Se on hauskaa, kun naisia (ja ihmisiä) on niin erilaisia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Lunatic

Vieras
Just kuuntelin kahta mummoa parvekkeella, jotka touhus sen toisen parvekkeella.
Toinen oli sellanen puhelias touhottaja, ja toinen sellanen mörököllin tyyppinen, joka aina murahteli jotain väliin. :D Ne oli käsittääkseni sen mörököllin parvekkeella, ja touhottaja teki ja järjesteli ja pulisi.
Aloin miettiä millanen itsekin olen vanhana, juuri sellanen hiljanen murahtelijatyyppi, ja yks mun kaveri on tollanen touhottaja, joka saa asioita tehdyksi, toisin kuin minä. Kai se mua mummelinakin aina jelppii ja potkii perseelle, ja itse murahtelen väliin, mutta olen salaa kiitollinen avusta ja pirteämmästä seurasta.

On ihmiset sukkelia otuksia.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Onhan se tosiaankin hauskaa huomata tuollaista. Sitä omaa sosiaalista rooliaan on joskus vaikea nähdä, mutta juuri tuommoisissa tilanteissa tulee miettineeksi, millainen on itse nyt ja tulevaisuudessa.

Olen vähän kateellinen kyllä sille murahtelijamummolle (ja sinulle, Lunatic), että hänellä on sellainen pirteä ja touhukas ystävä. Minulta puuttuu juuri tuota elämästäni. Murahtelen vain itsekseni, enkä saa mitään aikaan.

[QUOTE="Vieras";26076100]Onhan se tosiaankin hauskaa huomata tuollaista. Sitä omaa sosiaalista rooliaan on joskus vaikea nähdä, mutta juuri tuommoisissa tilanteissa tulee miettineeksi, millainen on itse nyt ja tulevaisuudessa.

Olen vähän kateellinen kyllä sille murahtelijamummolle (ja sinulle, Lunatic), että hänellä on sellainen pirteä ja touhukas ystävä. Minulta puuttuu juuri tuota elämästäni. Murahtelen vain itsekseni, enkä saa mitään aikaan.[/QUOTE]

Kaikilla mörökölleillä pitäs olla yksi touhottaja kaverina, joka auttaa eteenpäin.
Toivottavasti sinäkin sellasen löydät, ennen vanhuutta ainakin.

• Tykkää
Reactions: Algoma
Musta on hämmästyttävää miten varsinkin vanhemmat naiset puhuvat niin helvetin paljon ja touhottavat aiheesta kuin aiheesta. Mistä ihmeestä ne saavat energiaa kaikkeen siihen, en käsitä.

Musta on hämmästyttävää miten varsinkin vanhemmat naiset puhuvat niin helvetin paljon ja touhottavat aiheesta kuin aiheesta. Mistä ihmeestä ne saavat energiaa kaikkeen siihen, en käsitä.

Ehket ole huomannut vaan niitä hiljasia vanhoja naisia. Touhottajathan erottuvat selkeämmin, ovat sellasia jokapaikan höyliä. En todellakaan itsekään ymmärrä, mistä energiansa imevät.

Kiva kirjoitus. :)

Jep, niinhän me ollaan erilaisia ja mikä usein unohtuu on se että erilaisuus on rikkaus. Että ei me (minä) laiskat ihmisetkään olla turhia, me tehdään paljon ajatustyötä. :whistle:

Yhteistyössä