks juttuihin? onko se sulta jotenkin pois vai oletko vain jostain syystä kateellinen ja näin tunnet tarvetta mollata ihmisiä jotka tykkäävät panostaa enemmän ulkonäköönsä?
En todellakaan vihastu, vaan ihmettelen asiaa sydämeni pohjasta! Jotenkin niin säälittävää kun hänkin "suu vaahdossa" on aina menossa huoltamaan ripsiään kosmetologille tms., laittaa koko kotihoidontukensa siihen eikä vissiin edes tajua, että näyttää lähinnä eläinmuseon täytetyltä lehmältä tai transvestiitiltä muovisine ripsineen. :(

"vieras"
En todellakaan vihastu, vaan ihmettelen asiaa sydämeni pohjasta! Jotenkin niin säälittävää kun hänkin "suu vaahdossa" on aina menossa huoltamaan ripsiään kosmetologille tms., laittaa koko kotihoidontukensa siihen eikä vissiin edes tajua, että näyttää lähinnä eläinmuseon täytetyltä lehmältä tai transvestiitiltä muovisine ripsineen. :(
Olet kyllä ihana ystävä <3

"vieras"
Miksikö??? vaikka siksi että kävin juuri läpi pitkän ja vaikean tien ja sairastin syövän ja karvani vasta kasvavat takaisin. Tekis mieli vetää sua turpaan.........

"vieras"
Mun ripset maksaa 30eur /kk huoltaa joten en nyt kyllä siitä konkurssiin mene, vaikka khh:lla olenkin. Onko sulla käynyt mielessä et jotkut varautuu kodinhoidontuelle tippumiseen ja säästää sitä varten?????

mäkin käyn ottaa nyt ens maanantaina rakennekynnet kun tuli ton grouponin mukana tarjous ja ajattelin sen käyttää, kun oon niistä niiin pitkään haaveillu. ja ripstenpidennykset haluan kanssa. :)

oli miten turhamaista tai tyhmää tahansa jonkun mielestä niin minusta se on ihan kiva tapa saada hemmotella itseään vähän.

Truetrue
[QUOTE="vieras";26093018]Miksikö??? vaikka siksi että kävin juuri läpi pitkän ja vaikean tien ja sairastin syövän ja karvani vasta kasvavat takaisin. Tekis mieli vetää sua turpaan.........[/QUOTE]

Joopa joo! Oletpa lapsellinen. Ällöttävää pelleillä tollaisella asialla.

Truetrue
[QUOTE="vera";26093033]miltäs ite näytät? Mielummin hoikan transun näköinen kuin aikuisiän aknea sairastava syöttösika.... :D[/QUOTE]

What? Miten hoikkuus tai akne liittyy tähän keskusteluun? Nyt on tainnut "veralta" mennä vähän puurot ja vellit sekaisin. Tai vellit housuun.

no kuule
No kuule siksi, että mun tukkani on TODELLA ohut ja hauras. Hiuksissa pidennys/tuuhennus korottaa minun itseluottamustani suuresti. Mulla siis on mukavampi ja itsevarmempi oo.

Rumia on tekotissit,tekohiukset,tekoripset,tekorusketukset ym JOS ne ampuu yli!
Mutta maulla ja maltilla laitettuina sekä oikein hoidettuina voivat olla erittäin kivan näköisiä.

Melkosta wt porukkaa Hollywoodissakin tekokynsineen,-ripsineen,-tisseineen jne..:whistle::D

Ja ap on oikea sydänystävä.:D
Mistä tollasia kultakimpaleita löytää? *oksentaa*

• Tykkää
Reactions: Saraella
"Nisu"
Itsevarmuuden takia. Näytän kauniimmalta, kun tekoripsillä saan isot silmät ja tuuheat ripset.
Mun hiukset ovat myös todella huonossa kunnossa ja seassa pidennyksiä, niin näyttää hiukset paremmilta.

"Linda"
Rakennekynsiä en ymmärrä. Ehkä häissä tms, mutta muuten. Tekoripsillä sen sijaan saa kasvoista kauniimmat, silmistä isommat, poskista kapeammat jne.
Hiustenpidennys on myös esim kiva niille, joiden omat hiukset eivät kasva pitkiksi ja silti ovat aina halunneet pitkät hiukset.
Lisäkkeillä haen tuuhennusta mun ohueen tukkaani.

Khimaira
Huonosti tehdyt jatkot ( olivatpa mitkä vaan) ovat kamalia, hyvin tehtyjä ei välttämättä huomaakaan niin selvästi ( paitsi kynnet ).

Hoitotyössä, rafla- alalla, ym. en ymmärrä mitään jatkoja, työpaikoilla pitäisi olla tiukempi kuri niiden kitkemiseksi..

Yhteistyössä