Onko tämä ollut täällä jo? Voicesta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Äänittäjä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No kylläpä vedellään aika pitkälle meneviä johtopäätöksiä siitä, että joku tuomareista on ohjelman mainoskatkolla puhunut jonkun kanssa, joka ehkä oli joku tuottaja tai sitten ei. Vaan selvä asiahan se on, että tuotantoporukka lopulta päättää, kuka on jatkossa ja kuka ei, jos tarve vaatii.

Täysin samaa mieltä rocktoimittajan kanssa. Tuo suunnan ohjaus on ollut aika räikeästikin huomattavissa alusta alkaen, ja juuri Monroen valinnoissa.
Ei nää "kilpailut" ole sitä mitä yleisö luulee. :)

Siis tuotantotiimillä ja valmentajillahan ei varmasti ole mitään muuta puhuttavaa? Vaikkapa ihan siitä, että älä jaarittele niin pitkään kun nyt on aikataulu vähän kusenu.

Toimittaja kirjoittaa ettei tiedä mitä henkilöt keskustelivat ja sen tietää vain keskustelijat itse. Silti toimittaja vetää aika pitkälle menevät johtopäätökset siitä mitä siellä mahdollisesti keskusteltiin. :D Ja tietää jopa tuotantoyhtiön pahimman pelonkin.

Solar Filmsin pahin pelko on se, että finaalissa on neljä miestä?

OMG. Eikös tämän maan pitäisi olla jo sen verran tasa-arvoinen, että finaalissa olisi neljä parasta artistia - sukupuolesta viis?

:laugh: juu ei.. Tasa-arvo on mennyt ihan pelleilyksi suomessa.. Eilen oli uutisissa että Suomeen pitää alkaa tehtailemaan katuja joilla on naisen nimi, kun miehen nimellä olevia katuja on kuulemma liikaa *huoh*...
Tuossa kisassahan on ollut kokoajan suunnilleen samaverran naisia kuin miehiäkin. Sattumaa??

Toimittaja kirjoittaa ettei tiedä mitä henkilöt keskustelivat ja sen tietää vain keskustelijat itse. Silti toimittaja vetää aika pitkälle menevät johtopäätökset siitä mitä siellä mahdollisesti keskusteltiin. :D Ja tietää jopa tuotantoyhtiön pahimman pelonkin.

Rocktoimittaja tietää saman minkä minäkin. :) Tuo bisnes sisältää ihan ennalta suunnitellun linjauksen ja se pitää. Ei siitä "Matti ja Maija Teikäläiset" tiedä, ei huomaa, eikä tajua.

Saara Aalto on ehkä teknisesti hyvä, tai jopa täydellinen, mutta musta siinä mättää joku. Ehkä se on se mieletön prässääminen joka kappaleessa joka tekee siitä esityksestä jotenkin huonolla tavalla maanisen... Mun mielipide.
Herranen oli loistava, vaikka en hänen tyylistään musiikkia sillä tavalla kuuntelekaan.

[QUOTE="hmm";26075981]"Vain ääni ratkaisee" Miksi siellä ei ole yhtään rumaa silti ollut? :D[/QUOTE]

Miten määrittelet ruman ihmisen? Ei siellä kaikki ole olleet mitään missejä ja hunkseja.. mm. tämä Paulan suojatti, joka pistää paulan aina itkemään ei ole missään märin hyvännäköinen mies, ainakin minun mielestäni.

Minun mielestä siellä on ollut tosi monta "tavallista" ihmistä..

[QUOTE="hmmm";26076070]Miten määrittelet ruman ihmisen? Ei siellä kaikki ole olleet mitään missejä ja hunkseja.. mm. tämä Paulan suojatti, joka pistää paulan aina itkemään ei ole missään märin hyvännäköinen mies, ainakin minun mielestäni.

Minun mielestä siellä on ollut tosi monta "tavallista" ihmistä..[/QUOTE]

Onhan kilpailussa nähty että kaikki tasa-arvo kiintiöt pitää täyttyä. :D

Yhteistyössä