Antaisitko miehesi ajaa poikalastenne päät siiliks/kaljuksi/ns. ketätukaksi?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
La Paset
En antaisi, eikä koske pojan tukkaan, koska se olen minä, joka leikkaan kaikkien perheenjäsentemme hiukset.
Pojalla on paksu tukka, näyttäisi vieraalta, jos ajettais puliksi.
 
[QUOTE="vieras";26064304]Ei sovikaan, jos on ruman muotoinen pää. Ehkä teidän perheessä...[/QUOTE]

ihan sama onko pyöreä, soikea vai muhkura pää niin "niistä" nesteistä kiiltelevältä kullin nupilta se pää näyttää, erimuotoinen pää = erimuotoinen terska
 
040608
No en oikein. En tykkää siilistä. Mies on kyllä sanonut useamman kerran että kesäks ajetaan poikien tukat siiliks ja omansa kans, vielä ei ole sitä tehnyt. Ens kesäks taas uhkas ajaa, joten lyötiin vetoa... Jos mä laihdun juhannukseen mennessä 10 kg niin siiliä ei ajeta, mut jos en laihdu niin mies ja pojat (6 ja 8v) ajaa siilitukan. Tällä hetkellä näyttää mun kannalta vähän huonolta...
 
dah
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä;26066892:
No jos sulla olisi tyttö?
Päiväkodeissa vilisee myös kihomatoja. Vältytkö niiltä nyppimällä kaljupäisen poikasi kynnet?
Jos tädillä olisi munat, se olisi setä, jos lehmällä olisi siivet, se varmaan lentäisi, jos kanalla olisi...
 
sivuhuomio
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä;26066917:
Aivan. Tajuat kai itsekin kuinka typerää on tehdä lapsesta keskitysleirivangin näköinen, ettei täit tartu.
Keskitysleirivangin? Mun mielestä sellainen lyhyt siilipää pienellä pojalla on söpö. Ja sopii kesään hyvin.
 
kökköliini
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä;26066917:
Aivan. Tajuat kai itsekin kuinka typerää on tehdä lapsesta keskitysleirivangin näköinen, ettei täit tartu.
no eipä ole tullut mieleenkään että olisivat vankeja... hmmm... no ajatusmaailma on eri näköjään jokaisella. odotan oikein mielenkiinnolla minkä näköinen nuorimmainen on siilissään kun on tottunu sen enkelinkiharoihin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja kökköliini;26066973:
no eipä ole tullut mieleenkään että olisivat vankeja... hmmm... no ajatusmaailma on eri näköjään jokaisella.
Keskitysleireillä päät ajeltiin kaljuiksi, ettei niitä syöpäläisiä tulisi. Huomaatko yhtäläisyyden nyt? Vangilta näyttäminen ei ole sama kun vankina oleminen, by the way.
 

Yhteistyössä