Ikäkriisi iski..

  • Viestiketjun aloittaja Aries 78
  • Ensimmäinen viesti
Aries 78
Ens yönä kilahtaa puolenyön jälkhen 34v lasiin..

Miettinyt tuossa eron jälkhen asioita ja ajatellut että jos vielä joskus olisi vakavassa parisuhteessa ja perhettä perustaisi ja voisi vielä yhden pienoisen saattaa maailmaan ja kasvattaa, mutta nyt tajusi että ens vuonna 35 mittarissa ja en kyllä mithän lapsia ala sen jälken tekemään!! Sitä olis viiskymppisenä vahtimassa 15 kesästä teiniä :O:O
Onhan noita parisuhteita ollut muttei mithän vakavia ja kestäviä.. Mutta näköjään noita asioita pysähtyy miettimään kun tajuaa että se aika vain juoksee joka vuosi ethenpäin vaikka miten koittas jarruttaa sitä..

varmaan kohta tulee ensimmäiset harmaat ja näkö heikkenee.. Kävelykeppi hommata jo valmiiksi tuonne eteiseen : /
 
"vieras"
Täällä ukkeli täytti alku kuusta 34v ja meillä on vauva. Ollaan joskus mietitty että miten vanhoja ollaankaan kun lapset jossain tietyssä iässä :) Itse olen miestäni 6v nuorempi.
 
Ok. Mielenkiinnosta kysyn vielä, että onko teillä kovin sopuisaa, kun miesten kesken elätte? Tai ts. tuntuuko siltä, että teidän keskinäinen ymmärrys toimii hyvin? Mä, poikalasten äitinä koen, että kovasti pitäis alkaa kovasti kiinnostua jalkapallosta, kalastamisesta yms. Nuorempana kuvittelin itselleni vain tyttölapsia... ja ajattelin, että heitä ilman muuta ymmärtäisin ja elämä olisi helppoa. Nyt kuitenkin oletan, että poikalapsia ymmärrän kuitenkin hieman paremmin kuin veljen kahta tyttölasta...

Joka tapauksessa oikein paljon onnea sinulle huomisen merkkipäivän johdosta! Ja sullahan on aikaa vielä vuosia saada perheenlisäystä:)
 
Miehethän on semmosia ikuisia pojankloppeja. Mä olin joskus 25-vuotiaan kaverin kans jossain tiistai-illan bingossa ja kauhisteltiin et tästäkö tää vanhuus nyt sit alkoi?

Naisena mietityttää et jos haluis mahollisesti viel toisen lapsen joskus ni voi tulla kiirettä. Ikää siis 33 ja tuntuu et potentiaaliset kumppanit hävii sitä mukaa kun ikää tulee. Mut jokatapaukses en suostu olemaan olosuhteiden uhri vaan niiden herra ja nautin elämästä ihan tällasenaan, koskaan kun ei tiedä mitä tulevaisuus tuo ja vie.
 
Heihei mutsit
Kuule, älä kriiseile. :D Ikääntyvät on ainakin hengissä!

Mutta kerro, hyvä mies, miksi tunget noita (minun) murteen taivutuksia irrationaalisesti sinne tänne (jälkhen, mithän). Etkös sitä paitsi ollut Pohjanmaalta? Eihäni siellä noin edes sanota. Mur!
 
Blue
Mulla muutama vuosi on tohon lisää ja vielä saatan toivoa lasta. Ei liity tähän asiaan, mutta minkä verran sulle on jälkikasvua "siunaantunut"?
Äyh.., kuinka onkaan erilaisia ihmisten elämäntilanteet...

Mä 33v, kolme lasta ja nuorin 5v. En voisi ikinä kuvitellakaan hankkiväni tässä iässä (saati vanhempana!!) enää vauvoja.

Ps. Tää ei siis ollut kritiikkiä vaan ihmettelyä erilaisista tavoista elää elämää.
 
Aries 78
Kuule, älä kriiseile. :D Ikääntyvät on ainakin hengissä!

Mutta kerro, hyvä mies, miksi tunget noita (minun) murteen taivutuksia irrationaalisesti sinne tänne (jälkhen, mithän). Etkös sitä paitsi ollut Pohjanmaalta? Eihäni siellä noin edes sanota. Mur!
Lapista olen karannut.. Päähän jäänet ja alitajuisesti noita kirjoittelen vaikka koittanut erroon päästä.. Voit kuvitella minkä näköistä on kun viraliisia papereita täyttelen ajatuksissa :) :)
 

Yhteistyössä