Valtion virkamies tunnusti: "En tehnyt mitään 14 vuoteen"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä,
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minä,

Vieras
Luulen että on muitakin yhtä ahkeria :)
Valtion virkamies tunnusti: "En tehnyt mitään 14 vuoteen" | Ulkomaan uutiset | Iltalehti.fi
65-vuotias mies toimi Saksalaisen Mendenin kaupungin palveluksessa vuodesta 1974 lähtien. Jäähyväissähköpostissaan mies paljasti, ettei tehnyt juuri lainkaan töitä vuoden 1998 jälkeen.

- Tienasin 745 000 euroa ja en tehnyt juuri mitään, kuvaili mies.

Sähköposti välitettiin 500 työtoverille ja tätä kautta se vuosi myös ulkomaailmaan saksalaisen kaupungin häpeäksi. Mies väittää, että Mendenin kaupunki palkkasi jopa uuden työntekijän tekemään samaa työtehtävää.

Eipä :laugh: taas nähtiin harvinaista laiskuutta yhteispalvelupisteellä, 4:n tunnin työpäivä akalla ja piti siinä pari vartin taukoa mukavasti. Yli 40 asiakasta jonossa tuntikausia, mutta "ahkerasti" painoi hommia :D

sehän on vain hyvä ettei virkamies tehnyt yhtään mitään, koska nykyään virkamiehillä ei ole mitään järkevää tekemistä joten silloin saattaa tulla suuri kiusaus keksiä hallintoalamaisille kaikenlaista jäynää.

[QUOTE="vieras";26079079]sehän on vain hyvä ettei virkamies tehnyt yhtään mitään, koska nykyään virkamiehillä ei ole mitään järkevää tekemistä joten silloin saattaa tulla suuri kiusaus keksiä hallintoalamaisille kaikenlaista jäynää.[/QUOTE]

ja järkeävähän o maksa palkkaa henkilölle siitä että tulee työpaikalle ja on koko päivän netissä. kyllä moni kyllästyisi aika pian jso YHTÄÄN MITÄÄN ei saisi tehdä

Taitaa kirjoittajalla mennä akateeminen maailma hieman yli hilseen. Etenkään kun työelämä ei taida olla oikein tuttu;)

Mun mies oli yliopistolla täissä, joten ehkä voidaan kertoa kokemuksesta. Toki hänelä oli aioja jolloin oli täitä, mutta esim kesällä kun yliopisto oli kiinni, hänne piti istua kököttää toimistossaan. Opilaita ei ollut tuona ikana, paperihomia ei ollut ja töissä piti olla. Hän ei saanut yliopiston puuntyöstökoneitakaan käyttää, eikä tiuoda omia puita tai levyjä joista olis voinut tehdä vaika itselleen huonelakuja. hän piti vaan olla. kaki kesää meni näin työsuhde kun oli 6kk niin ei hän OIKEASTI töitä tehnyt kuin 4kk. Äläkä väitä että yliopistolla ei ole puuntyötökoneita. Tieteiden ja taiteiden tiedekunnassa on ja sellainen löytyy rovaniemeltä

Mun mies oli yliopistolla täissä, joten ehkä voidaan kertoa kokemuksesta. Toki hänelä oli aioja jolloin oli täitä, mutta esim kesällä kun yliopisto oli kiinni, hänne piti istua kököttää toimistossaan. Opilaita ei ollut tuona ikana, paperihomia ei ollut ja töissä piti olla. Hän ei saanut yliopiston puuntyöstökoneitakaan käyttää, eikä tiuoda omia puita tai levyjä joista olis voinut tehdä vaika itselleen huonelakuja. hän piti vaan olla. kaki kesää meni näin työsuhde kun oli 6kk niin ei hän OIKEASTI töitä tehnyt kuin 4kk. Äläkä väitä että yliopistolla ei ole puuntyötökoneita. Tieteiden ja taiteiden tiedekunnassa on ja sellainen löytyy rovaniemeltä

Ja mikä oli ukon toimenkuva? Edustaako hän kaikkia yliopistolla työskenteleviä? :D

Hauskoja lukea nää sun tekstit.:d

[QUOTE="vieras";26079282]Ja mikä oli ukon toimenkuva? Edustaako hän kaikkia yliopistolla työskenteleviä? :D[/QUOTE]

laboratoriomestari, joka todellisuudessa tarkoitti sitä että hän oli "apuopettaja" ilman opettajan palkkaa. Hän oli vuorotteluvapaan sijainen kahteen kertaan . samalle henkilölle, Ja juuir toukokuu-lokakuu välisen ajan. talvella se henkilö oli sit töissä. Normaalitilanteesa tää henkilö olis ollut tietenkin kesällä lomalla.

Yhteistyössä