Tänään kaupassa nähtyä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Anatolia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Anatolia

Aktiivinen jäsen
24.08.2010
32 527
5
36
Selvästikin erittäin raskaana oleva nainen osti monta pulloa siideriä, ja ainakin kuusi lonkeroa. Lisäksi hän osti hedelmä-Pilttejä ja mainitsi tuttavalleen että "niitä on ainakin helppo oksentaa" :O

Kaupasta tuo nainen suuntasi viereiseen pizzeriaan, ja tilasi kotiinkuljetuksen ITSELLEEN. Ei ostanut pizzeriasta mitään.

Pöyristyttävää. Aika moni häntä kaupassa oudoksuen katsoi :|

....:xmas:

• Tykkää
Reactions: kielletty
[QUOTE="Olen tatuoitu jätkä!";26078332]Oisit samantien seurannu kotio asti.

Mitä ite otit pitseriasta?

Olen tatuoitu jätkä![/QUOTE]

Niin mä teinkin hei. Tiiän jopa mistä ne puhui autossa.

En mä ostanut pizzeriasta mitään. Eilen kävin hakemassa sieltä kyllä 3 pizzaa veljeni kanssa.

:laugh:

Tota kun olisi itsekin tajunnut joskus käyttää... Kotiinkuljetus itselle.

Taisit muuten olla Anatolia itse asialla... ;) Pizzanpyörittäjät on sun kavereita ja miehesi semmoinen. Meidän lähikänkkylässä on muuten pizza nimeltä Anatolia..

Mä ostin myös eilen hedelmä-pilttejä oksennustautiselle lapselle. Aika ihanaa, että pizzeriasta saa itselleenkin kotiinkuljetuksen. Katsoiskohan ne mua tossa ostarin pizzeriassa pahastikin vinoon jos menisin myöskin pyytämään mamman kotiinkuljetusta? :D

[QUOTE="an-nikki";26078372] Aika ihanaa, että pizzeriasta saa itselleenkin kotiinkuljetuksen. Katsoiskohan ne mua tossa ostarin pizzeriassa pahastikin vinoon jos menisin myöskin pyytämään mamman kotiinkuljetusta? :D[/QUOTE]
Kokeile :D

Alkuperäinen suunnitelma oli, että vien ne siiderit & lonkerot pizzeriaan jemmaan, ja mies hakee ne sitten kun lähtee kaverinsa yllätyssynttärijuhlia järkkäämään, mutta kun soitettiin sinne niin totesivat että kyllä he kuule kuskaa koko pallomahan kasseineen päivineen kotiovelle asti :). En olisi jaksanut kantaa niitä kotiin tuota reilun kilsan mittaista matkaa.

Äijä itse havahtui tuossa 17:30 että kaupat menee kuudelta kiinni, ja oli juuri menossa suihkuun & partakin ajamatta ja kaikkee. Minä sitten lähdin ostoksille. Ja voi jumankauta miten useampikin ihminen tuijotti :O. Oli aika huvittava olo :D

Yhteistyössä